Motorzaken open 2e paasdag

jeroen84gsxr

Die hard MF'er
10 mrt 2008
267
0
Apeldoorn
Weet iemand enkele motorzaken die vandaag open zijn en de moeite waard zijn om even een kijkje te gaan nemen? Ik ben op zoek naar een mooie occasion en woon in Apeldoorn. Dus het moet niet al te ver rijden zijn :). 2 motorzaken hier in Apeldoorn zijn wel open maar die hebben niks staan waar ik naar op zoek ben..
 
Motoport Zelhem is vandaag open van 11.00 tot 16.00. Is vanuit Apeldoorn goed te doen toch ?
 
ik ben dicht :P Lekker ff met de poten omhoog op de bank :)
 
Dat snap ik maar
a) ben ik lui en
b) misschien is er een zaak open is die niet direct in mijn regio is maar die wel met een leuk tourtje te combineren is en waar ik zelf niet op kom om te checken ?
Motoport XXL Goes heeft een paasshow 2e paasdag.
PHOTO-2024-03-22-16-07-16.jpg
 
Dat snap ik maar
a) ben ik lui en
b) misschien is er een zaak open is die niet direct in mijn regio is maar die wel met een leuk tourtje te combineren is en waar ik zelf niet op kom om te checken ?
Tourtje naar zuid-Limburg en op de heenweg even langs Moto Leo in Hoensbroek :] (en daarna weer erug naar huis want het zal wel stervensdruk zijn in Zuid-Limburg met motoren)
1711609140208.png
 
Voor de (bij) gelovigen onder ons, die toch onderweg zijn, Maandag 1 april 2024 , 2e Paasdag, jaarlijkse Motorzegening Sint Willibrorduskerk, Kerkeind 37 in Milheeze.
Milheeze.jpg
 
Voor de (bij) gelovigen onder ons, die toch onderweg zijn, Maandag 1 april 2024 , 2e Paasdag, jaarlijkse Motorzegening Sint Willibrorduskerk, Kerkeind 37 in Milheeze.
Milheeze.jpg
Dat is alleen lekker als het echt tering heet is, je dorst hebt en je portemonnee vergeten bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan