Nieuwe SV650S deel X

Kijk weet je wat het is. met die witte SV's,....

Ze worden vanzelf weer zwart.... :Y O-)

_O- _O-

:j

Dat's wel een nadeel inderdaad :(

@Josteef, jij heb toch stalen remleidingen op je ABS versie? heeft het geholpen? Hoor van me sleutelaar (heeft bij een zoefzoekie dealert gewerkt) dat het met Suzuki ABS sompig blijft.
 
Laatst bewerkt:
@ Kevin fijne vakantie

@ jappie nee want toen ze die wilden monteren kwamen ze erachter dat de banjo's niet pasten

Helaas dus als jij een setje kan vinden wat past hoor ik het graag.

Ow., heb je al aan die kennis gevraagd of hij een hugger voor ABS versies kan maken? :W
 
Laatst bewerkt:
Zo deze post gaat in de OP als herinnering

SV Meeting @ 3 juli
WAS SUPER *O*

[afbeelding]

He wat jammer dat ik daar nu pas achter kom dat er een SV meeting was... B| Ik was graag eens met een grote groep SV's gaan touren! Maar ik zie dat er een nieuwe datum bepaald wordt! *O*
Kan ik daar dan ook aan mee doen, of is er ergens een lidmaatschap voor nodig? O-)

Groet :W
 
@ spierings.. die zijn volgens mij niet meer te krijgen.. en stervensduur... :N
Kosten iets van 229 euro en zijn nog gewoon leverbaar volgens de belgische suzuki site.

Je moet niet vergeten dat een van een universeel merk een slechtere passing heeft en ook nog gespoten moet worden. Persoonlijk vind ik een hugger er ook niet uit zien ;)
 
Kosten iets van 229 euro en zijn nog gewoon leverbaar volgens de belgische suzuki site.

Je moet niet vergeten dat een van een universeel merk een slechtere passing heeft en ook nog gespoten moet worden. Persoonlijk vind ik een hugger er ook niet uit zien ;)

Voor onze ABS versies heb ik alleen puig kunnen vinden als niet suzuki levering (matzwart of nep carbon), maar weer niet in Europa (vergelijkbare (GSX-R)kosten 125 eurie). Probleem met de standaard huggers is dat ze tegen de ABS unit (kunnen) komen, die zit zeg maar boven de achterschok. Ik wil hem trouwens zwart hebben, dus hoeft ook niet gespoten te worden.

Ik ga zo effe mailen met die Kennis (Frank van AFSmotorparts)
 
Laatst bewerkt:
Voor onze ABS versies heb ik alleen puig kunnen vinden als niet suzuki levering (matzwart of nep carbon), maar weer niet in Europa (vergelijkbare (GSX-R)kosten 125 eurie). Probleem met de standaard huggers is dat ze tegen de ABS unit (kunnen) komen, die zit zeg maar boven de achterschok. Ik wil hem trouwens zwart hebben, dus hoeft ook niet gespoten te worden.

Ik ga zo effe mailen met die Kennis (Frank van AFSmotorparts)
Wat pics.

Origineel Suzuki voor de ABS versie:

wheelhugger.jpg


IMAGE_031.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam net nog een leuke foto van drie weken geleden tegen!

dsc01423ps.jpg




Heeft er btw iemand ervaring met tailrisers?? Ik ben echt stikjaloers op al die jongens die op een hogere 2003 rondrijden. Een iets hoger kontje (2,5cm) maakt zo'n SV nou net af als je het mij vraagt.. Ik zit er dus over te denken om het te (laten) doen. Heb de zoekfunctie al geraadpleegd maar probeer het hier ook gewoon even :)
 
Heeft er btw iemand ervaring met tailrisers?? Ik ben echt stikjaloers op al die jongens die op een hogere 2003 rondrijden. Een iets hoger kontje (2,5cm) maakt zo'n SV nou net af als je het mij vraagt.. Ik zit er dus over te denken om het te (laten) doen. Heb de zoekfunctie al geraadpleegd maar probeer het hier ook gewoon even :)
2003 model hebben inderdaad het mooie hoge kontje, met andere tail risers zal deze een stuk feller gaan sturen doordat hij meer op zijn voorkant (steilere vork) staat. Iets wat geen kwaad kan tenzij je echt van het rustige sturen/touren houd.
 
Wat voor banden hebben jullie onder jullie SV? Momenteel heb ik voor de originele Dunlop en achter de Bridgestone BT021. Ik twijfel tussen Michelin Pilot Power en Pirella Diablo Rosso..wat zijn jullie ervaringen?
 
hoeveel cm verschil zit er tussen een 2003 en de rest dan?

hoe er wel rekening mee dat je zadel ook schuiner komt testaan ,waardoor je naar de tank toeschuift.
 
Wat voor banden hebben jullie onder jullie SV? Momenteel heb ik voor de originele Dunlop en achter de Bridgestone BT021. Ik twijfel tussen Michelin Pilot Power en Pirella Diablo Rosso..wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb er Dunlop Sportmax onder liggen in de orginele maten die onder een SV horen te zitten. Moet zeggen met droog weer zijn het lekkere plak banden en sturen messcherp. Met nat weer geven ze voldoende feedback en rijden vrij snel warm

Good old michelin pilot power heb ik de ct versie onder mijn R6 liggen. Geen 2ct omdat daar het loopvlak harder van is. Voor de straat zou ik deze dan ook wel adviseren.
Ik heb ze ook (2ct) onder mijn Aprillia Tuono Factory gehad en ik moet zeggen ze sleten ondanks het brute vermogen niet zo heel erg. reden goed warm in de regen. Weet natuurlijk niet hoe ze zich onder een SV gedragen aangezien de voor- en achterband een andere maat heeft. En dan kun je ze eigenlijk niet zo heel goed met elkaar vergelijken.

Anyways, Ik heb ook de Pirelli diablo Rosso onder mijn Tuono gehad. en die sleten weg als ik er al naar keek.. wel mega plakbanden. In de regen alles KUT! dat wel.,.

Met andere woorden ben je een mooi weer rijder... definitly de Pirelli's..
voor woon werk verkeer vind ik de dunlop's het erg goed doen..

Ik weet niet ofdat de dunlops ook goedkoper zijn als de michelins.. dan zou ik het zeker doen.. scheelt dan toch weer..
:W :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan