Mugello. Gran Primo d"Italia

Welk merk denk je dat gaat winnen

  • Yamaha.

    Stemmen: 33 66,0%
  • Ducati.

    Stemmen: 6 12,0%
  • Honda.

    Stemmen: 5 10,0%
  • Go bo Go #64.

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Denk niet dat lorenzo uitgejoelt zal worden als hij wint. Wel marquez denk ik... die zal zich niet op zen gemak voelen dit weekend.
 
Jorge gaat hem pakken ................en wedden dat ze hem nu niet uitfluiten en bhoe roepen ....2017 staat Mugello op z´n kop als hij weer wint met die Duuc !!!!


Als hij volgend seizoen ook maar 1 wedstrijd wint op de duc krijg ik al meer respect voor hem dan ik ook gehad heb.. ( hij staat momenteel nog steeds op - 1234898095390320000 )
 
Denk niet dat lorenzo uitgejoelt zal worden als hij wint. Wel marquez denk ik... die zal zich niet op zen gemak voelen dit weekend.
In Le Mans werd Lorenzo consequent elke ronde uitgejouwd (door zielige MotoGP-hooligans). Marquez daarentegen niet viel mij op.
 
Inderdaad.

Marquez stelt zich ook heel anders op ten opzichte van Lorenzo.

Marquez is vooral met zichzelf bezig. Hij wilt winnen ten koste van alles (dus ook Rossi).

Lorenzo is veelal bezig met vooral tegen Rossi zijn. Dat straalt zijn houding en gedrag in ieder geval uit tijdens GP's.

Daarmee stoot hij de fans van Rossi (en dat is meteen 75% van de GP fans ofzo) tegen het zere been en roept hij het over zichzelf af.

Marquez wint sympathie door zijn opstelling (en hoe hij eigenlijk gewoon altijd is). Dat hij vorig jaar met Rossi botste was meer een soort ongelukkige situatie dan dat hij Rossi steeds afvalt (het was juist andersom).

Ikzelf vind Lorenzo dan ook de meest storende persoon in de MotoGP. Marquez brengt nog wat leven op en naast de baan. Dit hebben er meerdere schijnbaar.

Goed, hopen dat Rossi wint en Lorenzo zijn blok de geest geeft.

Iedereen blij *O* :+
 
Laatst bewerkt:
Als hij volgend seizoen ook maar 1 wedstrijd wint op de duc krijg ik al meer respect voor hem dan ik ook gehad heb.. ( hij staat momenteel nog steeds op - 1234898095390320000 )

Gelukkig heb jij totaal geen kijk op racen,coureurs die racen met gebroken enkels en sleutelbeen verdienen altijd respect.
Jouw probleem is dat jij sympathie en respect niet van elkaar kunt scheiden. ;)
 
Het respect wat hij verdiende met dat stoere gedrag is hij allang weer kwijt door zijn geeikel en zeurderige gedoe.
Sympathiek vond ik hem al niet, maar sinds zijn gezeik met punten eraf, duimpjes naar beneden en "slippende" achterwielen is alle respect ook wel weg.
Tevens is hij in de wedstrijd geen mooie vechter. Respect voor zijn grandioze inhaalacties is dus ook niet echt aanwezig.
 
Het respect wat hij verdiende met dat stoere gedrag is hij allang weer kwijt door zijn geeikel en zeurderige gedoe.
Sympathiek vond ik hem al niet, maar sinds zijn gezeik met punten eraf, duimpjes naar beneden en "slippende" achterwielen is alle respect ook wel weg.
Tevens is hij in de wedstrijd geen mooie vechter. Respect voor zijn grandioze inhaalacties is dus ook niet echt aanwezig.

ik ben ook geen fan van hem, maar wat die af en toe laat zien in de eerste ronden of zelfs in de eerst 3 bochten! dat is wel koning hoor :} iedereen beetje voorzichtig en hij niet!
Dat dat verdiend wel dikke respect :}

verder keur ik zijn gedrag ook niet goed :')
 
lorenzo doet al een tijdje niet echt kinderachtig meer toch?.. of heb ik nu iets gemist?
 
Slippend achterwiel was weer eens ouderwets lorenzo.

Vergeet de 'zonder Marquez en Dovi was de druk eraf (ook lag Rossi 2e)' niet, als ook het niet klappen voor Rossi in de wedstrijd voorafgaand aan Le Mans.
 
Denk niet dat lorenzo uitgejoelt zal worden als hij wint. Wel marquez denk ik... die zal zich niet op zen gemak voelen dit weekend.

Dit soort gasten heeft alles, maar dan ook alles gelaten en gedaan om te komen waar ze nu zijn. Die gaan bij een beetje gejoel echt niet in een hoekje zitten kniezen, maar gaan juist nog eens extra gasgeven. Hoe meer ze uitgejouwd worden, hoe meer gemotiveerd ze zijn om juist in italie iedereen het snot voor de ogen te rijden.
 
Gelukkig heb jij totaal geen kijk op racen,coureurs die racen met gebroken enkels en sleutelbeen verdienen altijd respect.
Jouw probleem is dat jij sympathie en respect niet van elkaar kunt scheiden. ;)

In die tijd verdiende hij daarvoor idd respect ! Maar die credits zijn allang verspeelt !! Grootste loser die er ooit in de gp 's heeft rond gereden , weet dat het jou pijn doet maar dat kan mij niks schelen :P
 
Dit soort gasten heeft alles, maar dan ook alles gelaten en gedaan om te komen waar ze nu zijn. Die gaan bij een beetje gejoel echt niet in een hoekje zitten kniezen, maar gaan juist nog eens extra gasgeven. Hoe meer ze uitgejouwd worden, hoe meer gemotiveerd ze zijn om juist in italie iedereen het snot voor de ogen te rijden.
kijk jij mij dan ook komen uit joelen bij mijn volgende race :+
 
In die tijd verdiende hij daarvoor idd respect ! Maar die credits zijn allang verspeelt !! Grootste loser die er ooit in de gp 's heeft rond gereden , weet dat het jou pijn doet maar dat kan mij niks schelen :P

Verder alles goed? :)

Lus je misschien een snoepje, :P een lolly b.v. :X ?
 
Ahh FP2, JL komt in beeld met een soort van Italiaanse bril op. Mensen op de tribunes jouwen hem uit terwijl hij kusjes in de camera geeft.

MM nu ook en die lacht er nu gewoon een beetje om.

M.a.w. niks aan de hand :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan