Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig maar dat smaken verschillen
Helemaal gelijk in! Maar ik vond die jij liet zien ook nogal log aan de voorzijde. Die loopt helemaal naar boven toch? Mijne is alleen onderaan.
[afbeelding]
Dit is de mijne. Niet MIJN motor trouwens
Ziet er wel leuk uit, mare geen dubbele pijp overwogen? 1 links en 1 rechts voor de symmetrie.
Ene werkt de versnellings indicator nog met je X-tre kastje?
OK dus beter als een Powercommander, daar vervalt volgens mij de versnellingsindicator.
Ff zitte google, maar het is een stuk goedkoper als een Powecommander. Zitten er ook nog nadelen aan de X-TRE of alleen maar voordelen?
Met een Powercommander kan je de motor afstellen op andere uitlaat / filter enz.
Een X-TRE heft alleen de milieu restricties op in de 2e en 3e versnelling meer niet
Had kastje voor 40 Euro 2ehands gekocht en was gelukkig een goede investering want bij de GSR irriteerde alleen het doodvallen bij een bocht uitaccelereren in 2e of 3e versnelling
Het aan/uit effect valt bij mij mee na het afstellen door Hoegee.
Geen idee hoe het bij mij zit kwa begrensen of dat nu anders is na het instellen van Hoegee, maar ik heb niet echt het idee dat ik wat te kort kom.
Originele accu? Misschien aan het einde van zijn leven.
Ik heb gelukkig weinig hinder van de ristricties, GSR trekt voor mij nog steeds als n malle!
Vandaag wel de teller op een nette 77777 km gezet!
@ Sic: Kan best dat je ecu oid n spatje water heeft gehad, dat lost zich meestal wel op door te drogen, anders kan het n sensor zijn die over de zeik aan t gaan is... Lastig
Ik heb gelukkig weinig hinder van de ristricties, GSR trekt voor mij nog steeds als n malle!
Vandaag wel de teller op een nette 77777 km gezet!
@ Sic: Kan best dat je ecu oid n spatje water heeft gehad, dat lost zich meestal wel op door te drogen, anders kan het n sensor zijn die over de zeik aan t gaan is... Lastig