STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die het interresant vinden.. heb haast al mijn foto's van mijn bike op het internet gegooid. Van begin hoe hij was, foto's van de crash, hoe hij er daarna uit zag tot aan hij hij nu geworden is.

Allemaal highres never seen before pictures! :P :9 8-)
KLIK HIER!

imag0040jq7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is die van mij, is een MSA (volgens mij zal vanavond ff checken) ruitje. Een tip: neem niet de zwarte (heb ik, vind ik niet helemaal mooi) maar de smoked. Ik heb hem bij Hein Gericke besteld maar er zijn zat online shops waar je hem ook vandaan kunt halen.


MRA bedoel je :+

type flip-up, had ik er ook op zitten de dark-smoke :Y

full


nu dan z'n dubbel-bubble smoke :9
wat een raar idee als je dan eerste paar x op je bike zit
zoveel ruimte voor je neus *O*
en hij staat inderdaad mooier maarja, smaken verschillen :+
full


:Y
 
Laatst bewerkt:
Ach da valt wel mee. Zolang je d'r maar lol aan hebt ;)
En ik ben me werk nog lang niet zat :P

Al reacties op de VeTeR gehad dan? Hopelijk laat het zonnetje zich snel weer is zien.... Kunnen we samen met Snip wel een xtje met de VeTeR'S gaan knallen *O* :] Wil het eindresultaat nu oko wel eens in het echt bewonderen :9~
 
Laatst bewerkt:
He Sparc,

Waarom ben jij dan over gestapt van Flip-up naar Dubbel-Bubble?
Zit er echt zo een groot verschil in?
 
MRA bedoel je :+

type flip-up, had ik er ook op zitten de dark-smoke :Y

[afbeelding]

nu dan z'n dubbel-bubble smoke :9
wat een raar idee als je dan eerste paar x op je bike zit
zoveel ruimte voor je neus *O*
en hij staat inderdaad mooier maarja, smaken verschillen :+
[afbeelding]

:Y

Hehe ja die bedoel ik. Haalde het door elkaar met Motor Spuit Aanhanger oftewel MSA. Zal wel een beroeps tic zijn. Die van mij is trouwens ook een double bubble, lijkt op de foto misschien niet zo maar het is echt zo.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk laat het zonnetje zich snel weer is zien.... Kunnen we samen met Snip wel een xtje met de VeTeR'S gaan knallen *O* :]

denk dat als het volgende week een 2 dagen droog weer is en een redelijk aangename temperatuur, dat ik de VeTeR weer eens voor t eerst dit jaar ga uitlaten :] :] begint nu toch wel aardig te kriebelen nu iedereen weer een beetje begint te rijden... heb er helaas nog niet de kans voor gehad
 
denk dat als het volgende week een 2 dagen droog weer is en een redelijk aangename temperatuur, dat ik de VeTeR weer eens voor t eerst dit jaar ga uitlaten :] :] begint nu toch wel aardig te kriebelen nu iedereen weer een beetje begint te rijden... heb er helaas nog niet de kans voor gehad

Moet ff kijke hoe ik met school e.d. zit.... heb nog het e.e.a af te ronden maarre laat het ff weten als je van plan bent de VeTeR van stal te halen, als ik kan ga ik wel mee een rondje tuffen! :] *D
 
ik ben er wel voor :Y maar wel van t 'zomer' pas... wanneer dat ook is. volgende maand of over 3 jaar pas weer :+

@vtrpoetsert: ie hoort t wel. zet t wel op mf oost tegen die tijd, moet natuurlijk ook kijken dat me broer thuis is zodat ik bij me brommert kan he, omdat ie nu nog in 'winter'slaap is :o :W
 
Laatst bewerkt:
Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
full
 
Heb vandaag mijn Bos alutjes binnen gekregen! 8-)

Had al een setje binnengekregen, besteld via Funbikershop.
Echter een vd dempers was beschadigd.
Na telefoontje werd meteen gezegd dat er een nieuw setje opgestuurd zou worden.
Goede service zoals het hoort! :}

Ga ze pas eronder maken als t weer motorweer wordt :]
Anders worden ze maar beschadigd in de schuur.

Hopen dat het snel motorweer wordt! 8-) 8-) 8-) 8-)

Als de dempers gemonteerd zijn dan plaats k wel een foto.
 
Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
[afbeelding]

Ziet er stoer uit! Wel wennen aan de vorm hoor, maar het mooiste moet nog komen en dat gebeurt als je de VTR zal starten.
 
ik ben er wel voor :Y maar wel van t 'zomer' pas... wanneer dat ook is. volgende maand of over 3 jaar pas weer :+

@vtrpoetsert: ie hoort t wel. zet t wel op mf oost tegen die tijd, moet natuurlijk ook kijken dat me broer thuis is zodat ik bij me brommert kan he, omdat ie nu nog in 'winter'slaap is :o :W

Meeting ben ik ook wel voor te porren, alleen wat Snip zegt, van het zomer als het echt mooi weer is! *D

Zie je berichtje dan wel verschijnen op MF :) Als het goed is heb ik volgende week veel tijd, moeten woensdag namelijk project inleveren maarre die hebben we al zo goed als af dus *O*
 
Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
[afbeelding]

Mooie dempers... weet alleen niet of ik ze wel zo mooi vind staan onder de storm, zou iig van die adapterplaatjes achter je duo-steunen maken zodat ze hoger staan. Stukken mooier! *O*
 
Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
[afbeelding]

Ik moet ook even wennen aan de dempers. Ik denk dat ik ze in het zonnetje moet zien, 25 graden buiten, en dan die knallen.. En voor die meeting, hoe meer VTR's hoe meer vreugd..

Dus misschien kunnen met meer meeten? :-$
 
Ziet er stoer uit! Wel wennen aan de vorm hoor, maar het mooiste moet nog komen en dat gebeurt als je de VTR zal starten.

Thanks.. Ben er opzich ook wel wijs mee,,, accu is aant laden nu! Morgen knallen!!

Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
[afbeelding]

Mooie dempers... weet alleen niet of ik ze wel zo mooi vind staan onder de storm, zou iig van die adapterplaatjes achter je duo-steunen maken zodat ze hoger staan. Stukken mooier! *O*

PLaatjes misschien in de toekomst! Moest ook wennen aan de nieuwe style van TBR maar vind ze toch echt wel staan!
Net mijn TBR`s onder VTR geknupt!! Wilde ik hem starten... ACCU LEEG !!! GGrrrrr...
Slechte foto`s met flits namelijk alst zonnetje schijnt maar ff nieuwe schieten...
[afbeelding]

Ik moet ook even wennen aan de dempers. Ik denk dat ik ze in het zonnetje moet zien, 25 graden buiten, en dan die knallen.. En voor die meeting, hoe meer VTR's hoe meer vreugd..

Dus misschien kunnen met meer meeten? :-$

Meet graag mee! Als er een datum/locatie bekent is hoor ik het graag! En als jij ff voor et zonnetje zorgt krijg je van mij een nieuwe foto op dit forum!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan