Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Toevallig, ik was daar om half 9 heen gereden omdat ik wat motors hoorde in de achtertuin.
Toen ik aan kwam zag ik alleen een grote groep met auto's staan in de pits, allemaal go pros bij zich om motorrijders te filmen. Heb er toen even kunnen gassen maar na 15 min ong werd ik expres afgesneden door een auto, gooide het stuur ineens vol naar links om mij eraf te rijden. Toen over t gras nog net uit kunnen wijken maar ik dacht echt daar gaan we weer.

op vakantie 5000km gegast, niks gevaarlijks meegemaakt. Hier weer gelijk ellende :')
 
Laatst bewerkt:
Toevallig, ik was daar om half 9 heen gereden omdat ik wat motors hoorde in de achtertuin.
Toen ik aan kwam zag ik alleen een grote groep met auto's staan in de pits, allemaal go pros bij zich om motorrijders te filmen. Heb er toen even kunnen gassen maar na 15 min ong werd ik expres afgesneden door een auto, gooide het stuur ineens vol naar links om mij eraf te rijden. Toen over t gras nog net uit kunnen wijken maar ik dacht echt daar gaan we weer.

op vakantie 5000km gegast, niks gevaarlijks meegemaakt. Hier weer gelijk ellende :')

De laatste keer dat ik er was (3weken geleden) begon er een ouwe vent ook meteen te filmen en bij stilstand op de kentekens te richten met zn cameraatje. Zielig figuur, maar ik had het even gehad met FF. Zoveel gezeik ik zo'n korte tijd daar gehad (moeite waard hoor * leuke mensen ontmoet) dat ik er een tijdje niet meer kom.

*zolang die art5 niet meer binnenkomt
 
Laatst bewerkt:
Gezocht!

Gisteren 5/8/'14 meerdere even een paar rondjes FF PF gedaan rond een uur of half negen 8 's avonds. Op een gegeven moment stond er iemand te filmen of te fotograferen, ik meen dat je op een blauwe r6 of r1 reed en je had een wit/zwart pak aan. Je filmde iemand op een naked waar ik vlak achter reed. Volgens mij sta ik ook op je foto's of filmpjes.
Die heb ik wel ja.

Toevallig, ik was daar om half 9 heen gereden omdat ik wat motors hoorde in de achtertuin.
Toen ik aan kwam zag ik alleen een grote groep met auto's staan in de pits, allemaal go pros bij zich om motorrijders te filmen. Heb er toen even kunnen gassen maar na 15 min ong werd ik expres afgesneden door een auto, gooide het stuur ineens vol naar links om mij eraf te rijden. Toen over t gras nog net uit kunnen wijken maar ik dacht echt daar gaan we weer.
:')
Ik vermoed een donkergrijze of bruine Audi A3/S3 Sportback. Het was te donker om die idioten rond half elf nog goed op de sensor te krijgen. De hele tijd heen weer rijden op een eenrichtingsweg parallel aan het Parkforum, gare koplampen (aftermarket Xenon?).
 
Laatst bewerkt:
Gezocht!

Gisteren 5/8/'14 even een paar rondjes FF gedaan rond een uur of 8 's avonds. Op een gegeven moment stond er iemand te filmen of te fotograferen, ik meen dat je op een blauwe r6 of r1 reed en je had een wit/zwart pak aan. Je filmde iemand op een naked waar ik vlak achter reed. Volgens mij sta ik ook op je foto's of filmpjes.

Zo ja, zou je die willen delen? Volgens mij zijn het wel vette opnames gezien vanwaar je filmde!

Oh ja. ik reed op een witte suzuki GSX-R 600 en had een zwart dainese pak aan.


Dit was eigenlijk de vraag PcDealer...
 
Die heb ik wel ja.Ik vermoed een donkergrijze of bruine Audi A3/S3 Sportback. Het was te donker om die idioten rond half elf nog goed op de sensor te krijgen. De hele tijd heen weer rijden op een eenrichtingsweg parallel aan het Parkforum, gare koplampen (aftermarket Xenon?).

Nee, was een of ander gaar gebakje.



Ondertussen druk bezig met het bestellen van onderdelen voor de 1000 k7 :+
Nieuw projectje voor aankomende winter:

-Dynojet PC 5
-Dyonjet autotune module
-Quikshifter
-K&N filter
-Pair mod en uitlaat mod
-db killers eruit
-afstellen
-complete voorkant, zijkappen en achterkappen uit carbon.
-compleet yoshimura assortiment check *D

Zodra die 300 op de gps haalt Ghostrider filmpjes maken rondweg N2 *O*
 
De laatste keer dat ik er was (3weken geleden) begon er een ouwe vent ook meteen te filmen en bij stilstand op de kentekens te richten met zn cameraatje. Zielig figuur, maar ik had het even gehad met FF. Zoveel gezeik ik zo'n korte tijd daar gehad (moeite waard hoor * leuke mensen ontmoet) dat ik er een tijdje niet meer kom.

*zolang die art5 niet meer binnenkomt

Heb je die art 5 op het FF gekregen?
Voor snelheid of knee down of zo?
 
Gezocht!

Gisteren 5/8/'14 even een paar rondjes FF gedaan rond een uur of 8 's avonds. Op een gegeven moment stond er iemand te filmen of te fotograferen, ik meen dat je op een blauwe r6 of r1 reed en je had een wit/zwart pak aan. Je filmde iemand op een naked waar ik vlak achter reed. Volgens mij sta ik ook op je foto's of filmpjes.

Zo ja, zou je die willen delen? Volgens mij zijn het wel vette opnames gezien vanwaar je filmde!

Oh ja. ik reed op een witte suzuki GSX-R 600 en had een zwart dainese pak aan.

Ik weet niet of je ze al hebt en anders heb je ze nu ;) was die gast op de Street Triple.

Bij deze,


Video: MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken





Kwaliteit is wel wat minder

zelf ook nog effe posen *D
QRdvd0c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toevallig, ik was daar om half 9 heen gereden omdat ik wat motors hoorde in de achtertuin.
Toen ik aan kwam zag ik alleen een grote groep met auto's staan in de pits, allemaal go pros bij zich om motorrijders te filmen. Heb er toen even kunnen gassen maar na 15 min ong werd ik expres afgesneden door een auto, gooide het stuur ineens vol naar links om mij eraf te rijden. Toen over t gras nog net uit kunnen wijken maar ik dacht echt daar gaan we weer.

op vakantie 5000km gegast, niks gevaarlijks meegemaakt. Hier weer gelijk ellende :')

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1417619027_e801ff799cd4989dddc74ab8a724aa09

Toevallig 1 van de wagens die erbij was? kwam van de week een filmpje tegen dat ze echt achterlijk over FF gingen. Als je gegevens moet hebben stuur maar een bericht
 
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10519184_753950711336140_1330659469626659845_n.jpg?oh=10db2d1c4f6a95e72ce41b58708aeeec&oe=547BDFEB&__gda__=1417619027_e801ff799cd4989dddc74ab8a724aa09

Toevallig 1 van de wagens die erbij was? kwam van de week een filmpje tegen dat ze echt achterlijk over FF gingen. Als je gegevens moet hebben stuur maar een bericht
Benieuwd waar hij de beelde van zijn GoPro heeft geupload.
(camera op het dashboard/stuur).
 
Laatst bewerkt:
Waren filmpjes van buiten de auto, maar filmpjes staan op Facebook. Weet niet hoe je via facebook moet embedden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand van hier op een verdomd mooie Z750 in het wit?
Reed vandaag via FF naar Eindhoven (in de richting Novotel)

Compliment. Was een mooi Z750
 
Laatst bewerkt:
gaat er iemand komende week nog een dagje touren? Heb nog vakantie maar gebrek aan motorrijdende vrienden. 23 jr, heb sinds een paar maanden een ER5, nog niet heel veel rijervaring ;)
 
gaat er iemand komende week nog een dagje touren? Heb nog vakantie maar gebrek aan motorrijdende vrienden. 23 jr, heb sinds een paar maanden een ER5, nog niet heel veel rijervaring ;)
Sorry. Mijn vrije tijd zit er helaas net op.
Wellicht in het weekend weer wanneer het mooi weer is :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan