SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwartiertje fietsen naar het werk. Met de auto doe ik er 25 minuten over, en met de motor is het echt te kort....

Ik wil ook verder van mijn werk gaan wonen. Of zal ik verder van huis gaan werken....
 
Kwartiertje fietsen naar het werk. Met de auto doe ik er 25 minuten over, en met de motor is het echt te kort....

Ik wil ook verder van mijn werk gaan wonen. Of zal ik verder van huis gaan werken....

_O- daar heb ik ook wel eens aan gedacht, ach het heeft ook genoeg voordelen, lekker op tijd thuis :Y
 
_O- daar heb ik ook wel eens aan gedacht, ach het heeft ook genoeg voordelen, lekker op tijd thuis :Y
Ik werkte eerst in de Bilt, dat was 75 km van mijn huis.
Maar ik vond er geen reet niks aan, file rijden. :r
(Kwam misschien ook doordat ik op mijn CB500 reed, en niet op de SV :] )
 
gistermiddag met mijn zoon (GSX-r 600) even naar Osnabruck geweest
naar 2 motorzaken, Lois en Polo.
heen en terug over de A31 van Duidsland
even de 230 aan getikt en gemiddeld 180 km/h gereden.
verbruik 1:12 :( maar wel weer snel thuis.
 
gistermiddag met mijn zoon (GSX-r 600) even naar Osnabruck geweest
naar 2 motorzaken, Lois en Polo.
heen en terug over de A31 van Duidsland
even de 230 aan getikt en gemiddeld 180 km/h gereden.
verbruik 1:12 :( maar wel weer snel thuis.


sjah, life is a bitch...


toch wel knap. ik rij altijd 1 op 12 met hem.. ooit 1 keer de 1op18 gezien.. maar toen reed ik met 1 of andere toer mee.. noooooit weer! god wat ging dat langzaam..

normaal: 140 á 150km op 12 liter.
 
gistermiddag met mijn zoon (GSX-r 600) even naar Osnabruck geweest
naar 2 motorzaken, Lois en Polo.
heen en terug over de A31 van Duidsland
even de 230 aan getikt en gemiddeld 180 km/h gereden.
verbruik 1:12 :( maar wel weer snel thuis.
Klinkt als een lekker ritje. :)

(snel naar huis helpt tegen een hoog verbruik :? :+ )

sjah, life is a bitch...


toch wel knap. ik rij altijd 1 op 12 met hem.. ooit 1 keer de 1op18 gezien.. maar toen reed ik met 1 of andere toer mee.. noooooit weer! god wat ging dat langzaam..

normaal: 140 á 150km op 12 liter.
:^maximaal 1:14 gehaald, normaal 1:12,5 .
Ben sinds deze week een km/benzine stand aan het bijhouden, kijken wat ik verbruik. :+
(Denk eigenlijk niet dat ik het wil weten, maar toch. ;) )
 
Klinkt als een lekker ritje. :)

(snel naar huis helpt tegen een hoog verbruik :? :+ ):^maximaal 1:14 gehaald, normaal 1:12,5 .
Ben sinds deze week een km/benzine stand aan het bijhouden, kijken wat ik verbruik. :+
(Denk eigenlijk niet dat ik het wil weten, maar toch. ;) )

Natuurlijk wil je dat weten :+

Heb jij er ook een powercommander op enzo? wat heb je allemaal aan dat ding gedaan?
 
Natuurlijk wil je dat weten :+

Heb jij er ook een powercommander op enzo? wat heb je allemaal aan dat ding gedaan?
Nee, heb standaard luchtfilter, yoshibox afgesteld, TRE, en leodempers. (en de lambda sensor losgekoppeld, maar die moet ik schoonmaken en aansluiten, of de FI-melding oplossen...)
 
Nee, heb standaard luchtfilter, yoshibox afgesteld, TRE, en leodempers. (en de lambda sensor losgekoppeld, maar die moet ik schoonmaken en aansluiten, of de FI-melding oplossen...)

Wim kan je hier alles over vertellen :)

Even een quoteTje van het svridersbelgium forum:

SV.Wim zei:
Whisper zei:
Nou het is zo ver. Ik heb vorige week een PC3 aangeschaft. zat binnnen 2 minuten gemonteerd. lk heb er een map in gezet die er wel wat op lijkt.

Alleen in die map staat wel dat ik de o2 sensor(lambda sensor) moet los halen. Maar dan gaat 't lampje branden? zijn er hier mensen die met dat lampje rijden? of knippen jullie dan 't bewuste draadje door?

Ik heb wel een extreme vermogens winst. Ik sta er nog steeds versteld van. Of dattie zuiniger is weet ik nog niet.
Je moet het draadje niet knippen, je kan het makkelijk van de ECU losmaken! Zo zou je, als je dat zou willen, later de sonde weer kunnen aansluiten...
 
ah, daar is je antwoord al:

SV1poweR zei:
SV.Wim zei:
I see...

Effe naast de kwestie: Ken je de waarde van die weerstand? Dat zou heel handig voor me zijn. Ik heb namelijk het draadje losgekoppeld van het FI lampje... :oops:

Je kan ook een draadje extra loskoppelen dat er voor zorgt dat de Lambdasonde wordt uitgeschakeld -> draad 23.
De normale FI-meldingen blijven dan wel komen.
De reden voor het uitschakelen is dat Suzuki in de US, uitgezonderd Californië, geen catalysatoren op de SV zet.
Een weerstand is niet nodig.


en volgens mij is dat de draad van je ECU (correct me please if i am wrong!)
 
damn, dit is interessant, mocht ik ooit tegen een K5 voorvork lopen dan ga ik dit wel doen denk ik.. :

http://sundaybender.com/archives/2007/02/22/fork-off/

Alleen ze hebben dit toegepast op een nieuwer type sv... En ik weet niet ofdat een K3 en een K5 de zelfde balhoofd hoek hebben en diameter enzo...

Nog even verder sneupen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik post gewoon door hoor, vind het wel gezellig in m'n eentje :P


Zie dit:

http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=32952

Allemaal mods voor een gsxr voorvork in een sv..

Ik heb alleen geen zin meer om door te lezen, maar volgens mij past een gsxrk4 in een svk3..


Najah. tijd om te roken. Ik heb nu al zin in de winter :P *O*
 
Laatst bewerkt:
ah, daar is je antwoord al:


SV1poweR zei:
SV.Wim zei:
I see...

Effe naast de kwestie: Ken je de waarde van die weerstand? Dat zou heel handig voor me zijn. Ik heb namelijk het draadje losgekoppeld van het FI lampje... :oops:

Je kan ook een draadje extra loskoppelen dat er voor zorgt dat de Lambdasonde wordt uitgeschakeld -> draad 23.
De normale FI-meldingen blijven dan wel komen.
De reden voor het uitschakelen is dat Suzuki in de US, uitgezonderd Californië, geen catalysatoren op de SV zet.
Een weerstand is niet nodig.




en volgens mij is dat de draad van je ECU (correct me please if i am wrong!)
Thanks, ik ga even het WPHB doorbladeren. :)
 
sjah, life is a bitch...


toch wel knap. ik rij altijd 1 op 12 met hem.. ooit 1 keer de 1op18 gezien.. maar toen reed ik met 1 of andere toer mee.. noooooit weer! god wat ging dat langzaam..

normaal: 140 á 150km op 12 liter.
met de vakantie in de bergen 1:22 gereden toch nog redelijk doorgekachelt.
 
vanmorgen naar de Classic MotorGP geweest in Eext.
altijd (mits je van classic motoren houd) leuke happening.
veel lawaai, mooie weer, veel bier oj en leuke motoren en races.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan