SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het voordeel van nu is dat je banden lekker snel op temperatuur zijn. :9

Vanavond maar kijken of ik het kneedownen niet verleerd ben. :9
Eerst kijken of ik ergens mijn camera kan monteren. (Op een oude helm oid. :+ )
 
Owjah, ik ben trouwens ook weer met m'n vering bezig geweest.. Voor heb ik de uitgaande demping wat zachter gezet. achter de uitgaande demping wat harder. en ik heb de voorvorken verder door mijn kroonplaten laten zakken.. :} (weer een wereld aan verschil)

Ik weet niet meer wat standaard is, maar ik had mijn voorvorkpoten toen die tijd op 16mm door steek gezet. ik heb ze nu op 10mm gezet. is al veel beter!

Standaard is 6mm boven de kroonplaat.

16mm is wel ontzettend veel! Nooit je band tegen je radiator geremd?
 
Wee nie wat je allemaal doet, maar wij hebben heerlijk airco.... :P
B| luchtverversing .... werkt niet :N

alleen het testlab wordt goed gekoeld.
Maar dan zit je in de pokke herrie van een tiental riverbeds, packetshapers, en cisco dozen variënd van de cisco 2600 tot en met 7600 met supervisors.

:Z :+
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag met vrouwtje even toeren, naar Friesland, lekker uitwaaien :+


Waai even langs m´n werk, motor naar de zijkant rijden, dan doen we even een bakkie!
octoberfest1.gif


http://maps.google.nl/maps?hl=nl&safe=off&q=53.196863,5.841738&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

:)
 
Laatst bewerkt:
Middag .... :W .......pauze... *O*

Wat een weer... *O* ....komt er al rot weer vanuit het westen? Precies vandaag ben ik dus met de fiets......trap-fiets ;)

Nog niet, want de lammelen zijn nog naar beneden. Dat betekent dat de zon erop gericht staat. (of ze zijn stuk)

Trapfiets? zozo, hoelang moet je fietsen?
 
Nog niet, want de lammelen zijn nog naar beneden. Dat betekent dat de zon erop gericht staat. (of ze zijn stuk)

Trapfiets? zozo, hoelang moet je fietsen?

een half uurtje, ongeveer 9Km........valt nog mee...maar met de brommert is het eigenlijk al helemaal niet te doen, pak an, motor starten, btje gas geven, motor stallen, pak uit....
 
een half uurtje, ongeveer 9Km........valt nog mee...maar met de brommert is het eigenlijk al helemaal niet te doen, pak an, motor starten, btje gas geven, motor stallen, pak uit....
Dat is een mooie afstand ja, ik moet ong 30 km met de motor... Net ff te ver. ;)
9 km, dan ben je evenveel tijd kwijt aan pak aantrekken en motor uit de stalling slepen, als aan het rijden zelf...

Edit: ik zie net dat het 20 km op de fiets is, dat ik nog het overwegen waard...
(Nog steeds meer dan een uur rijden denk, maar ga het een keer proberen.)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een mooie afstand ja, ik moet ong 30 km met de motor... Net ff te ver. ;)
9 km, dan ben je evenveel tijd kwijt aan pak aantrekken en motor uit de stalling slepen, als aan het rijden zelf...

Edit: ik zie net dat het 20 km op de fiets is, dat ik nog het overwegen waard...
(Nog steeds meer dan een uur rijden denk, maar ga het een keer proberen.)

Persoonlijk vind ik 9 km al ver... :o .....na niet te ver....maar 20 km zeker wel...pff...en dat met tegen wind..... :/
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden we hiervan...klik

triumph_daytona_675_se_03.jpg



"Er wordt vaak gezegd dat een drie-cilinder het beste is van twee werelden; het koppel van een twee-cilinder en het vermogen van een vier-cilinder. Deze Daytona is dan ook met name onderin een stuk sterker als de Japanse viercilinders.
"

Klinkt goed die drie cilinders............ :9~ ......................rijd natuurlijk veel sportiever...dus in dat opzicht iets minder aantrekkelijk voor mij...........vind mn sv-tje toch mooier :P
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden we hiervan...klik

[afbeelding]


"Er wordt vaak gezegd dat een drie-cilinder het beste is van twee werelden; het koppel van een twee-cilinder en het vermogen van een vier-cilinder. Deze Daytona is dan ook met name onderin een stuk sterker als de Japanse viercilinders.
"

Klinkt goed die drie cilinders............ :9~ ......................rijd natuurlijk veel sportiever...dus in dat opzicht iets minder aantrekkelijk voor mij...........vind mn sv-tje toch mooier :P
Ze zijn best snel. :Y

Ik reed er laatst achter in zijn 5 met ong 100 km/h, en toen het vrij was gaf ie gas...
Maar hij liep wel op me uit. -O- (En ja ik gaf ook gas ;) )
Als ik 3 tikkies terug had gedaan waarschijnlijk niet meer, maar ze hebben wel lekkere power. ;)
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik 9 km al ver... :o .....na niet te ver....maar 20 km zeker wel...pff...en dat met tegen wind..... :/
ik moest altijd al 13 km naar school fietsen, dus ben wel wat gewend....
Alleen moeten die spieren wel weer opnieuw getraind worden denk. :P
 
[me="^Viper"]rijdt elke dag 80km...[/me] Dus ik pak eigenlijk altijd het gasblik, dat rijdt een stuk goed koper dan m`n svtje...


Najah, tijd om naar 't werk te gaan. Kijken ofdat m'n stuurdemper al binnen is * D


Later :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan