Pan European Topic! deel 2

[VERKOCHT] Beste mede ST1100 rijders,

Een maand geleden heb ik mijn ST1100 dynamo vervangen van 28A naar 40A. Mijn dynamo was namelijk kapot gegaan, en upgraden was goedkoper vervangen. Aangezien de 40A dynamo een ingebouwde spanningsregelaar heeft, heb ik de spanningsregelaar voor een 28A dynamo over. Heeft iemand hier interesse in, anders gaat het de prullenbak in.

Groetjes,
Martijn
PXL_20231226_074225253.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag, ik ga hopelijk binnenkort kijken bij een ST1300 uit 2002. +/-110k km ervaring. Zijn er dingen om specifiek op te letten.

Elektrische ruit schijnt het niet te doen, komt dat vaker voor en is daar gebruikt nog wat in te krijgen?

Hoor graag jullie adviezen 8-)
 
Goedemiddag, ik ga hopelijk binnenkort kijken bij een ST1300 uit 2002. +/-110k km ervaring. Zijn er dingen om specifiek op te letten.

Elektrische ruit schijnt het niet te doen, komt dat vaker voor en is daar gebruikt nog wat in te krijgen?

Hoor graag jullie adviezen 8-)

Het forum st1100-1300.eu wat doorneuzen.
Met die km-stand kun je in ieder geval wel nog een heel eind vooruit.
 
Goedemiddag, ik ga hopelijk binnenkort kijken bij een ST1300 uit 2002. +/-110k km ervaring. Zijn er dingen om specifiek op te letten.

Elektrische ruit schijnt het niet te doen, komt dat vaker voor en is daar gebruikt nog wat in te krijgen?

Hoor graag jullie adviezen 8-)
Is dat die blauwe ST op MP die in Vlaardingen staat?

Zo ja, dan even goed opletten dat de KM-stand niet 310.000 blijkt te zijn ( ST teller gaat bij de 200K weer op nul ). Vind namelijk de waslijst aan
verrichtte werkzaamheden en vervangen onderdelen niet geheel stroken met een fiets die net 110K gereden heeft.
 
Vanochtend mijn ST1300 2005 Linker spiegelkap, inclusief knipper uiteraard, verloren op de snelweg.
Ben nu driftig op zoek naar een vervanger, iemand tips, of heeft er 1 of een set L&R liggen? Heb online lopen zoeken, maar niet iets kunnen vinden. Kleur maakt me nu ff niets uit.
 
Mocht iemand hier toevallig z'n pan redelijk open hebben liggen, zou het mogelijk zijn om de benzinetank op te meten?
Voornl het onderste deel qua breedte/lengte/hoogte. Ik wil (nog) een keer een motor ombouwen naar LPG (&injectie), maar zo onzichtbaar mogelijk.
 
Goedemorgen! Ik overweeg om een ST1100 te kopen als nieuwe woon/werk fiets. Ik heb een optie op een 96'er met 50dkm op de klok. Technisch weet ik waar ik naar moet kijken, maar wat mag zoiets tegenwoordig nog kosten bij particuliere verkoop?
 
Ligt een beetje aan de staat, opties en onderhoudshistorie. Ik heb afgelopen zomer een '96er verkocht met 110dkm en her en der wat schade/gebruikssporen, maar met net nieuwe distributie, goed onderhouden, en wat leuke accessoires voor € 1750 euro.
 
Laatst bewerkt:
Hier afgelopen zomer de mijne (95 met 140K) verkocht voor 2100,- Ding zag er perfect uit, nooit pekel o.i.d. gezien én alles was vers geserviced (incl. riem/spanrollen).
Dus met een beetje geluk scoor je een hele mooie...
 
En ik ben er ook nog! Niet heel actief hier, wel op het veel genoemde andere forum.

Trouwens niet lang meer, ik ben op zoek naar een goede opvolger van mijn ST1300. Komt dus binnenkort te koop.
 
De opvolger van m’n ST1100 is een ST1300 geworden, vanalles bekeken maar toch wel weer bij een Pan uitgekomen. Een 1300 was ook wel de bedoeling maar om een of andere reden heb ik wel aardig wat alternatieven bekeken die het toch steeds niet waren.
 
Ik heb ook jaren ST1100 en ST1300 gereden. Baal als een stekker dat Honda niet met een echte opvolger is gekomen. Rij nu K1300GT: fantastisch om te rijden maar onderhoud/onkosten/reparatie is te gek voor woorden. Ik ben een rustige rijder en had afgelopen jaar meer dan 1000 euries aan reparatiekosten: voorwiellagers (Duitsland, afgesleept door ADAC) achterremrevisie, linker knoppenbende en lekke koppelingsleiding (Duitsland, afgesleept door ADAC). Fiets is uit 2010 en heeft 66k gelopen en is in onderhoud bij BMW.

Denk er stevig aan om over te gaan op een NT1100.
 
Terug
Bovenaan Onderaan