Suzuki GS500 topic #20 - Blaattopic-loos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even tussendoor blaten :P

Ook ik ben eigenaar van een GS500E '92 Mooi topic dit :P

Kan ik ook opgenomen worden in de lijst in de eerste post?

Hier wat info van mijn Sookie :)

Modificaties:
- Progressieve voorvering
- SBK-kroonplaat met SBK-stuur
- kleine pinkers
- Kleine spiegels
- zwarte valbeugels
- Streetfighter masker
- Yoshimura einddemper

full
 
Even tussendoor blaten :P

Ook ik ben eigenaar van een GS500E '92 Mooi topic dit :P

Kan ik ook opgenomen worden in de lijst in de eerste post?

Hier wat info van mijn Sookie :)

Modificaties:
- Progressieve voorvering
- SBK-kroonplaat met SBK-stuur
- kleine pinkers
- Kleine spiegels
- zwarte valbeugels
- Streetfighter masker
- Yoshimura einddemper

[afbeelding]

:o ziet er goed uit! *O* vooral die streetfighter look! :}
Ga je trouwens ook mee naar de meeting? Is 14 oktober
GS500 Topic Goes Somewhere In Holland
 
Hey Bas, ik heb wel interesse in die kettingset. Woensdag heb ik evt. tijd om langs te komen. Zal je nog wel even bellen of het uitkomt tegen die tijd :) Ik ben trouwens degene die die zwarte tank van je gekocht heeft en die je geholpen hebt met de carbs :)
 
Oooh kijk. Leuk man! Hoe is het nu met je carbs? Probleem verholpen? Woensdag vroeg in de avond heb ik tijd. Heb je mijn nummer nog?
 
Sjips, ik baal!
Ik zou vandaag mijn GS thuis hebben, maar nu is er wat tussen gekomen waardoor mijn vriend hem vanavond niet kan halen :(
Dus dat wordt waarschijnlijk zaterdag!
 
Even tussendoor blaten :P

Ook ik ben eigenaar van een GS500E '92 Mooi topic dit :P

Kan ik ook opgenomen worden in de lijst in de eerste post?

Hier wat info van mijn Sookie :)

Modificaties:
- Progressieve voorvering
- SBK-kroonplaat met SBK-stuur
- kleine pinkers
- Kleine spiegels
- zwarte valbeugels
- Streetfighter masker
- Yoshimura einddemper

[afbeelding]
Welkom! Ik zal je erin gooien :9

Sjips, ik baal!
Ik zou vandaag mijn GS thuis hebben, maar nu is er wat tussen gekomen waardoor mijn vriend hem vanavond niet kan halen :(
Dus dat wordt waarschijnlijk zaterdag!
Dat is wel balen! Je kan 'm zelf niet ophalen? ;)
 
Zo, het wordt binnenkort weer eens tijd om de GS onder handen te nemen. Nu had ik bedacht om de kuip te demonteren. Het enigste waar ik mee zit is dat de koplampen in de kuip vallen. Weet iemand of je alleen de lampen kan overhouden zeg maar..?
 
Zo, het wordt binnenkort weer eens tijd om de GS onder handen te nemen. Nu had ik bedacht om de kuip te demonteren. Het enigste waar ik mee zit is dat de koplampen in de kuip vallen. Weet iemand of je alleen de lampen kan overhouden zeg maar..?
bij 99% van de motoren zit het met een framepje vast op je frame.

ken ze eigenlijk niet waar het niet zo is.
 
Als mijn gs koud is stottert en houd hij wat in de eerste 2km.
Daarna nergens meer last van, het lijkt erger te zijn nadat hij in de regen heeft gestaan

Wat zou dit kunnen zijn ? ik dacht zelf een vieze carb of iets met de bougies dat de vonk te zwak is

Bougie is natuurlijk makkelijk te fixen maar hoe maak ik mn carb schoon
Is hier een kapiteinkoekje voor ? :P Of werkt carb cleaner goed genoeg

Niemand ?
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand mee naar Brussel zaterdag? Effe protesteren tegen die idiote APK regeling die ze willen invoeren. Ik ga wel namelijk. Leuk om samen te rijden.

Marc
 
Gaat er nog iemand mee naar Brussel zaterdag? Effe protesteren tegen die idiote APK regeling die ze willen invoeren. Ik ga wel namelijk. Leuk om samen te rijden.

Marc
Misschien dat ik ga (is natuurlijk niet zo ver voor mij :+ ), maar nog niet zeker. Met de informatie die mij bereikt heeft heb ik de indruk dat het maar amateuristisch georganiseerd (desondanks weet'k dat dit niet zo is), en dat het maar om protesteren om te protesteren gaat, zonder een eigenlijk doel/standpunten.
 
Als mijn gs koud is stottert en houd hij wat in de eerste 2km.
Daarna nergens meer last van, het lijkt erger te zijn nadat hij in de regen heeft gestaan

Wat zou dit kunnen zijn ? ik dacht zelf een vieze carb of iets met de bougies dat de vonk te zwak is

Bougie is natuurlijk makkelijk te fixen maar hoe maak ik mn carb schoon
Is hier een kapiteinkoekje voor ? :P Of werkt carb cleaner goed genoeg

Dat ie wat inhoud en stottert als het blok nog koud is is volgens mij normaal, ik weet niet beter. Het blok is koud en alles gaat dan gewoon wat moeizamer. Als het erger is als het regent ligt het misschien ergens anders aan maar weet je dat zeker of is het gewoon een psychologisch effect :P
De enige problemen die ik met regen heb gehad was het wegvallen van de rechter cilinder op de snelweg bij het inhalen van vrachtwagens. Er komt dan zo'n grote wolk met hele kleine druppeltjes naast de vrachtwagenwielen te hangen en als ik daar doorheen reed sloeg de vonk buiten de bougie door vanwege de nattigheid. Daarom spuit ik het bougie gedeelte onder met siliconenspray nadat de bougie erin zit en de dop erop, nooit meer last van gehad.

Carbarateurreiniger is goed spul maar is soms geen permanente oplossing, mijn gs liep bij aankoop wat moeilijk (lang stil gestaan) en toen hebben ze er een flesje forte in gegooid en toen deed hij het fantastisch, maar na een paar maanden begonnen de problemen toch weer terug te komen en toen heb ik ze ultrasoon laten reinigen.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar ik goedkoop een spuitbusje kan halen met rode verf die lijkt op gs rood ?
De verf van mijn duo handvat bladert af :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan