scheffers
MF veteraan
- 7 jul 2003
- 16.037
- 85
Deze motor zou wel wat langer ogen met grotere banden denk ik.
Lijkt zo wel heel compact
kontje had wat kleiner gemogen... maar daar waren mijn skills toen nog niet naar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze motor zou wel wat langer ogen met grotere banden denk ik.
Lijkt zo wel heel compact
Hoeveel motoren heb je onderhand al verbouwd dan Scheffers?kontje had wat kleiner gemogen... maar daar waren mijn skills toen nog niet naar...
Dus je werkt met terugwerkende kracht ?Nr 11 is klaar, ben nu weer aan tien bezig :-P
Bensterman, van waar haal je dat led achterlichtje? En zit er alles in? Pinkers, stop en gewoon achterlicht. Ben ook naar zoiets op zoek.
Staan die er niet op de achterzijde ingeslagen met letters?
600 kit , cb650 nokkenas ,op dezelfde toer als ik ? Welke carbs ?
Bij de 650 nokkenas zit een andere vertanding voor de aandrijving van de toerenteller, als je de 550 teller gebruikt draait ie te snel.
Dus op zoek naar een 650 teller.
Ik heb een andere toerenteller (CB650) gekocht omdat zoals ik al aanhaalde de aandrijving/vertanding op de 650 nokkenas anders is.
CB650 carbs schuif je zondermeer op de CB550 inlaatspruitstukken, het valt te bezien of de GS750 carbs dat ook doen.
Gaat namelijk om de afstanden tussen de carbs , die van de 650 hebben dezelfde afstand als die van de 550.
Wel zul je de hoofd en stationairsproeiers moeten aanpassen, ben ik een heel tijdje mee bezig geweest om dat uit te zoeken en af te stellen.
Vwb de keerringen heb ik imitatiespul gebruikt.