Newbies: Tour de Theun - 11 september

:N , doe ik ook niet ;) Is maar een idee, tenzij er nu 30 man me gaat mailen om te helpen dit goed op poten te krijgen :)
Hier alvast de route:

full


:P

1140km 8-)


Regel jij de rest even?
 
Denk dat de Afsluitdijk wel een stukkie snelweg is geworden. Verder niet geloof ik (of niet veel iig)

Hmm, ziet er wel super uit, maar hoeveel dagen zou zo'n rit duren? Uitgaande van heel veel belangstelling. Of zou de circel kleiner kunnen zijn zodat de afstand 700 km is oid?
 
Hmm, ziet er wel super uit, maar hoeveel dagen zou zo'n rit duren? Uitgaande van heel veel belangstelling. Of zou de circel kleiner kunnen zijn zodat de afstand 700 km is oid?
Mapsource zegt dat het 23 uur rijden is :P

En je kan hem zo kort of zo lang maken als je zelf wilt natuurlijk ;)
 
Dan wordt de meerdaagse tocht toch gerealiseerd?

Zou wel leuk zijn, maar denk niet meer dan een zaterdag en zondag, anders is er weer het probleem dat er mensen geen vrij kunnen krijgen.

Misschien komt er vandaag of morgen wel een nieuw topic met alleen een poll om te kijken of er veel belangstelling is ;)
 
Zou wel leuk zijn, maar denk niet meer dan een zaterdag en zondag, anders is er weer het probleem dat er mensen geen vrij kunnen krijgen.

Misschien komt er vandaag of morgen wel een nieuw topic met alleen een poll om te kijken of er veel belangstelling is ;)

Dus om 00:00 uur weg op zaterdag? En dan kijken waar we zondag zijn ? Hmmm.....voor zo'n tocht neem ik wel een dagje of twee vrij hoor. Het moet niet alleen maar jakkeren zijn, je moet ook een beetje kunnen genieten toch ?
 
Dus om 00:00 uur weg op zaterdag? En dan kijken waar we zondag zijn ? Hmmm.....voor zo'n tocht neem ik wel een dagje of twee vrij hoor. Het moet niet alleen maar jakkeren zijn, je moet ook een beetje kunnen genieten toch ?

Dat is zo, misschien het aantal dagen in de poll zetten :Y
 
Dus om 00:00 uur weg op zaterdag? En dan kijken waar we zondag zijn ? Hmmm.....voor zo'n tocht neem ik wel een dagje of twee vrij hoor. Het moet niet alleen maar jakkeren zijn, je moet ook een beetje kunnen genieten toch ?
Je kunt ook het Pieterpad (Groningen-Maastricht) met de motor rijden. Het is eigenlijk en wandelpad, maar dat kun je bijna helemaal met de motor rijden.

Als 3 mensen dat willen organiseren/voorbereiden/controleren (noordelijk, midden en zuidelijke deel: ik heb de route nog wel ergens liggen). Zal totaal ongeveer 400 km zijn. Dat is in 2 dagen zeker te doen.

Je moet dan uiteraard wel naar het startpunt rijden en vanaf het eindpunt weer naar huis.
 
Je kunt ook het Pieterpad (Groningen-Maastricht) met de motor rijden. Het is eigenlijk en wandelpad, maar dat kun je bijna helemaal met de motor rijden.

Als 3 mensen dat willen organiseren/voorbereiden/controleren (noordelijk, midden en zuidelijke deel: ik heb de route nog wel ergens liggen). Zal totaal ongeveer 400 km zijn. Dat is in 2 dagen zeker te doen.

Je moet dan uiteraard wel naar het startpunt rijden en vanaf het eindpunt weer naar huis.


Dag of 2? Over 400 km-er? _O- Hoe langzaam wilde je gaan rijden dan? O-) :+
 
Je kunt ook het Pieterpad (Groningen-Maastricht) met de motor rijden. Het is eigenlijk en wandelpad, maar dat kun je bijna helemaal met de motor rijden.

Als 3 mensen dat willen organiseren/voorbereiden/controleren (noordelijk, midden en zuidelijke deel: ik heb de route nog wel ergens liggen). Zal totaal ongeveer 400 km zijn. Dat is in 2 dagen zeker te doen.

Je moet dan uiteraard wel naar het startpunt rijden en vanaf het eindpunt weer naar huis.
zal alvast effe googlen naar een leuke aanbieding voor noppenbanden :P

maar als die route al 400 km is, start (eindigt) in pieterburen en eindigt(start) ergens in maastricht, dan komt er aan terug en heenreis ook nog wel 300 km bij, dus in totaal minimaal 700 km.

ken wat stukken van het pieterpad (holterberg en ergens onder ommen), maar dat zijn echt wel zandpaden ed, is knap lastig met de motor . . . ..

en als je toch (minimaal) 2 dagen gaat rijden, zijn er toch wel leukere bestemmingen ???? (bijv. ardennen/ eifel : verzamelpunt bij maastricht / heerlen en binnen no time zit je iig in de eifel, ardennen weet ik niet zo, schijnt ook slechter asfalt te zijn)

 
Laatst bewerkt:
Ach zondag was het 190 KM in een uurtje of 6 á 7 geloof ik dus het is niet zo'n gek idee om er 2 dagen over te doen.
Eerste deel: gemiddelde van 53km/u
tweede deel: gemiddelde van 45km/u (inclusief pontje :P )
derde deel: gemiddelde van 52km/u
 
Terug
Bovenaan Onderaan