STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor ik daar iets van een meeting? *O*

Eff vraagje over wat ik afgelopen seizoen merkte onder het rijden. Als je erg hard in de ankers gaat (lees: stoppies probeert te maken, wat mij overigens niet lukt met originele remleidingen) dan gaat hij op 1 poot lopen...? Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat dit VTRF eigen is, maar weet iemand wat er tegen te doen is? Lijkt erop alsof 1 cilinder tijdelijk geen brandstof krijgt?
 
Heerlijk wat een geluid !! Kon em vandaag eindelijk ff starten! Wel ff met mijn samsung gsm opgenomen dus zodra ik aan het gas ging zitten word het geluid minder mooi.. veel gekraak etc..

http://nl.youtube.com/watch?v=cMlAdfvDY04
 
Heerlijk wat een geluid !! Kon em vandaag eindelijk ff starten! Wel ff met mijn samsung gsm opgenomen dus zodra ik aan het gas ging zitten word het geluid minder mooi.. veel gekraak etc..

http://nl.youtube.com/watch?v=cMlAdfvDY04

Klinkt goed! })

Ik vind het mooie pijpen, zouden alleen wat hoger gemonteerd moeten zitten. :9




Meeting ben ik zeker bij. *D
 
Even een hele domme en simpele vraag die vast al in andere topics aan bod is geweest...
Oliepeil check je bij een VTR1000F bij een warme motor toch..? Oei!
Heb 'm pas sindskort en nog geen boekje op de kop kunnen tikken.

Meeting lijkt me geweldig. Niet te lang wachten...
 
Warme motor, en motor zuiver rechtop houden.

De Kale

Even een hele domme en simpele vraag die vast al in andere topics aan bod is geweest...
Oliepeil check je bij een VTR1000F bij een warme motor toch..? Oei!
Heb 'm pas sindskort en nog geen boekje op de kop kunnen tikken.

Meeting lijkt me geweldig. Niet te lang wachten...
 
Even een hele domme en simpele vraag die vast al in andere topics aan bod is geweest...
Oliepeil check je bij een VTR1000F bij een warme motor toch..? Oei!
Heb 'm pas sindskort en nog geen boekje op de kop kunnen tikken.

Meeting lijkt me geweldig. Niet te lang wachten...


motor idd rechtop houden,
dus ff op de paddockstand zetten.

zit genoeg olie in hoor martijn,
de rem en koppelingsvloeistof is ergens in juli of augustus vervangen dus die hoef je nog niet te doen.

;)
 
had je deze al?

full
 
Klinkt goed! })

Ik vind het mooie pijpen, zouden alleen wat hoger gemonteerd moeten zitten. :9




Meeting ben ik zeker bij. *D



Daarom van die plaatjes erachter........ heb ik ook, stukken mooier! *O* Zal van de week wel ff een fotootje posten met het verschil in hoogte ;)

@ Jeroenio, klinkt lekker *O* :9~
 
Niet op paddockstand zetten, wordt aflezing lager ivm voorover hangen.

De Kale

motor idd rechtop houden,
dus ff op de paddockstand zetten.

zit genoeg olie in hoor martijn,
de rem en koppelingsvloeistof is ergens in juli of augustus vervangen dus die hoef je nog niet te doen.

;)
 
Zat de openingspost te bekijken naar het ophoogplaatje voor de uitlaten.

Klopt het dat er een extra schroef of i.d. in het frame gedraaid is naast de originele 2 schroeven van de demperhouders/duo stepjes? :?

Kan iemand mij dat uitleggen aub.

In de op stond namelijk alleen metalen plaatjes maken.

Weet iemand ook wat het verschil is zonder die plaatjes?

Alvast bedankt :)
 
Zat de openingspost te bekijken naar het ophoogplaatje voor de uitlaten.

Klopt het dat er een extra schroef of i.d. in het frame gedraaid is naast de originele 2 schroeven van de demperhouders/duo stepjes? :?

Kan iemand mij dat uitleggen aub.

In de op stond namelijk alleen metalen plaatjes maken.

Weet iemand ook wat het verschil is zonder die plaatjes?

Alvast bedankt :)

Nee, er hoeven geen extra gaten te worden gemaakt. De originele gaten worden gewoon gebruikt. De stepjes worden dan weer vastgezet op het plaatje, alleen onder een andere hoek dan normaal, zodat de dempers steiler omhoog staan.
 
precies
ik heb dioe plaatjes ook. je monteert het plaatje op de originele punten, en vervolgens de uitlaat op de 2 nieuwe punten onder een hoek... alleen valt nu dus dat beugeltje over 1 van die originele ophangpunten en is er dus maar 1 zichtbaar... denk dat je dat over t hoofd zag :W
 
Beste allemaal,

Vrijdagmiddag zijn de Jardines binnengekomen (van donderdagmorgen uit californie!!!)
direct gemonteerd, en mannen wat een geluid, vanmorgen al heel de straat wakker gemaakt denk ik, zodra ik tijd heb zal pics posten...
 
Hoor ik daar iets van een meeting? *O*

Eff vraagje over wat ik afgelopen seizoen merkte onder het rijden. Als je erg hard in de ankers gaat (lees: stoppies probeert te maken, wat mij overigens niet lukt met originele remleidingen) dan gaat hij op 1 poot lopen...? Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat dit VTRF eigen is, maar weet iemand wat er tegen te doen is? Lijkt erop alsof 1 cilinder tijdelijk geen brandstof krijgt?


Ja, ben ik ook wel beniewd naar, heb ik namelijk ook. En als ie nog niet heel erg warm is, en ik rem een keer beetje goed, dan slaat de motor ook vaak helemaal af....
 
Beste allemaal,

Vrijdagmiddag zijn de Jardines binnengekomen (van donderdagmorgen uit californie!!!)
direct gemonteerd, en mannen wat een geluid, vanmorgen al heel de straat wakker gemaakt denk ik, zodra ik tijd heb zal pics posten...

Heb je inmiddels ook al een prijsindicatie wat het je allemaal bij elkaar gekost heeft ?
 
pics van de jardinnekes

kostenplaatje : voor de uitlaten zelf 903 euro, de extra kosten weet ik nog niet, ze zijn bij mij geraakt zonder extra kost maar ik denk dat dit wel nog volgt...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan