SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat het geen SV is, maar is mijn andere hobby.
hoort misschien ook niet op deze topic, maar ik kon het niet laten.
is bijna gereed.
full
 
ben benieuwd
PS Het BBQ vlees is besteld, zeer gevarieerd, bij een Keurslager wat hier in de buurt erg hoog staat aangeschreven.



Nice! Ik ga is even een tom tom of een garmin regelen.. anders kan deze lopende-wegenkaart het echt niet vinden ;)
 
zolang je maar een stickert op je shirt hebt met ^Viper erop, anders weet ik niet wie er tegen me ouwedeurt :P

_O-

ben benieuwd
PS Het BBQ vlees is besteld, zeer gevarieerd, bij een Keurslager wat hier in de buurt erg hoog staat aangeschreven.

Nice, zal hopelijk vanavond ff geld overschrijven...

Nice! Ik ga is even een tom tom of een garmin regelen.. anders kan deze lopende-wegenkaart het echt niet vinden ;)

me2, was gisteren naar Bruchem......met garmin....met de auto......heen weg super geconcentreerd er naar toe....geen afslag gemist.........terug weg drama.....knetter harde muziek an....hup naar huis, eerst de eerste afslag al gemist, daarna de 2e en toen reed ik op de A28 en kon ik lekker achteraan aansluiten.......heen weg 1,5 terug weg 3 uur rijden... -O-
 
Laatst bewerkt:
hmz. dat heb ik ook... Was op een rotonde... fijn..

Maar bij mij komt het omdat mijn kneepad niet op de juiste plaats zit.. Stom pak... |(

Leg het de 6e wel even goed uit ;)
Is goed, ik hoor het graag. ;)

Ik ben de op 1 na jongste van 't stel. en heb een blauw k3, dus dat kan nix missen O-)
:N ik ben de 1 na jongste dacht ik. :P


goede morgen

das nie zo mooi
wordt het een nieuwe broek
2 knie pads naast elkaar is da wat :+
Er zit een (k)leermaker in de buurt, eerst daar even langs. :)
 
Hele gave motor Speedy :Y

En toch wel totaal anders dan de V50's die ik gereden heb......

Haal je onderdelen bij Theo Lamers????
 
Laatst bewerkt:
Nice! Ik ga is even een tom tom of een garmin regelen.. anders kan deze lopende-wegenkaart het echt niet vinden ;)

tis heel makkelijk te vinden

op de A37 afslag Emmen (knooppunt Holssloot)
Op de N34 afslag Emmen zuid
kom je op de Rondweg (dubbel baans), rij je helemaal uit tot aan de Rondtonde (richting Ter Apel), dan neem je de rondtonde 1/4 (eerste afslag)
2e flitspaal staat voor mijn deur.
de flitspalen zijn al een 1 1/2 jaar niet meer actief, is geen garantie voor 6 September.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het blok en frame super, alleen het kuipwerk is niet echt mijn smaak. ;)

ik denk dat je de motor in het echt ziet, dat je van mening verandert.
ps het is een hele speciale kleur en niet goedkoop, het is een Mica kleur rood, met kleur goud als mica.

De kuip moet nog beter vast gezet worden en de dempers moeten ook nog beter vast gezet worden. dan is de motor af.
 
ik denk dat je de motor in het echt ziet, dat je van mening verandert.
ps het is een hele speciale kleur en niet goedkoop, het is een Mica kleur rood, met kleur goud als mica.

De kuip moet nog beter vast gezet worden en de dempers moeten ook nog beter vast gezet worden. dan is de motor af.
Dat zou kunnen, dat zie ik volgende week wel. :)

Nice, zal hopelijk vanavond ff geld overschrijven...

mag ook in termijnen :+
komt ie nu mee, ben al weekenden lang 1 biertje minder aan het drinken. :+
 
Laatst bewerkt:
tis heel makkelijk te vinden

op de A37 afslag Emmen (knooppunt Holssloot)
Op de N34 afslag Emmen zuid
kom je op de Rondweg (dubbel baans), rij je helemaal uit tot aan de Rondtonde (richting Ter Apel), dan neem je de rondtonde 1/4 (eerste afslag)
2e flitspaal staat voor mijn deur.
de flitspalen zijn al een 1 1/2 jaar niet meer actief, is geen garantie voor 6 September.


Check! (maar toch wil ik een garmin mee hebben. wellicht die nieuwe zumo 660, gaaf ding :}

garmin-zumo-660-01.jpg
)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan