SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei....gsx r 750.......dat is toch ook wel mooi :Y, maar gelukkig dat dat je er toch vanaf ziet ;) .........

Ik ben vandaag onwijs brak.....gisteren iets te gezellig en iets teveel bier voor de dinsdagavond..... :Z .......

een GSX R is wel mooi, maar niet zo mooi om de SV erdaar op in te ruilen.

Had je wat te vieren, of is dit standaard :+
 
Laatst bewerkt:
goede morguh

het belangtijkste is dat je zelf er goed van afgekomen bent.
de rest is zwaar kloten, ondanks dat je goed verzekerd bent kost je toch meestal wel geld.
Kost je toch geld, extra premie voor de all risk weegt meestal niet op tegen de reperatie kosten die je claimt en de daaropvolgende premie verhoging.
 
bizar..jullie kennen die opmerking wel: als ik motor zou....mezelf dood....blabla.
Ik heb hem gister tegen een collega gezegd.
Die jongen is 4 keer opgegaan voor het rijbewijs voordat het zover was. Is gewend in de UK te rijden (Britse gast) en had moeite aan te passen aan de motor ins and outs in NL.

Sinds hij het rijbewijs heeft, altijd de motor (gsfx 750). Maar hoorde hem al vertellen over veel momentjes.

Vorige week was het helaas zover. Inschattingsfout, en een hondenruggetje (bobbel tussen fietspad en rijbaan) zorgde voor een schuiver die een gebroken arm opleverde.

Vertelt hij dat als het armpje weer goed is, hij een Hayabusa voor de verjaardag gaat aanschaffen.

Keek hem aan, en zei: You'll kill yourself ;)

Zo weinig feeling en vertrouwen, en dan een busa onder je kont :X
Hopelijk is mijn inschatting een verkeerde. ..
 
zijn er nou eigenlijk ook sv1000'ends gemaakt in metallic blauw met een zwart frame, Zelfde als deze 650 dus? Ben al aan het zoeken geweest maar er geen vinden.

DSC_00292.jpg
 
een GSX R is wel mooi, maar niet zo mooi om de SV erdaar op in te ruilen.

Had je wat te vieren, of is dit standaard :+

Neeh dit is niet standaard voor door de week, we waren even aan het buurten bij de buurtjes.......gezelliger dan verwacht ;)
 
bizar..jullie kennen die opmerking wel: als ik motor zou....mezelf dood....blabla.
Ik heb hem gister tegen een collega gezegd.
Die jongen is 4 keer opgegaan voor het rijbewijs voordat het zover was. Is gewend in de UK te rijden (Britse gast) en had moeite aan te passen aan de motor ins and outs in NL.

Sinds hij het rijbewijs heeft, altijd de motor (gsfx 750). Maar hoorde hem al vertellen over veel momentjes.

Vorige week was het helaas zover. Inschattingsfout, en een hondenruggetje (bobbel tussen fietspad en rijbaan) zorgde voor een schuiver die een gebroken arm opleverde.

Vertelt hij dat als het armpje weer goed is, hij een Hayabusa voor de verjaardag gaat aanschaffen.

Keek hem aan, en zei: You'll kill yourself ;)

Zo weinig feeling en vertrouwen, en dan een busa onder je kont :X
Hopelijk is mijn inschatting een verkeerde. ..

Ja inderdaad........je hebt er altijd van die gekken tussen zitten. En dat geneuzel over dat mensen vertellen, goh heb je een (sport) motor.....nou als ik bla bla bla...dan rijd ik mezelf dood.......dat zegt meestal meer over de persoon die dat zegt dan over motorrijden algemeen toch ?? Beetje zwak....ga dan ook niet autorijden??

zijn er nou eigenlijk ook sv1000'ends gemaakt in metallic blauw met een zwart frame, Zelfde als deze 650 dus? Ben al aan het zoeken geweest maar er geen vinden.

[afbeelding]

Geen idee, zou haast zeggen kijk in de OP, maar daar staat er geen... |( ..

p.s: overstap van GSX-r naar SV 1000 :Y ???? ;)
 
Laatst bewerkt:
@madmike
Ik heb nog steeds wel plannen om m'n motor te verkopen hoor,ben nog niet genezen.hihihi
Als je iemand weet (hint hint) Maar hij hoeft voorlopig niet weg
 
Ja inderdaad........je hebt er altijd van die gekken tussen zitten. En dat geneuzel over dat mensen vertellen, goh heb je een (sport) motor.....nou als ik bla bla bla...dan rijd ik mezelf dood.......dat zegt meestal meer over de persoon die dat zegt dan over motorrijden algemeen toch ?? Beetje zwak....ga dan ook niet autorijden??

Ik hoor dat verhaal ook vaak, wss omdat ik niet zo jong meer ben en op een sportmotor rij.
dat gezeik van "dan rij ik mezelf dood" is gewoon een verhulling voor "ik durf niet" ..
allemaal slap gel*l, zit em gewoon tussen de oren en je rechterhand.
 
bizar..jullie kennen die opmerking wel: als ik motor zou....mezelf dood....blabla.
Ik heb hem gister tegen een collega gezegd.
Die jongen is 4 keer opgegaan voor het rijbewijs voordat het zover was. Is gewend in de UK te rijden (Britse gast) en had moeite aan te passen aan de motor ins and outs in NL.

Sinds hij het rijbewijs heeft, altijd de motor (gsfx 750). Maar hoorde hem al vertellen over veel momentjes.

Vorige week was het helaas zover. Inschattingsfout, en een hondenruggetje (bobbel tussen fietspad en rijbaan) zorgde voor een schuiver die een gebroken arm opleverde.

Vertelt hij dat als het armpje weer goed is, hij een Hayabusa voor de verjaardag gaat aanschaffen.

Keek hem aan, en zei: You'll kill yourself ;)

Zo weinig feeling en vertrouwen, en dan een busa onder je kont :X
Hopelijk is mijn inschatting een verkeerde. ..

zulke gasten blijf je houden.
kan soms ook alleen maar groot spraak zijn.
 
Ik hoor dat verhaal ook vaak, wss omdat ik niet zo jong meer ben en op een sportmotor rij.
dat gezeik van "dan rij ik mezelf dood" is gewoon een verhulling voor "ik durf niet" ..
allemaal slap gel*l, zit em gewoon tussen de oren en je rechterhand.

_O- , precies....en tuurlijk auto vs. auto = beter dan motor vs. auto zeg maar, de kans is groter dat ik het overleef als ik in een blik zit dan los op een brommert....maar goed...dan moet ik ook niet gaan fietsen..... :+

dat is bij jouw beter als dat bij mij, veel oudjes, etc.

Nou bij ons ook hoor, alleen 1 nummer verderop een stel van 28.....dat is wel gezellig......kheb eerst voor 1,5 jaar samen met dinnetje in een flat gewoond voor gehandicapten en ouderen, wel lekker ruim (en vrij nieuw)....maar dat was ook niet super tof...
 
Laatst bewerkt:
zulke gasten blijf je houden.
kan soms ook alleen maar groot spraak zijn.
ghehe mijn punt ging verloren geloof ik... :+

Ik zei het zelf!! :o

Omdat die gast gewoon veel en veel te weinig rij-ervaring heeft, en nogal onbezonnen is. Hij werkt nu niet voor niets met 1 arm in het gips waar net geen pinnen in hoefden.

En als toetje, wiltie een busa gaan aanschaffen?

Dus ik zei voor het eerst, dat tie dan suzu-shusi wordt op zo'n fiets als je een gsxf al niet goed onder controle hebt.
 
ghehe mijn punt ging verloren geloof ik... :+

Ik zei het zelf!! :o

Omdat die gast gewoon veel en veel te weinig rij-ervaring heeft, en nogal onbezonnen is. Hij werkt nu niet voor niets met 1 arm in het gips waar net geen pinnen in hoefden.

En als toetje, wiltie een busa gaan aanschaffen?

Dus ik zei voor het eerst, dat tie dan suzu-shusi wordt op zo'n fiets als je een gsxf al niet goed onder controle hebt.


Ooh maar dat snapten (we) wel....gingen alleen door op andere mensen die altijd lopen te zeiken, dus mensen die geen motor rijden en geen ervaring hebben met motorrijden....dus jij niet ;)

Dat kan echt niet! Echt niet waar!
De sv is de aller aller aller best rijdende fiets die er ooit in de hele wereld gemaakt is hoor!!!



:+

_O- echt wel.......

moet zeggen telkens als ik mn tuintje of het raam uitkijk en zie daar mn sv-tje staan denk ik wel telkens...dammit...wat een mooi ding.......rije!!!! ;)

p.s: vanochtend wel zo slim om niet op de brommert te stappen met zo'n brakke kop....lekker op vier vielen......:)
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb wat gemist...

Maare.. wat voor olie gooien jullie erin? Vol of halfsyntheet? Castrol is altijd goed, maar bij louis is halfsynthetisch in de aanbieding voor 35 euro.. dus vandaar!
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb wat gemist...

Maare.. wat voor olie gooien jullie erin? Vol of halfsyntheet? Castrol is altijd goed, maar bij louis is halfsynthetisch in de aanbieding voor 35 euro.. dus vandaar!

Zo ff pauze dit gechecked, sv1000 die tegen de 280 rijd....dammit kan dat ding zo hard? Dacht dat het wel een keer stoptje rond de 230 ofzo......wel cool.....zal het waarschijnlijk nooit rijden....maar leuk dat het kan ;)

p.s: voor de rest een stom filmpje hoor....alleen een teller -O-

tja...

Suzuki SV1000S vs Swedish Police (of 650?)
 
Laatst bewerkt:
Zeker.. Ik heb nu standaard vertanding, en op gps 122 is op de teller ongeveer 135... '(

Aah oke...dat scheelt wel wat inderdaad.......maar wat is het hardst dat je (jullie) momenteel gereden hebt? Ik zit op de 170 km/uur ofzo......hard zat wat mij betreft......

Nog een viezzzz plaatje:
cjib.jpg


Deze vriendjes hebben me deze week / vorige week al twee keer laten schrikken met die briefen van hun, eerste keer dacht ik al ooooh K#t toch niet de motor, toch niet de motor......en neeh het was de auto...pfuw.......2 dagen later......weer een brief.....dag neeeh he.....toch de lul.....maar was weer de auto.........ben het trouwens nu wel zat hoef geen post meer van ze....

Het valt nog mee hoor.....60 euri's ....maar zonde geld...en de boetes lopen op...eerste was 22 euro...2e was al 38 euro..... -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan