Reizen met SH300i via snelweg

wat ik me soms afvraag bij het lezen op forum, waarom het zo opnemen van ombouwen voor meer prestaties uit te halen
van het blokje van 300cc ? andere uitlaat, andere gewicht van rolletjes enz.... , denk het ontwerp genoeg is getest geweest voor
het op de markt te brengen, en dit meerder jaren gebruiken. Waarvan er dan gepraat wordt over problemen die men zelf aanbrengt
van geen voorgeschreven onderdelen te gebruiken. Dan proberen de keuze te maken van het aankopen en naar uitkijken voor
een grotere cilinderinhoud dan op te drijven van het blokje
Het is een beetje off topic maar ik ben het met je eens. Ik hou mijn scooter volledig standaard.
 
4 nachten tussen 27 juni en 1 augustus? Moet dat niet 27 juli zijn?

In feite niet van belang of het juni of juli is, je hebt ruim voldoende de tijd om te oefenen op de snelweg en om eventuele ongemakken te proberen op te lossen of tenminste te verzachten.
Denk het vlug onder knie zal hebben hoe het gaat, al op snelweg gereden idd je voelt het dat de stabiliteit veranderd vooral bij
luchtverplaatsing de turbulentie, is normaal een lichter gewicht dan het ander gewoon zijn geweest, maar het blijft verder genieten met
de ondervinding ik maar zeer kort heb van SH.
 
Denk het vlug onder knie zal hebben hoe het gaat, al op snelweg gereden idd je voelt het dat de stabiliteit veranderd vooral bij
luchtverplaatsing de turbulentie, is normaal een lichter gewicht dan het ander gewoon zijn geweest, maar het blijft verder genieten met
de ondervinding ik maar zeer kort heb van SH.
Als ik dat mag vragen. Maar wat is eigenlijk jouw moedertaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan