Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klopt, toen reed ik er
De temperaturen komen weer in de buurt van de dubbele cijfers
Vandaag op de fiets naar Amersfoort gereden. Vanochtend wel fris, twee tussenstops gemaakt om de handen even op te warmen. Kijk wel uit naar de terugweg
Dat klinkt plausibel achter welke deksel zou ik dat moeten zoeken? Is dat een beetje eenvoudig te benaderen of moet ik daarvoor het halve blok open halen? (In dat geval laat ik het namelijk liever doen).ik heb een soortgelijk euvel gehad met een R6 van 2000.
Achter de deksel zat een klein veertje die ervoor zorgt dat de pook terug komt in zijn stand waardoor je weer opnieuw kunt schakelen, deze was bij mij geknapt!
Dat klinkt plausibel achter welke deksel zou ik dat moeten zoeken? Is dat een beetje eenvoudig te benaderen of moet ik daarvoor het halve blok open halen? (In dat geval laat ik het namelijk liever doen).
Ik kwam dit tegen in een ander topic. Zit daar het veertje wat je bedoelt? Dat durf ik zelf wel aan, mits alle olie dan niet uit t blok loopt
icecubes in "Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4"
Man man man.
Na t werk naar hoegee gereden, ff uitgelegd. Ze konden hem ophalen of kon m langs brengen. Ik woon praktisch op loopafstand van hoegee dus heb aangegeven dat ik ‘m wel kwam brengen.
Rijd ik net weg: niks aan t handje! Ook nog extra stukkie gereden, niks aparts.
Gisteren op de paddockstand deed ie nog raar. Wel de koppeling beetje bijgesteld en veel wd40.
Zou het dan toch aan de plakkende schakelpook of de te losse koppeling hebben gelegen?
Nee dat niet eigenlijk. Twee weken daarvoor heerlijk gereden en daarna in de schuur gezet. Intussen al weer de nodige kilometers probleemloos gereden.Maar als ik het zo lees dan is alles wat scharniert om te schakelen flink vuil geweest.
Laatste tijd niet gemerkt dat het schakelen wat zwaarder ging ??
Pagina 4 Nee dat niet eigenlijk. Twee weken daarvoor heerlijk gereden en daarna in de schuur gezet. Intussen al weer de nodige kilometers probleemloos gereden.
Ik heb m'n zinnen weer op wat anders gezet. In juli eindigt het contract van m'n lease en krijg ik vanaf dat moment een maandelijkse vergoeding. Dat betekent dus dat die vergoeding voor zowel auto als motor geldt (waar ik nu alleen nog bijtelling voor de auto betaal en motor op eigen kosten is). Gezien de reisafstand en files is motor ook wel lekker. Echter, vol in de wind op een naked is ook niet alles. Leuk voor een keertje, maar niet dagelijks. Ben daarom dus aan het kijken om mogelijk een tweede motor er bij te nemen, een dualsport of zo. Dan houd ik de Z voor lekker knallen en pak ik de andere voor woon-werk (en natuurlijk ook af en toe gewone ritjes ).
In mijn budget (zo rond de 4000) is kun je niet echt heel erg sportief ogende dualsports kopen volgens mij. Ik zit nu een beetje te kijken naar een DL1000 of iets dergelijks. Tips?
Pagina 4 Nee dat niet eigenlijk. Twee weken daarvoor heerlijk gereden en daarna in de schuur gezet. Intussen al weer de nodige kilometers probleemloos gereden.
Ik heb m'n zinnen weer op wat anders gezet. In juli eindigt het contract van m'n lease en krijg ik vanaf dat moment een maandelijkse vergoeding. Dat betekent dus dat die vergoeding voor zowel auto als motor geldt (waar ik nu alleen nog bijtelling voor de auto betaal en motor op eigen kosten is). Gezien de reisafstand en files is motor ook wel lekker. Echter, vol in de wind op een naked is ook niet alles. Leuk voor een keertje, maar niet dagelijks. Ben daarom dus aan het kijken om mogelijk een tweede motor er bij te nemen, een dualsport of zo. Dan houd ik de Z voor lekker knallen en pak ik de andere voor woon-werk (en natuurlijk ook af en toe gewone ritjes ).
In mijn budget (zo rond de 4000) is kun je niet echt heel erg sportief ogende dualsports kopen volgens mij. Ik zit nu een beetje te kijken naar een DL1000 of iets dergelijks. Tips?