Street Meet 10-10-10

Misschien dat ik ook wel kom kijken.

Zet hem in iedergeval in de agenda. Zolang er niet een ganse dag regen voorspeld is lijkt het me leuk
 
klopt :-)

Was een grappige middag. Djoezzz kwam aan met de melding dat zijn vrouw 'gelukkig ziek was' :r , dus zijn deadline van 1600 uur was op slag verdwenen. Konden wij lekker langer :] :] :] *O* *O* nu maar even hopen dat ze niet meeleest, sorry makker

Dat bleek hard nodig, want het eerste uur hebben we getracht mijn Zumo te snappen en toen we dat uiteindelijk voor elkaar hadden hebben we ook daadwerkelijk de route gevonden. Hij staat namelijk gewoon op dat 1001 motorroutes-kaartje van Onroute, maar de route start ergens bij AC De Meern terwijl wij bij de Witte Bergen willen beginnen. Maar hoe je je Zumo nou zover krijgt dat je als je eenmaal ergens in de route 'aanschuift' hij de route gewoon gaat volgen... :? Zodra je op de route zit en dan in het 2D-kaart-overzicht op "GA!" klikt, stuurt 'ie je naar het begin van de route toe. Of naar het midden van wat je dan als overzicht op je scherm had staan. Aangezien hij dat via mooie motorroutes doet, duurde het even voordat we doorhadden dat we zo de hele hoek van Loosdrecht, de Vecht, Montfoort en Harmelen links rechts zouden laten liggen. Mooi voorbeeld van "om een kort verhaal lang te maken" :Z

Toen we de route en de Zumo eenmaal onder controle hadden, hebben we een lekker stuk gereden. Zitten mooie stukjes tussen, paar stukjes Nieuwegein-stadsweggetjes, wat dijkjes, wat landweggetjes. Af en toe wat stukkies rechtdoor, maar verder behoorlijk gevarieerd.

Voor we de Utrechtse Heuvelrug indoken was door de opstartproblemen onze tijd om en zijn we weer huiswaarts gekeerd. De route zal misschien niet de boeken ingaan als de mooiste allertijden, of de beste, of de snelste, of de stuurste of de weetikveelwatste, maar we pakken heel wat verschillende stijlen mee. Meren, Dijken, Bossen, Heuvelruggen, Stad, Dorpies, etc.

Maar bij deze beloof ik dat we meteen na de Zeeland-Meet een mooiere route in Midden Nederland uit gaan zetten.zo Djoezzz, hebben we tenminste een jaar of vijf de tijd...

Hoe dan ook, het zal allicht gezellig worden!

Jullie vriendelijke, vrome, voortreffelijk vrouwvriendelijke voorrijders Bazzz en Djoes
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit!!!

Nu maar hopen op mooi weer. Ik heb er in ieder geval zin in. Op de BBQ was het ook erg gezellig, dus ik twijfel er niet eens aan of het de 10e ook gezellig wordt!!
 
Ik heb de overkapping van de route twee weken geleden al aangevraagd, ruim op tijd dus!
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit!!!

Nu maar hopen op mooi weer. Ik heb er in ieder geval zin in. Op de BBQ was het ook erg gezellig, dus ik twijfel er niet eens aan of het de 10e ook gezellig wordt!!
Ik heb de overkapping van de route twee weken geleden al aangevraagd, ruim op tijd dus!
Dan moet het goed komen. :)
klopt. ze konden alles garanderen, behalve het stukje tussen start en finish...

zo beter? *D
 
Laatst bewerkt:
Ja verkeerd afgestapt... Bijna uit stilstand omgevallen toen ik me een beetje verkeek op een bocht. Motor in het gras, ik precies verkeerd terechtgekomen op schouder. Motor geen enkele schade overigens, zo langzaam is het gegaan...
 
Ja verkeerd afgestapt... Bijna uit stilstand omgevallen toen ik me een beetje verkeek op een bocht. Motor in het gras, ik precies verkeerd terechtgekomen op schouder. Motor geen enkele schade overigens, zo langzaam is het gegaan...

Zuur man. Gelukkig herstelt je lichaam gratis ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan