Hallo allemaal,
laatst wilde ik op mijn Suzuki GSX-R600 SRAD stappen om samen met mijn vriendin lekker van het weer te gaan genieten. Helaas wilde 't beestje geen kick geven. Wat bleek nou? Accu volledig leeg. Ongeveer 1,5 dag aan de lader laten liggen. Na het verwijderen van de lader kakte het voltage vrij snel weer in naar 11,6 volt.
Ik trek daaruit de conclusie dat de accu stuk is. Nu zag ik toevallig een filmpje voor bij komen over Lithium Ion accu's voor motoren. Nu vraag ik me af of deze techniek daadwerkelijk beter is, heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee t.o.v. een Yuasa of Motobatt?
Ik zag dat ze bij een beetje goed shoppen slechts iets duurder waren als de 'old skool' accu's.
Ervaringen? Komt 'u maar!
laatst wilde ik op mijn Suzuki GSX-R600 SRAD stappen om samen met mijn vriendin lekker van het weer te gaan genieten. Helaas wilde 't beestje geen kick geven. Wat bleek nou? Accu volledig leeg. Ongeveer 1,5 dag aan de lader laten liggen. Na het verwijderen van de lader kakte het voltage vrij snel weer in naar 11,6 volt.
Ik trek daaruit de conclusie dat de accu stuk is. Nu zag ik toevallig een filmpje voor bij komen over Lithium Ion accu's voor motoren. Nu vraag ik me af of deze techniek daadwerkelijk beter is, heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee t.o.v. een Yuasa of Motobatt?
Ik zag dat ze bij een beetje goed shoppen slechts iets duurder waren als de 'old skool' accu's.
Ervaringen? Komt 'u maar!