[poll] Hoe druk wordt het met Hemelvaart?

Wanneer vertrekken jullie?

  • Woensdagavond

    Stemmen: 6 21,4%
  • Donderdagochtend voor 10.00

    Stemmen: 18 64,3%
  • Donderdagochtend na 10.00

    Stemmen: 1 3,6%
  • Donderdagmiddag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Donderdagavond

    Stemmen: 1 3,6%
  • Later

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28

aergrimm

MF veteraan
30 mrt 2007
6.216
1
Delft
Wij gaan met een groepje het lange weekend van Hemelvaart doorbrengen in Luxemburg :] Als ik de ANWB mag geloven moeten we blij zijn dat we op 2 wielen gaan, want er worden flinke files op woensdagavond en donderdag voorspeld.

Daarom de vraag:
Wie gaat er wanneer de weg op?

Aangezien ik (en de meesten denk ik) maandag weer moeten werken, ga ik er vanuit dat de meesten gewoon zondag eind van de middag weer terug rijden.

Daarnaast worden er vast weer leuke discussies gehouden over wie er het verst en mooist gaat rijden :P

Wij gaan naar Hollenfels, Luxemburg. De routes zien momenteel zo uit:
Linkje naar de routes van ons weekendje weg.
Nogal groot bestand, dus laden duurt lang.
 
ik ook voor 10:00.
maar als ik een weekend zou gaan zou ik toch woensdagavond al die kant op gaan.

@ link: jeuj een crasg *O*
internet is hier te traag :')
 
Laatst bewerkt:
Donderdagmorgen lekker op tijd vertrekken voor een dagje Ardennen, da's het voordeel van in Limburg wonen. Maar vind Hemelvaart vrij onhandig met overal files en tankstations die volstaan met alles en iedereen. Het wordt mooi weer donderdag dus het zal wel dramatisch druk worden
 
Laatst bewerkt:
ik ook voor 10:00.
maar als ik een weekend zou gaan zou ik toch woensdagavond al die kant op gaan.

@ link: jeuj een crasg *O*
internet is hier te traag :')

Thuis werkt hij gewoon 'redelijk', op mijn werk is het ook te traag voor woorden. Ik zal de route thuis even op knippen.

Hij probeert nu een route van 1700km in een bestand van 1.5MB te plotten op een google maps kaart :X
 
Donderdag vóór 10 uur richting Eifel..... vanaf de grens nog 480 km.... dus dan mag je wel op tijd vertrekken... *D


Ben overigens benieuwd hoeveel MF'ers we tegen zullen komen in de Eifel. Een paar weken geleden kwamen we er ook genoeg tegen op diverse plekken. :Y
 
Wij gaan ook naar luxemburg van uit assen vertrekken om half negen. Met tien motoren richting wallendorf. Nu maar hopen op mooi weer..... ;)
 
Woensdagavond, maar ga van het zuiden naar het noorden.

Zal zwaaien naar de file die richting het zuiden staat!
 
Het weer ziet er niet echt goed uit! Woensdagmiddag beslissen wij of het weer goed genoeg is.

Nee we zijn geen mooi-weer-rijders, maar het is een vakantie! Dus dan willen we wel mooi weer!
 
Ik doe zelf mee aan de eurotour (mmc'72), die gaat dit jaar naar vanuit heerlen naar luxemburg.
Dus verwacht meer veel drukte daar!
 
Laatst bewerkt:
Wieder zum Eifel.... kein Zweifel..... *D

Het zal, gezien de weersverwachtingen, ongetwijfeld erg druk zijn.. maar gelukkig zijn de ergste alweer vertrokken. ;)
 
Ik doe zelf mee aan de eurotour (mmc'72), die gaat dit jaar naar vanuit heerlen naar luxemburg.
Dus verwacht meer veel drukte daar!

:^
Ik ga voor het eerst mee. (Faithy ook trouwens, Kofferrek gaat ook, maar die is geloof ik eerder geweest.)

En het weer wordt aardig, alleen de donderdag wat minder. Maar verder mooi weer.

[me="Wolve"]moet alleen z'n MF-sticker nog opplakken...[/me] :X
 
:^
Ik ga voor het eerst mee. (Faithy ook trouwens, Kofferrek gaat ook, maar die is geloof ik eerder geweest.)

En het weer wordt aardig, alleen de donderdag wat minder. Maar verder mooi weer.

[me="Wolve"]moet alleen z'n MF-sticker nog opplakken...[/me] :X

Heb eigenlijk helemaal geen m-f sticker :$ :') :$
 
en was het ook druk?

Ben net terug uit de Vogezen, het was daar afgeladen vol met motorrijders. Ik heb daar meer twee-wielers gezien dan auto's :)

Weer was prachtig, donderdag op het einde van de dag een beetje regenachtig, vrijdagochtend een beetje regenachtig en mistig, de rest van de dagen volle bak zon en 25+ graden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan