opvolger van de GP125

Fuzzy overtuigd . :W
With only around 30 mild but enthusiastic horses at the rear wheel, these lightweights rely on corner speed to yield quick lap times. And what fun it was riding around the outside of literbikes ridden by moderately talented trackday pilots! It was oddly and deeply satisfying to keep the throttle pinned through the track’s Turn 1 kink on both bikes.
 
Laatst bewerkt:
Iets duidelijker .

Technische gegevens en specificaties van de Honda Moriwaki MD250H
Lengte : 1830 mm
Breedte : 560 mm
Hoogte : 1050 mm
Wielbasis : 1230 mm
Gewicht : 84 kg
Grondspeling : 120 mm
Motor : ééncilinder viertakt 249,4 cc
Vermogen : ± 40 Pk
Koeling : watergekoeld
Klepaansturing : ketting aangedreven OHC
Boring x slag : 70 x 52,2 mm
Compressieverhouding : 12,9 : 1
Bandenmaat voor : 95/70/R17
Bandenmaat achter : 115/70/R1
Starter : elektrisch
Tankinhoud : 7 liter
Radiateurinhoud : 1,2 liter
Koppeling : natte platen koppeling
Remmen voor : enkele schijfrem
Remmen achter : enkele schijfrem
Achtervering : pro-link
Frame : twin-tube
 
denk niet dat de moto 3 maar 35 pk heeft..

met de regels die dorna opstelt zullen ze echt niet veel meer kunnen produceren
die blokken mogen niet meer als 10.000 euro kosten en moet een bepaalt aantal races mee gaan.
als je er dan 45 uithaalt, wat nog steeds 8pk minder is als een 125cc 2t, dan gaan die blokken maar 1 of 2 races mee.
 
Iets duidelijker .

Technische gegevens en specificaties van de Honda Moriwaki MD250H
Lengte : 1830 mm
Breedte : 560 mm
Hoogte : 1050 mm
Wielbasis : 1230 mm
Gewicht : 84 kg
Grondspeling : 120 mm
Motor : ééncilinder viertakt 249,4 cc
Vermogen : ± 40 Pk
Koeling : watergekoeld
Klepaansturing : ketting aangedreven OHC
Boring x slag : 70 x 52,2 mm
Compressieverhouding : 12,9 : 1
Bandenmaat voor : 95/70/R17
Bandenmaat achter : 115/70/R1
Starter : elektrisch
Tankinhoud : 7 liter
Radiateurinhoud : 1,2 liter
Koppeling : natte platen koppeling
Remmen voor : enkele schijfrem
Remmen achter : enkele schijfrem
Achtervering : pro-link
Frame : twin-tube

op de krukas gemeten wel te verstaan.
de huidige 125cc 2t hebben 53 pk gemeten op t voortandwiel. en wegen 70kg.
dat zegt wel genoeg denk ik. :Y
 
Eeh effe zonder lullen ik heb 22KW oftewel 30Pk aan het achterwiel.
En dat is een motorisch ongewijzigde NX250 uit 1988, dus ik neem aan dat ze daar nou toch wel dik overheen gaan.
Een CRF250 heeft immers al 44Pk oftewel 32Kw.
 
Hadden ze er maar een open klasse van gemaakt.
250cc en 6 cilinders.
Heb wel eens zo'n Honda gehoord, goede oude tijd.
 
als ze dr nou maar gewoon een prottype klasse van laten.
inplaats van 1 merk dit of dat, zo als in de moto2.
want cup's hebben we al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan