nieuw kleurtje voor mijn velgen WELKE

g-shock

MF'er
28 mrt 2007
235
0
strijen
ja krijg deze week me nieuwe velgen binnen voor mijn blade 17inch voor
maar moet ze eerst spuiten maar dat zwart vind ik ook niks
geef een jou idee welke kleur het beste er bij past
HET LIEFST MET FOTO
ALVAST BEDANKT

om deze bike gaat het *O* :+
full
 
neeeeeeeee geen wit vergeten te zeggen sorry

dag zelf aan fluor geelgroen


hey, hey, hey...putje in je voorhoofd...tja ik moest ff reageren...

fluor geelgroen |( zit je ons in de maling te nemen...man je velgen horen gewoon rood te zijn , same colour as your bike.....

je gaat toch geen fluor geelgroen... :( erop gooien!!!!!

je rijdt een blade hé niet één of ander goedkoop slap krengetje...pfffffff hoop dat je het van me aanneemt...

nou ik blijf het volgen...je hebt gewoon zo'n mooi vette strakke blade... }) daar horen rode velgjes op... :Y

mzzl :W
 
kijk dat is nou een vrouw daar ken je wat van aanemen hehe eindelijk de kleur die we nodig hebben bedankt soes baby xxxx en bedankt specail voor jou
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om de velg zwart te laten spuiten en de spijlen rood of andersom (dan krijg je zwart-rood-zwart). Ik zou het wel eerst fotoshoppen.

succes met de keuze,
Sander
 
kijk dat is nou een vrouw daar ken je wat van aanemen hehe eindelijk de kleur die we nodig hebben bedankt soes baby xxxx en bedankt specail voor jou[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


tja schuif ze maar weer door mijn lieve strotje die piccies van die vette bike van je...pffff verkoop hem maar aan me..mag je mijn soesje erbij hebben...

man oh man wat is die van jou dik oké.. :9~ wel één van mijn favo blade's van het topic..
ga je nu voor rood dan? :Y

mzzl :W en bedankt hé nu kan ik weer rustig slapen vanacht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan