Probleem met stationair lopen van Suz, GSX 1100f

Thimo144

Rookie
6 aug 2015
7
0
Poortugaal
Hallo,

Sinds dat ik laatst weg ben geweest met de motor en stop bij een stoplicht en terugschakel valt de motor uit. Hij start daarna wel direct weer maar als je de toeren naar beneden laat vallen bij stoppen slaat hij af. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Dank jullie wel!
 
De motor loopt gewoon perfect als hij koud is en pakt ook goed op, alleen als hij warm is valt hij steeds uit, en choke is eigenlijk ook nooit nodig om hem te starten

Dat vroeg ik dus niet :) ,ik zal het beter stellen : hoeveel toeren draait het blok,stationair,als deze warm is?

Aan de hand van je antwoord denk ik dat je stationair,bij warme motor te laag staat .
zet hem eens op 11 a 1200 toeren per minuut :) als ie warm is.
 
Laatst bewerkt:
De vraagsteller zou de vraag wat beter kunnen formuleren , hij komt met zoveel variabelen.
- weg ben geweest
- stop bij een stoplicht (verkeerslicht)
- terugschakel
- toeren naar beneden laat vallen

= resultaat is: Machine uit.
 
Laat de motor warm draaien tot het blok op temperatuur is en kijk naar je stationaire toerental bij stilstand . Deze zou rond de 1100 a 1200 toeren moeten zijn . Staat deze lager dan met de gekartelde moer bij je carbs deze verstellen . Fluctueert het toerental enorm dan zou synchronisatie carburateurs nodig zijn of hij trekt ergens valse lucht dat zou je kunnen oplossen met de deo proef .

wanneer heeft de motor een klepstelbeurt gehad ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan