Hoi hoi Ik ben Dennis, lees al een tijdje dit forum denk meld me es aan...
Ik val meteen met de deur in huis of hoe ging die
Ik ben m'n motor zijn laatste beurt aan het geven na dit seizoen wil ik een andere motor.
1ie 2 slangetjes langs het Koelvloeistofreservoir zitten los (aan bovenkant) waar komen deze te zitten ?
2*Ik heb 41k op de teller ben niet van plan de kleppen nog te stellen of laten doen, wat is eventuele schaden en is het merkbaar als het echt nodig word?
3* De topsnelheid is gedaald met 25 km/u op de teller niet echt zo belangrijk, maar vroeg me af wat dit kon zijn.
4*Laatste lijdt klapt hij nu ook van de 2->3e versnelling zoals hij altijd van de 1 naar de 2 ''takte''. nu wil ik eens naar het schakelvorkje kijken, maar lukt dit zonde het blok te demonteren en waar precies zit het.
Hij krijgt iig lekkere nieuwe olie+filter bougies/ remvloeistof luchtfilter en dan moet hij nog 3
circuitdagen en pakweg 1000km mee.
nou nou alvast bedankt iig
Ik val meteen met de deur in huis of hoe ging die
Ik ben m'n motor zijn laatste beurt aan het geven na dit seizoen wil ik een andere motor.
1ie 2 slangetjes langs het Koelvloeistofreservoir zitten los (aan bovenkant) waar komen deze te zitten ?
2*Ik heb 41k op de teller ben niet van plan de kleppen nog te stellen of laten doen, wat is eventuele schaden en is het merkbaar als het echt nodig word?
3* De topsnelheid is gedaald met 25 km/u op de teller niet echt zo belangrijk, maar vroeg me af wat dit kon zijn.
4*Laatste lijdt klapt hij nu ook van de 2->3e versnelling zoals hij altijd van de 1 naar de 2 ''takte''. nu wil ik eens naar het schakelvorkje kijken, maar lukt dit zonde het blok te demonteren en waar precies zit het.
Hij krijgt iig lekkere nieuwe olie+filter bougies/ remvloeistof luchtfilter en dan moet hij nog 3
circuitdagen en pakweg 1000km mee.
nou nou alvast bedankt iig
Laatst bewerkt: