OBW najaars editie 2009

J@@ST

MF veteraan
13 mei 2003
1.821
33
Best
Nadat men er her en der van overtuigd is dat ik de boel nodeloos lang gerekt heb en dat een ieder die betrokken is vind dat er al veel te lang op gewacht is.

Hier dan: OBW najaars editie 2009

Geopperd door diverse obt gangers valt dit weekend op:

vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 augustus 2009

Dit om de kans op mooi weer te vergroten en omdat er begin september altijd diverse andere tochten en evenementen zijn ( bijv. de dierenvoertoer )

het volgende heb ik gejat uit OBW voorjaarseditie, wat trouwens weer gejat is uit OBW najaarseditie 2008

Net als de laatste keer wordt er door "de organisatie" niets geregeld voor wat betreft een rit o.i.d op zaterdag, het was deze keer goed bevallen om met (kleine) groepjes te doen waar ieder zelf zin in had.
IVM het verdelen / reserveren van de caravans en het bespreken van de BBQ en ontbijt is het wel nodig om je via de mail op te geven via info@isphording.nl dan houd ik de aanmeldingen centraal bij en kan de aangemelde deelnemers makkelijk op de hoogte brengen van wijzigingen.
Vermeld even hoeveel personen en wel of geen ontbijt en BBQ.

aanmeldingen enkel via het forum zijn dus niet definitief!!!

LET OP:

Betaling: Het is niet mogelijk om met plastic geld te betalen. Dus je kunt niet pinnen en ook niet met een creditcard betalen
Voor de duidelijkheid ook nog even de prijzen zoals ze ook op de site van de camping staan. HET IS DE BEDOELING DAT VERBLIJF, ONTBIJT EN BBQ BIJ AANKOMST AFGEREKEND WORDEN.Het is natuurlijk prettig voor Bianca als je gepast kunt betalen.
Tent + motor p.n. € 6,00 p.p.
Ontbijt € 7,00 p.p.
Barbecue € 15,00 p.p.
Dagmenu ± € 10,00 p.p.
Verse Pizza vanaf € 4,50 p.st.
Basic 2 pers. Caravan € 25,00 p.n. elke extra persoon per nacht € 7,50 zelf slaapzakken meebrengen
Legertent incl 10 veldbedden € 100,00 p.n. zelf slaapzakken meebrengen

Evt. aanpassingen op bovenstaande mededelingen volgen nog in de loop der tijd


Prijswijzigingen voorbehouden.


Het is (als het weer mag) de bedoeling weer te vertrekken bij JG Autoservice.NOTT !!!!
We vertrekken deze editie vanuit het Helmondse, Biker Beertje en magnamaniac hebben straks de koffie bruin :9
Verzamelen hier vanaf 10.00, vertrekken rond 11.00


De volgende personen zet ik vast op de lijst, zij hebben tijdens de vorige OBW al geopteerd voor dit weekend en een caravan maar wel graag nog even bevestigen

1 - J@@ST - tentje - bbq - ontbijt
2 - Magnamaniac - caravan.ontbijt
3 - Bikerbeertje - caravan.ontbijt
4 - Bikermouse - caravan. ontbijt
5 - VeryMeanMachine - caravan
6 - Dolfijneflipper - tent - ontbijt
7 - GJVH - tent - ontbijt
8 - Ting Ting als echte tentenman - tent - bbq - ontbijt
9 - Nohome met tent en slagschip ( we zijn benieuwd ) - tent - bbq - ontbijt
10 - Drs Rob met : - tent - bbq - ontbijt
11 - Lady N , samen met een tentje. - tent - bbq - ontbijt

Ovbtjes

1 - vriendin van onze relrat :? mee in de caravan :? lees: houtzagerij niet dus
2 - @nne, met tent maar verder alleen '( Helaas, jammer, toch misschien :Y
3 - Ratman tent - bbq - ontbijt, blijft een vraagteken
4 - riff-raff wellicht een echte last-minute

In de buurt aanwezig:

Nighthawk
suzi 1500
Oude brikker ??
 
Laatst bewerkt:
De volgende personen zet ik vast op de lijst, zij hebben tijdens de vorige OBW al geopteerd voor dit weekend en een caravan maar wel graag nog even bevestigen

1 - J@@ST - caravan
2 - Polla - caravan en als alles goed gaat op d'r eigen brik *O*
3 - Magnamaniac - caravan
4 - Bikerbeertje - caravan
5 - Bikermouse - caravan
6 - VeryMeanMachine - caravan



Bij deze bevestigd :+
 
Lees ik hier een aanmelding? en dan met of zonder ovbtje

Neen, OVBeetjes doe ik niet aan en verder kijk ik het nog ff aan om te bezien of het OBWeekend 08/09 in een wat langer verblijf/grotere trip is in te passen! Mijn caravan is inmiddels weg daar en dat heeft toch iets weg van een gelicht anker, oftewel weer plezierig op drift kunnen geraken!

:W
 
Uiteraard, oma kon niet uitblijven, maar hier is alvast de boter! Nu nog een mailtje, als de vis en mijn aanmelding is rond...........,gewoon weer met het tentje! _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard, oma kon niet uitblijven, maar hier is alvast de boter! Nu nog een mailtje, als de vis en mijn aanmelding is rond...........,gewoon weer met het tentje! _O- :W

Welkom, welkom *D

Ik heb van Bianca de bevestiging van de caravans al ontvangen.

Het duurt nog even, maar wat in 't vat.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan