Nog een R1100GS span

Nou? Daggie dervan?

  • Top!

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prutser!

    Stemmen: 3 20,0%
  • Hou maar op...

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prktpetsk!

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Het zijspansubforum is meer om de gaten op te vullen, die vallen omdat het weer eventueel te kut is, om op het terras te gaan zitten, toch :?





:+ O-)
 
Ik hang hier alleen maar rond om niet te vergeten dat ik ooit nog een zijspan aan moet bouwen *O*
 
Ik denk dat ik maar een pruts&pruttel meeting bij Ralfie thuis ga proberen op te zetten. O-)


Ik ben al eens met Leluk aan eoa ouwe engelse brommert aan het frutten geweest bij jou toch?
Eerst 's ochtends ritje met boodchappenlijstje. Dan effe koffie met een bammetje. Dan effe doorpakken. En voor het donker proefrijden en fijnafstelling op orde maken. *O*


Alhoewel...


... ik heb het wel erg druk. :X
Met serieuze en belangrijke dingen enzo. :X
:P :P :P :P :P :P :P
 
Ik heb sinds jaren eens vrije weekenden in het vooruitzicht *O*
Straks weet ik niet eens meer wat ik doen moet omdat alles AF is _O-
 
Ik denk dat ik maar een pruts&pruttel meeting bij Ralfie thuis ga proberen op te zetten. O-)


Ik ben al eens met Leluk aan eoa ouwe engelse brommert aan het frutten geweest bij jou toch?
Eerst 's ochtends ritje met boodchappenlijstje. Dan effe koffie met een bammetje. Dan effe doorpakken. En voor het donker proefrijden en fijnafstelling op orde maken. *O*


Alhoewel...


... ik heb het wel erg druk. :X
Met serieuze en belangrijke dingen enzo. :X
:P :P :P :P :P :P :P

Dat was met Reetje. Of is dat dezelfde zonder dat ik het weet? :?

Ik zal de schuurdeur open laten als je komt, zet ik er een pot koffie naast :+

Het frame hangt niet meer aan de muur, staat onder handbereik. Stap vooruit dus. Alleen de trekker begint groen uit te slaan. Ik schaam me dood (not) :j
 
Dat was met Reetje. Of is dat dezelfde zonder dat ik het weet? :?

Ik zal de schuurdeur open laten als je komt, zet ik er een pot koffie naast :+

Om het BOT te zeggen is Leluk een beetje de opvolger van Ree. Natuurlijk niet echt want ook met Ree heb ik gewoon nog contact. Ik ken ze ook allebei van dezelfde vriendengroep uit m'n studietijd. En beide Ray's zijn prima sleutel-maten om af en toe mekaar door een klus heen te helpen. *D



Ik zal binnenkort wel eens een gat in mijn agenda prikken om die pot koffie in je schuur te komen legen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat was met Reetje. Of is dat dezelfde zonder dat ik het weet? :?

Ik zal de schuurdeur open laten als je komt, zet ik er een pot koffie naast :+

Het frame hangt niet meer aan de muur, staat onder handbereik. Stap vooruit dus. Alleen de trekker begint groen uit te slaan. Ik schaam me dood (not) :j


Je maakt er een lachtertje van, maar waarom wacht je nou echt zo lang met bouwen?
 
Schuur opgeruimd, kom ik toch wat zijspanonderdelen tegen. Was al bijna vergeten dat ik hem had staan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan