Mugello. Gran Primo d"Italia

Welk merk denk je dat gaat winnen

  • Yamaha.

    Stemmen: 33 66,0%
  • Ducati.

    Stemmen: 6 12,0%
  • Honda.

    Stemmen: 5 10,0%
  • Go bo Go #64.

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Dit soort gasten heeft alles, maar dan ook alles gelaten en gedaan om te komen waar ze nu zijn. Die gaan bij een beetje gejoel echt niet in een hoekje zitten kniezen, maar gaan juist nog eens extra gasgeven. Hoe meer ze uitgejouwd worden, hoe meer gemotiveerd ze zijn om juist in italie iedereen het snot voor de ogen te rijden.


Oh kan me vorig jaar nog wel herrineren dat lorenzo nog net niet huilend van het podium af liep toen hij werd uitgejoelt

Marqeuz interesseert het inderdaad geen moer....Lorenzo moet savonds stiekem een traantje laten.
 
Oh kan me vorig jaar nog wel herrineren dat lorenzo nog net niet huilend van het podium af liep toen hij werd uitgejoelt

Marqeuz interesseert het inderdaad geen moer....Lorenzo moet savonds stiekem een traantje laten.

Lorenzo doet niks stiekem ........duimpje omlaag , niet klappen etc .....allemaal in beeld geweest, ....en door menigeen geroepen en geschreven .
Iemand een roggel op z´n rug geven dan ben je pas een stiekemert ....maar eerst kijken of er geen camera´s in de buurt zijn ....ja dat is dan weer slim _O- :+ :+
 
Lorenzo al vast op de Duc aan het oefenen,wel sympathiek van Iannone dat ie even ruilen wou...
 
Beetje jammer dat het in dit topic ook weer over Rossi versus Lorenzo gaat.
Volgens mij hoort dit topic over de trainingen en race in Mugello te gaan.
Het zou fijn zijn als andere zaken gewoon in het Rossi of Lorenzo topic gespuit worden dan blijft het hier mss interessant om te lezen.
 
:] het zou zomaar eens kunnen dat Ducati de overwinning pakt op mugello.
voor rossi is het in iedergeval noodzaak om die rooie achter hem te houden tijdens de kwalificatie.
 
Ik hoop dat Iannone iig de eerste paar ronden op kop kan rijden. Dan zou het nog wel eens spannende race kunnen worden :)
 
Beetje jammer dat het in dit topic ook weer over Rossi versus Lorenzo gaat.
Volgens mij hoort dit topic over de trainingen en race in Mugello te gaan.
Het zou fijn zijn als andere zaken gewoon in het Rossi of Lorenzo topic gespuit worden dan blijft het hier mss interessant om te lezen.


Is het ook ....maar geef gewoon een antwoord op de weer 350e zelfde opmerking . ;) ;)
 
Beetje jammer dat het in dit topic ook weer over Rossi versus Lorenzo gaat.
Volgens mij hoort dit topic over de trainingen en race in Mugello te gaan.
Het zou fijn zijn als andere zaken gewoon in het Rossi of Lorenzo topic gespuit worden dan blijft het hier mss interessant om te lezen.
:}
 
Geweldig dat Iannone de 2e quali de snelste tijd neer zet.

Nu nog de race winnen, dan laat hij zien dat Ducati voor de verkeerde Andrea heeft gekozen.

Rossi in dat geval graag 2e (anders gewoon 1e), dan loopt hij weer punten in op JL.
 
Het zit er wss niet in maar ik zou het leuk vinden als Vinales met Suzuki de overwinning zou pakken. En hoop daarnaast dat de punten zo verdeeld worden dat de top van het klassement dichter bij elkaar komt. Maar een overwinning voor Ducati daar zou ik ook mee kunnen leven.
 
Gister was Lorenzo er snel bij om te zeggen dat Ianone z'n tijd zette op nieuwe banden, ben benieuwd wat het vandaag is...want Ianone 1 en Lorenzo 5!
 
Beetje jammer dat het in dit topic ook weer over Rossi versus Lorenzo gaat.
Volgens mij hoort dit topic over de trainingen en race in Mugello te gaan.
Het zou fijn zijn als andere zaken gewoon in het Rossi of Lorenzo topic gespuit worden dan blijft het hier mss interessant om te lezen.

Was het jou ook al opgevallen ;)
En dat nog voordat er 1 meter gereden was B| .
Het zal mijn tijd wel duren :P ,maar het valt wel op
 
Ik stem normaal niet. Maar nu op Bo gestemd. Gewoon omdat de andere keuze te makkelijk zou zijn :Y
 
Beetje jammer dat het in dit topic ook weer over Rossi versus Lorenzo gaat.
Volgens mij hoort dit topic over de trainingen en race in Mugello te gaan.
Het zou fijn zijn als andere zaken gewoon in het Rossi of Lorenzo topic gespuit worden dan blijft het hier mss interessant om te lezen.

:^

Voorlopig maar op de ignore mode:
movistar-yamaha-rider-valentino-rossi-of-italy-adjusts-his-ear-plugs-picture-id464342438
 
Inderdaad de ignore modus aan en weer on-topic.
Ianonne lijkt het goed te doen dit weekend maar gelukkig zit ook Vinales nog voorin.
Even de kwalificaties afwachten maar het lijkt er op dat we de Ianonne fans kunnen gaan feliciteren.
 
Inderdaad de ignore modus aan en weer on-topic.
Ianonne lijkt het goed te doen dit weekend maar gelukkig zit ook Vinales nog voorin.
Even de kwalificaties afwachten maar het lijkt er op dat we de Ianonne fans kunnen gaan feliciteren.

Laten we sowieso hopen op een Italiaans feestje. Of het nu Iannone, Dovi of Rossi is, maakt me nog niet eens zoveel uit. Iannone zal alleen wat minder moeten gaan pushen en hem gewoon een keer over de finish moeten rijden.
 
Bo, P13 eindelijk! *O*
Nu morgen proberen te consolideren.
 
Het is al een tijdje zo maar als je naar het lijstje kijkt, dan is de MotoGP bijna verworden tot het open Spaanse kampioenschap :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan