Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Gisteren op de heenweg naar een afspraak over FF gereden ... wil ik een auto inhalen kijk in de spiegel zitten de blauwen vrienden achter me PFF Vervolgens zag ik ze de pits inrijden na dat ik deze voorbij was ... iemand last van ze gehad of kwamen ze " sociaal doen"

Dacht ook de twee top fotografen gesport te hebben op een scooter :9
 
weet er iemand van jullie een voordelige bandenboer in omgeving eindhoven?
 
Als je een beetje serieus gas geeft gaat 'ie ook smeren :') .

Heb nog een mooie verzameling ex-circuitbandjes liggen voor de liefhebber.. mogen weg voor een zacht prijsje O-) .

IMG_20131226_160115.jpg
 
Mijn achterhand is ook weer aan vervanging toe. Heb er nu ook een mpp2ct op liggen. Slijt inderdaad wel snel voor m'n gevoel. Strepen trekken lukt er wel mee :).

Maar wat zou een goed alternatief zijn? (Voor heb ik een "gewone" mpp op liggen omdat de 2ct niet beschikbaar is in die maat.)

Zijn bandjes bij Bertus dan zo goedkoop? Ga er van uit dat je in t je online (in t buitenland) betere prijzen kan vinden.
 
Bandjes bestellen via www.mopedreifen.de en bij Bertus laten bezorgen, Bertus meteen even opbellen dat je die bij hem laat bezorgen. Vervolgens naar Bertus rijden en erop laten zetten, prego! :)

Ik zou denk ik juist een iets zachtere voorband nemen (MPP3) en een hardere achterband (MPR3 of MPR4).
 
Bandjes bestellen via www.mopedreifen.de en bij Bertus laten bezorgen, Bertus meteen even opbellen dat je die bij hem laat bezorgen. Vervolgens naar Bertus rijden en erop laten zetten, prego! :)

Ik zou denk ik juist een iets zachtere voorband nemen (MPP3) en een hardere achterband (MPR3 of MPR4).

Zo heb ik het vorige keer ook gedaan. Lekker makkelijk!
 
danku, Ik rijd de meeste kilometers op de snelweg maar vind het ook lekker om binnendoor te janken en wil nog een circuitdagje doen. Welke banden raad men daarvoor aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan