samen geflitst, wat is het gevolg?

juweeltje

Die hard MF'er
17 sep 2005
276
7
belgië
stel, ik heb het nog nooit tegengekomen, maar....

je rijd lekker hard naast elkaar op de openbare weg, en flitttsssss.....

je staat dus beiden op de foto.

Wordt deze foto dan geelimineerd omwille dat ze niet weten welke bestuurder hard gaat of niet?
wie weet het of heeft het al meegemaakt?

anders rijden we voor altijd lekker met meerdere samen :] :]
 
Soortgelijke vraag: Vanmiddag gebeurd; Ik reed niet te hard op de rechterstrook. Een rijstrook naar links naast mij reed een sneller koekblik. Flits. Sta ik dan ook op de foto? Ik heb voor de zekerheid zijn kenteken maar even onthouden.
 
Daar hebben ze wel iets op gevonden,...dat heet Fotofinish! Zien ze op de foto precies wie te hard reed. Zonder gekheid, ze trekken een lijntje en zien wie er het snelst is. :+
 
Wij stonden met z'n 10en tegelijk erop.. Soepvlieg moet dat ook vast meegekregen hebben, geloof niet dat iemand eriets van gehoor heeft ;)
 
Ja hoor, heel slim, je hebt allebei dezelfde kentekenplaat, dus ik denk dat je gewoon allebei de prent krijgt. indien je bedoelt dat de een de ander met hoge snelheid in heeft gehaald op het moment van de foto, dan zit je er ook naast. Dat kunnen ze namelijk zien op de foto. er is dan een verandering te zien op de pixels.
 
Ja hoor, heel slim, je hebt allebei dezelfde kentekenplaat, dus ik denk dat je gewoon allebei de prent krijgt. indien je bedoelt dat de een de ander met hoge snelheid in heeft gehaald op het moment van de foto, dan zit je er ook naast. Dat kunnen ze namelijk zien op de foto. er is dan een verandering te zien op de pixels.
Das geen waar.

Heb het op TV gezien, wanneer ze 2 of meer kentekenplaten zien (op verschillende voertuigen uiteraard ;) dan word er niks met de foto gedaan.
Want hoe weet je welk voertuig te hard gaat pixxel verandering lijkt me sterk want of ze je nou met 50 flitsen of 250 je kenteken staat er toch scherp op.

Dus jij krijgt en de anderen ook niet :)
 
Als je geflitst wordt en er ligt een lus in de weg
geeft hij onder de foto met een pijltje aan welke baan
de overtreding begaan heeft, zonder lus weet ik het niet.
 
Ik ben op de a5 eens betrapt tijdens een wedstrijdje met een porsche.

Bij het uitkomen van de schiphol tunnel trok ik de porsch aan de rechterkant eruit met 230 op de teller. De porsche zal zo'n 210 hebben gereden. Op dat moment staat een motoragent langs de weg met een lasergun.

Dit is een jaar geleden gebeurd en ik heb nog niks ontvangen. Echter denk ik dat de porsche misschien wel goed de löl is.
 
Ik heb in het donker wel gemerkt dat er een laser over de weg aftast voordat er geflitst wordt. Plaatsbepaling? Vroeger was het in ider geval zo dat als er meer voertuigen op 1 foto staan, er niks mee gedaan werd. Maar of dat nog steeds zo is? Met detectielussen is het niet zo moeilijk lijkt me.
 
op weg naar de yarc in assen zijn wij met 5 man geflitst !! ( 1 foto van de voorrijder, dus die had helemaal niks in te brengen haha,en de andere foto stonden we met 4 man op, waarvan dus 2 man een bon kregen )



in beroep gegaan, maar zelfs dat mocht niet baten !!

je moet dus gewoon dokken, ze kunnen meer met zo´n foto dan jij denkt !!

die camera´s hebben een groter bereik en filmhoek dan wij denken, ze pakken je er 1 voor 1 uit :(

dus s6 , maar ga er maar vanuit dat je gewoon moet betalen |(

al hoop ik dat niet voor je natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Foto wordt gewoon vernietigd als jullie er alle 2 opstaan.
Einde oefening. :Y

Dus, hoe moeten we voortaan rijden.......juist.... O-)
 
toevallig niet op de E40 in Belgie richting Kust-Brussel?
ik was ook op de weg met mijn auto.Toen zag ik de multinova op een pekkel staan achter een verkeerdbord, ik kon nog afremmen tot +-122 a 130.Tergelijkertijd stak mij links op de tweevak een Elngelsman mij ook voorbij.Ik keek in mijn achteruitkijkspiegel en zal wel degelijk een flits....hopelijks voor de buitenlander dus :?

maar de motorvraag zat al langer in mijn hoofd.Doordat ik vandaag een gelijkaardige situatie tegenkwam dacht ik dit even op het forum te plaatsen......

vroeger heb ik net hetzelfde tegengekomen en nooit iets gehad.Flits was van langs voor, op de snelweg (3vak) nooit iets gehad.Volgens mij schrappen ze die als ze metingen doen op 2 of 3 rijvakken.Zij konden dus niet weten of ik of de middenvakker te vlug reed, dat denk ik toch tenminste.....

bon ik zie wel.....

Soortgelijke vraag: Vanmiddag gebeurd; Ik reed niet te hard op de rechterstrook. Een rijstrook naar links naast mij reed een sneller koekblik. Flits. Sta ik dan ook op de foto? Ik heb voor de zekerheid zijn kenteken maar even onthouden.
:]
 
Ik heb het inmiddels 2x meegemaakt en inderdaad nooit een bon gekregen. Is ook een algemeen bekend feit dat als er 2 platen op staan ze geen bekeuring uitschrijven.

Case closed!
 
Das geen waar.

Heb het op TV gezien, wanneer ze 2 of meer kentekenplaten zien (op verschillende voertuigen uiteraard ;) dan word er niks met de foto gedaan.
Want hoe weet je welk voertuig te hard gaat pixxel verandering lijkt me sterk want of ze je nou met 50 flitsen of 250 je kenteken staat er toch scherp op.

Dus jij krijgt en de anderen ook niet :)

:^ een paar maanden geleden geflits (ik rijd nooit te hard hoor O-) ) en toen reed ik naast een koekblik die wel de max snelheid reed, Nooit wat van gehoort
 
Foto wordt gewoon vernietigd als jullie er alle 2 opstaan.
Einde oefening. :Y

Dus, hoe moeten we voortaan rijden.......juist.... O-)



Ik heb het inmiddels 2x meegemaakt en inderdaad nooit een bon gekregen. Is ook een algemeen bekend feit dat als er 2 platen op staan ze geen bekeuring uitschrijven.

Case closed!



Weer een aantal mensen die erg zeker van hun zaakje zijn...als ze nu ook hun mening eens zouden kunnen onderbouwen...??




Als alles wat ik 2 x heb meegemaakt voortaan ook altijd zou zijn ... O-) }) :P
 
Soortgelijke vraag: Vanmiddag gebeurd; Ik reed niet te hard op de rechterstrook. Een rijstrook naar links naast mij reed een sneller koekblik. Flits. Sta ik dan ook op de foto? Ik heb voor de zekerheid zijn kenteken maar even onthouden.
Hahaha, kenteken onthouden _O- Gebruik je energie ergens anders voor, zo dom zijn ze nu ook weer niet bij de flitsgestappo :+
 
Weer een aantal mensen die erg zeker van hun zaakje zijn...als ze nu ook hun mening eens zouden kunnen onderbouwen...??


ik dacht dat als er 2 of meerde voertuigen op 1 foto staan van uit de zelfde rij richting,er dan van uit word gegaan dat het buitenste voertuig aan het in halen is.
maar met meerdere voertuigen op 1 foto zal deze foto niet gebruikt worden voor vervolging om dat dat wettelijk niet zou mogen.

dit heb ik van een B.O.A bevoegt iemand die ik goed ken maar ik heb het probeeren na te zoekken op internet maar ik kan het niet zwart op wit vinden.




|( |( gr NEMO



ps kijk ff op www.flitsservice.nl
 
Weer een aantal mensen die erg zeker van hun zaakje zijn...als ze nu ook hun mening eens zouden kunnen onderbouwen...??

Als alles wat ik 2 x heb meegemaakt voortaan ook altijd zou zijn ... O-) }) :P

Onderbouwen? Eh wie krijgt dan de bekeuring volgens jou? :?
Of zijn die toevallig allemaal mislukt.
Ik heb namelijk nog nooit een foto gezien waarom 2 motoren cq auto's stonden.

Dus bij deze meteen de vraag: Wie heeft wel zo'n foto en moest de boete betalen.
 
er worden 2 foto's gemaakt en zo wordt de berekening gemaakt
uit ervaring weet ik dat want ik heb de 2 foto's hier voor me liggen met een auto naast me
op de tweede foto heb ik hem bijna ingehaald aan de rechte kant
dus niet automatich de linkse voertuig krijgt een bon
wilde ze plaatsen maar zijn te groot

mvg 1500vulcano
 
Laatst bewerkt:
Mijn voormalige werkgever heeft een keertje samen met ze vrouwtje op de foto gestaan, kreeg mooi beiden boetes binnen, bezwaar aan getekent en heeft ze niet hoeven betalen.

Ze kunnen niet vaststellen wie op de foto nou te hard reed...
 
Terug
Bovenaan Onderaan