oldskool newbie 0.75voorjaarsrit. 1aprilkikkerinjebil-editie

Remond_FRL

MF veteraan
4 jan 2010
6.400
0
Roosendaal
Facebook
663_caxibsyhnkg.gif



het werdt wel weer tijd voor een ritje :]




een soort ''oldskool'' newbie ritje
route is ergens vandaan gehaald, en nog niet getest
dus verkeerd rijden en moeten keren is een mogenlijkheid O-)


ik wil wel voorrijden, om alvast te oefenen voor de Frieslandrit in augustus
mocht ik heel erg slecht zijn, dan mag iemand het gerust van me over nemen :') *O*


startplaats: Brasserie en Pannenkoekenhuis 'Het Spieghelhuys
aan de Dammerweg 3, in Nederhorst den Berg
Het Spieghelhuys
tijd van aanvang 10.30 ofzo
beginnen met rijden: +/- 11.00

route is ongeveer 180km lang
en we pauzeren na de eerste 60km nog in schoonhoven, zoeken we daar een terrasje uit
dan de resterende 120km, vinden we onderweg nog wel even een pauze mogenlijkheid :9
we eindigen ook weer bij het startpunt, alwaar we eventueel geheel volgens traditie een pannekoek kunnen eten

kleine edit
ik kan wellicht niet de hele dag aanwezig zijn, hangt van het tempo en tijdsschema af
indien noodzakelijk haak ik bij de voorlaatste stop af, en neemt plofkop het voorrijden van mij over. de rit kan dus gewoon uitgereden worden.

de route:
routekaart1.jpg

http://www.tanktastocht.nl/maps/TTT 2003-03.html

garmin file downloaden: http://www.tanktastocht.nl/promotor/2003/TTT 2003-03.zip


deelnemers:
- Remond_FRL (voorrijder)
- Plofkop
- Mudchains
- MarkieNL
- 1961_Erik
- MotoFreaky
- Paul_K (ovb)
- Silvershadow
- SunshineDaan
- Lexius
- thijs_b
- jij?





disclaimer:
- route is niet getest en kan fouten bevatten.
- Initiatiefnemer en MF is niet verantwoordelijk voor ongemak en/of letsel voortvloeiend uit deze rit, zowel lichamelijk, geestelijk of motorisch.
- Je moet vrolijk zijn bij aanwezigheid, anders voor straf iedereen trakteren op een ijsje.
- verschijn met een zo vol mogenlijke benzinetank, straf hierop is ook een ijsje trakteren.
 
Laatst bewerkt:
Route ziet er leuk uit!
Ovbtje voor mij. Ligt eraan of me motor op tijd terug is van onderhoud.
 
Leuk ! *O*

Kan ik vanuit Emmeloord bij jou en je pa wel aanhaken neem ik aan ?
Laat maar even weten waarvandaan en hoe laat en zo :]
 
Krijg nou wat, das dichtbij. 1 April is volgende week toch? Doe maar een OVBtje, weet niet of ik dan dan nog ga leren voor een tentamen en of m'n banden dan al zijn ingereden.
 
Bepaalde delen van de route komen me wel erg bekend voor O-)

2 april heb ik nog een redelijk pittige toets te maken, ik zal eens kijken of de zondag vrij te maken is voor deze rit :]
 
Leuk ! *O*

Kan ik vanuit Emmeloord bij jou en je pa wel aanhaken neem ik aan ?
Laat maar even weten waarvandaan en hoe laat en zo :]
jazeker kan dat :Y

genoteerd
fuck fuck , helaas moet ik dat weekend werken . dus ik kan helaas niet mee. veel plezier de andere .
-O-

Krijg nou wat, das dichtbij. 1 April is volgende week toch? Doe maar een OVBtje, weet niet of ik dan dan nog ga leren voor een tentamen en of m'n banden dan al zijn ingereden.
ovbtje :Y

Bepaalde delen van de route komen me wel erg bekend voor O-)

2 april heb ik nog een redelijk pittige toets te maken, ik zal eens kijken of de zondag vrij te maken is voor deze rit :]

zou kunnen :) ik heb een route van een TTT gehaald, van promotor
is een route die officieel ook nog getest moet worden, dus ach
dat doen wij dan maar xD
 
gaat uhm niet worden voor ons, moet deze week 13uur extra werken tm zaterdag, en maandag weer naar school, dus ik ga dat zondagje even lekker niksen :P
 
Kreeg net al een smsje dat me motor klaar staat.
Haal die ovb maar weg, I'm in!
 
@ Remond : Pm me anders maar even hoe laat ik waar bij jullie kan aansluiten zondag, okay ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan