SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
PS, 10 euro voor het vlees op de BBQ, voor het drinken komen we wel uit.
belangrijkste is, dat jullie komen.
Zou je je rekeningnummer nog een keer kunnen PM'en, want hij wordt niet herkend door de rabobank. :?

Anders geef ik het de 6de wel contant.


Gister trouwens lekker gereden met een groepje, 2 ducs, 1VTR SP1 en een cbr600f (enige niet 2 cilinder :P) , en toen heb ik mijn knie aan de grond gereden. :/

Het was dus de voorkant (!) van mijn broek, niet mijn slider. :?
Vanavond zal ik een foto posten, beide knieen zijn stuk. :P
 
Tis geen SV....of een hele slechte foto :o :P

foto kan niet slecht zijn kheb deze zelf genomen :+
even gegoogle
Suzuki GSV-R is the name of the series of 4-Stroke V4 prototype motorcycles developed by Suzuki to compete in the MotoGP World Championship. GSV-R replaced Suzuki's 500 cc 2-Stroke V4 RGV500 which was ridden by Kenny Roberts, Jr. to win the GP500 Championship in 2000.

The GSV-R was introduced on 2002, one year earlier than the original plan, with codename XRE0. New regulations were promoting the growth of four-stroke engines, and the performance of the new engine during testing was strong according to Suzuki. Despite the use of a new engine, XRE0 was using the old RGV500 Gamma Chassis, which was later criticized as a big mistake by many MotoGP analysts. Using the chassis and fairings that were previously made for the 2-Stroke RGV500 engine, XRE0 was hampered by many stability issues. The use of RGV500 Tyre spec was another mistake. Despite all of that, XRE0 was able to taste its first podium (2nd place) on the opening round at Suzuka and sacked 3rd place at Rio in the same year. XRE0 achievements however were inconsistent, as the riders often fell down, crashed, or were forced to retire by technical failures. The top XRE0 rider by the end of The 2002 MotoGP Championship was Kenny Roberts, Jr. in 9th place overall.

For 2007, MotoGP rules were changed to allow a maximum displacement of 800 cc. Suzuki introduced an 800 cc version of the GSV-R also known as GSV-R800
 
Zou je je rekeningnummer nog een keer kunnen PM'en, want hij wordt niet herkend door de rabobank. :?

Anders geef ik het de 6de wel contant.


Gister trouwens lekker gereden met een groepje, 2 ducs, 1VTR SP1 en een cbr600f (enige niet 2 cilinder :P) , en toen heb ik mijn knie aan de grond gereden. :/

Het was dus de voorkant (!) van mijn broek, niet mijn slider. :?
Vanavond zal ik een foto posten, beide knieen zijn stuk. :P

je hebt PM

hoe komt dat heb je een "stop" gemaakt :+
ben benieuwd naar de foto`s
 
je hebt PM

hoe komt dat heb je een "stop" gemaakt :+
ben benieuwd naar de foto`s
Nee, waarschijnlijk mijn been 90º naar buiten gedraaid.

Ben niet gaan glijen gelukkig, maar een ander wel bijna. Hij hing alleen nog aan zijn stuur, en met zijn been achter het zadel... Ging net goed gelukkig.
Dit kwam waarschijnlijk doordat zijn vering te hard stond, van zijn vakantie.
 
Nee, waarschijnlijk mijn been 90º naar buiten gedraaid.

Ben niet gaan glijen gelukkig, maar een ander wel bijna. Hij hing alleen nog aan zijn stuur, en met zijn been achter het zadel... Ging net goed gelukkig.
Dit kwam waarschijnlijk doordat zijn vering te hard stond, van zijn vakantie.

kan het zelf niet, maar wel leuk om te zien.
is ook van de reden dat ik het niet doe.
 
Nog wat extra info i.v.m. de FI-alarmen! Je kan deze namelijk makkelijk "uitlezen" via je dashboard (teller-unit) d.m.v. de motor in dealer-mode te plaatsen:

Hoe moet je de "dealer-mode" activeren:

Een witte stekker, te vinden beneden in je bagage vak, onder het duo zitje...

[afbeelding]


SV.Wim :W :W :W

deze moet wel even in de openingspost, en alle info over de FI meldingen ed. ook graag :Y
 
:W ook weer terug trouwens, 1 weekje itale met de gastoet, halve week werken, en toen lowlands.

Wat

een

GEKKENHUIS!!

Maar wel gezelllie :+

Goeie bands gezien, lekker sfeertje, en de muziek was goed!
 
Dat is vooral van toepassing op de "geknepen" Belgische versie!
In België worden namelijk ALLE motoren op 100pk ingevoerd. Dit om de, anders veel te hoge, inschrijvingstaks te omzeilen.
Zelfs een Hayabusa, die volledig standaard van bij een Belgische dealer komt heeft slecht 100pk... -O-

Dus, wij belgen, moeten draadje 25 (op een K3-K4) loskoppelen om onze SV's op 120pk te zetten! O-)Zal ongetwijfeld lukken!!! ;)
Balen, ik dacht dat mijn SV nog sneller kon. :P
 
Hier een foto van mijn broek na mijn kneedown gisteren:

CIMG0501.JPG


:X
 
hmz. dat heb ik ook... Was op een rotonde... fijn..

Maar bij mij komt het omdat mijn kneepad niet op de juiste plaats zit.. Stom pak... |(

Leg het de 6e wel even goed uit ;)
 
hmz. dat heb ik ook... Was op een rotonde... fijn..

Maar bij mij komt het omdat mijn kneepad niet op de juiste plaats zit.. Stom pak... |(

Leg het de 6e wel even goed uit ;)
zolang je maar een stickert op je shirt hebt met ^Viper erop, anders weet ik niet wie er tegen me ouwedeurt :P
 
Ik heb al een beetje rond gekeken naar andere dempers voor mijn SV
maar ik weet niet welke ik zou plaatsen.
eisen: ze mogen niet teveel geluid maken maar ook niet te stil
ze moeten gekeurd zijn
geen high mounts want ik rij altijd met duo.

of heeft iemand van jullie michien nog dempers liggen toevallig 8-)
 
Ik heb al een beetje rond gekeken naar andere dempers voor mijn SV
maar ik weet niet welke ik zou plaatsen.
eisen: ze mogen niet teveel geluid maken maar ook niet te stil
ze moeten gekeurd zijn
geen high mounts want ik rij altijd met duo.

of heeft iemand van jullie michien nog dempers liggen toevallig 8-)
Heb zelf duitse Bos pijpen eronder.
Db killers kunnen er niet uit, maar vind het zelf een prima geluid wat eruit komt.
Harder dan de standaards, en op de snelweg hoor je niets tot weinig.

Bij gas open hoor je ze toch lekker brullen.
 
hmz. dat heb ik ook... Was op een rotonde... fijn..

Maar bij mij komt het omdat mijn kneepad niet op de juiste plaats zit.. Stom pak... |(

Leg het de 6e wel even goed uit ;)

ben benieuwd
PS Het BBQ vlees is besteld, zeer gevarieerd, bij een Keurslager wat hier in de buurt erg hoog staat aangeschreven.
 
Ik heb al een beetje rond gekeken naar andere dempers voor mijn SV
maar ik weet niet welke ik zou plaatsen.
eisen: ze mogen niet teveel geluid maken maar ook niet te stil
ze moeten gekeurd zijn
geen high mounts want ik rij altijd met duo.

of heeft iemand van jullie michien nog dempers liggen toevallig 8-)

ik heb een K5 model, met Boss dempers.
zeer mooi geluid, is gekeurd. met uitneembare DB killers
rij ook regelmatig met een duo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan