Fido #77
Die hard MF'er
leuk filmpje geworden Jasper..
Ik heb de meeting manager alweer ingevuld..
Ik zeg kom maar op!!
Ik heb de meeting manager alweer ingevuld..
Ik zeg kom maar op!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...
Alleen heb je bij het 'voorstellen' mij en Marten door elkaar gehaald
Meeting manager?? Vertel ...! Voor een volgende sv meeting? meemaken en erbij zijn!leuk filmpje geworden Jasper..
Ik heb de meeting manager alweer ingevuld..
Ik zeg kom maar op!!
Balen joh! En zoals ik lees ook op zo'n 'suffe' manier dat je vast achteraf met grote vraagtekens hebt gestaan: How the hell that happened?Hey people, ik heb gister mijn eerste valpartij op de motor gehad. Helaas met de SV
Schade aan rechterkant + mijn knie kapot (niet gebroken gelukkig, wel zwaar gekneust)
Is gebeurt in Eindhoven bij kruispunt TU en Eindhoven station. Ik maakte een bocht naar rechts met +- 25 km/u, daarna heeftachterband grip verloren (het was nat en glad) en daar ging hij
Nu zijn mijn rechter spiegel, remhendel,voetstepje, valsteun kaduuk en heb ik wat glijschade aan de rechterkant op mijn topkuip, achterkant uitlaat en linkpijp uitlaat.
Rijklaar maken zal mij ruim 400 euries gaan kosten vrees ik. En lopen zal voorlopig ook zeer moeizaam gaan (loop nu met krukken). Oftewel flinke schade aan motor, portmonee en mijzelf
Verder nog maar zien wat ikmet topkuip en evt. uitlaat doe.
Ben weer terug van mijn trip naar toscane! De SV heeft het goed uitgehouden. Heb in totaal ruim 3200 km gereden. Gemiddeld verbruik was 1:22 (K7 model) Het verbruik lag iets lager dan ik in NL altijd heb maar ik reed daar ook een stuk harder.
Het enige nadeel van deze motor vond ik het zadel. Ik had veel last van zadelpijn.
In de bergen en in de file werd de motor snel heet, teller gaf soms 104 en zelfs even 105 graden aan. Kan dat kwaad? Waarom kan hij hem niet netjes op temperatuur houden? Kan ik daar iets aan veranderen?
Ben.
Gelijk maar weer even peilen voor part 2!
SV 650 meeting 2011 part 2
Olie temp van 104 / 105 op hele heten dagen wanneer je langzaam rijdt, kan niet heel veel kwaad. Het wordt pas echt kritiek als je naar de 110 - 115 gaat.
Errrmmm...
De temp die word weergegeven in je display is van het koelwater en nie van de olie héh..
Heb zojuist alle meuk besteld voor een grote beurt, daar is hij intussen wel een keertje aan toe denk ik.
Temperatuur is inderdaad van de koelvloeistof. Is dit normaal en kan het kwaad als dit regelmatig gebeurd?
Ben.
[message]Soes handleiding K7[/message]
Wanneer de koelvloeistoftemperatuur hoger dan 120 Celsius word, gaat het display (12) knipperen en lichten het tekentje (5) en het verklikkerlampje (9) op. Wanneer de koelvloeistoftemperatuur hoger dan 140 Celsius word, knippert "HI" in het display (12) en lichten het tekentje (5) en het verklikkerlampje (9) op.
LET OP
Laat de motor niet draaien wanneer de koelvloeistoftemperatuur te hoog is, aangezien dit kan resulteren in ernstige beschadigingen. Als de koelvloeistoftemperatuur meer dan 120 Celsius is moet u de motor onmiddellijk afzetten en laten afkoelen. Laat de motor pas weer draaien wanneer de koelvloeistoftemperatuur lager is dan 120 Celsius.
Met een andere afstelling rijdt je waarschijnlijk nog geen 1 op 22.1op 22? dat wil ik ook!
in september gaat mijne naar ruud frederiks om tekijken of er wat mis is met mijn afstelling.
tot nu toe gemiddeld 1 op 16,9
Ik vind me zelf niet echt racen maar ben zeker geen rustige toerder.
Afstellen kan nooit kwaad, lijkt mij.
Hij ploft ook veel bij gas los maar dat milieu gedoe zit nog aangesloten.
Ploffen hoort niet bij een goed afgestelde motor.
...