SV1000 topic deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ff pauze dit gechecked, sv1000 die tegen de 280 rijd....dammit kan dat ding zo hard? Dacht dat het wel een keer stoptje rond de 230 ofzo......wel cool.....zal het waarschijnlijk nooit rijden....maar leuk dat het kan ;)

p.s: voor de rest een stom filmpje hoor....alleen een teller -O-

tja...

Suzuki SV1000S vs Swedish Police (of 650?)

Maar wie zegt dat z'n tandwiel verhouding nog origineel is? Mijn SV heeft ook al 275 op de teller gezien. *O*
Maar... maar... dat was met een tandje minder vooraan en 2 tandjes meer achteraan!!!
Op de GPS bleek dat slechts 235 te zijn. -O-

Tellers van Suzuki schijnen een flinke afwijking te hebben.
Vanuit fabriek 10%...
 
Zo ff pauze dit gechecked, sv1000 die tegen de 280 rijd....dammit kan dat ding zo hard? Dacht dat het wel een keer stoptje rond de 230 ofzo......wel cool.....zal het waarschijnlijk nooit rijden....maar leuk dat het kan ;)

p.s: voor de rest een stom filmpje hoor....alleen een teller -O-

tja...

Suzuki SV1000S vs Swedish Police (of 650?)
Op de bank liep ie 260 ECHTE kilometers, gezien de afwijking moet ie dan wel voorbij de 280 komen op de teller.

Maar op de bank heb je geen luchtweerstand enz, dus kan alleen heuveltje af. :P

(Ik heb de 260 al op de teller gezien, maar nog niet in Duitsland geweest :X )
 
Toen ik nog met Pilot Power 2ct reed toen had ik hier in Nederland is een top gehaald van 269km/u En de laatste keer was in Duitsland toen met de Supercorsa kauwgom banden.. 251km/u

dus die vent in dat filmpje die had er vast betonnen banden onder zitten :+
Ik zou anders niet weten hoe het kan dat hij de 280 haalt op z'n klok...

Trouwens.. Maandag stond ik voor 't stoplicht en toen begon m'n olie lampje te knipperen! ...
Ik meteen de brommer uit zetten. naar het oliepeil kijken. gewoon keurig op niveau maar wel een dikke laag schuim er op :? En toen weer gestart.. toen was het geknipper over..

Is dit bekent bij iemand?
 
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooit! *O*


Jongens, ik heb maandag mijn motor gesynchroniseerd(gas kleppen), Want hij trilde zo bizar. maar wat een verschil. hij is weer super rustig. Trekt sneller op. Heb m`n oude vermogen terug. en damn! ik ben vrolijk..

Ik was serieus al om me heen aan het kijken voor een gsx r750... Maar nu m'n sv weer een fijne motor is, gaat'ie nog lang niet weg! :] :] :]


Time to go. mzzols! :W
Is dat net als bij caberateurs makkelijk zelf te doen?
 
Toen ik nog met Pilot Power 2ct reed toen had ik hier in Nederland is een top gehaald van 269km/u En de laatste keer was in Duitsland toen met de Supercorsa kauwgom banden.. 251km/u

dus die vent in dat filmpje die had er vast betonnen banden onder zitten :+
Ik zou anders niet weten hoe het kan dat hij de 280 haalt op z'n klok...

Trouwens.. Maandag stond ik voor 't stoplicht en toen begon m'n olie lampje te knipperen! ...
Ik meteen de brommer uit zetten. naar het oliepeil kijken. gewoon keurig op niveau maar wel een dikke laag schuim er op :? En toen weer gestart.. toen was het geknipper over..

Is dit bekent bij iemand?
Nee, dat ken en herken ik niet.

Schuim heb ik nog nooit op mijn olie gehad, dat ik weet.
 
Is dat net als bij caberateurs makkelijk zelf te doen?

Het principe is wel het zelfde ja. klokken er op. en de dmv de achterste gas klep de klokjes gelijk zetten..

Alleen ik moet wel zeggen, je kan verrotte moeilijk bij die Ventieltjes. En die rubber dopjes die er op zitten.. Die zaten bij mij als een huis zo vast. dat heeft me zeker wel een paar krassen op de handen gekost.. god wat een gekloot was dat!

hier mee heb ik hem trouwens gesynchroniseerd:

4543_2a_2.jpg
 
Zo ff pauze dit gechecked, sv1000 die tegen de 280 rijd....dammit kan dat ding zo hard? Dacht dat het wel een keer stoptje rond de 230 ofzo......wel cool.....zal het waarschijnlijk nooit rijden....maar leuk dat het kan ;)

p.s: voor de rest een stom filmpje hoor....alleen een teller -O-

tja...

Suzuki SV1000S vs Swedish Police (of 650?)

245 zelf op de tellert gehad, had nog een friemeltje harder gekund.
Teller snelheid he ;)
 
Ik heb al 180 gereden op de teller en dat was 162 op de gps.
Maar ik heb de SV nog maar een dikke maand dus ik zal de topsnelheid nog wel eens uittesten. 8-)
 
drie dubbel auw :X

:W Dat was het ja als je zo je motor de berg afziet rijden en omvallen -O-

@Madmike,
die 1,5mnd was voor de tijd dat de tegenpartij zijn schade betaalt zou krijgen heb ik later gehoord.Omdat ik tijdens de aanrijding niet zoveel contant geld bij had werd mijn rijbewijs ingehouden tot ik later op de dag de boete zou komen betalen op het bureau dus dat gedaan maar rijbewijs terug krijgen homaar -O- Dus daar nog wat geprobeerd via de campingbaas in het Duits en Italiaans maar helaas.2 dagen later alles ingepakt en vriendin terug gereden naar NL.Daar alles afgewerkt met de verzekering.
En een paar maanden later een SV gekocht.

@Speedytwin ,
3 tredes en eigen risico.
 
(ook weer bijgelezen ;) )

Vorige week €270,= gesponsord aan mijn fans in Leeuwarden ;(

Dammit....dat is veel geld....

Toen ik nog met Pilot Power 2ct reed toen had ik hier in Nederland is een top gehaald van 269km/u En de laatste keer was in Duitsland toen met de Supercorsa kauwgom banden.. 251km/u

dus die vent in dat filmpje die had er vast betonnen banden onder zitten :+
Ik zou anders niet weten hoe het kan dat hij de 280 haalt op z'n klok...

Trouwens.. Maandag stond ik voor 't stoplicht en toen begon m'n olie lampje te knipperen! ...
Ik meteen de brommer uit zetten. naar het oliepeil kijken. gewoon keurig op niveau maar wel een dikke laag schuim er op :? En toen weer gestart.. toen was het geknipper over..

Is dit bekent bij iemand?

FF inkoppen...

gietend-bier-thumb7776349.jpg


Maar zou het inderdaad niet zo kunnen zijn dat je oliepeil toch te laag is? Net als bij het slecht inschenken van bier? Glas helemaal vol met schuim, laat je tijdje staan en
dan heb je nog maar een half glas vol ??? Waar het schuim vandaan komt...geen idee....eigenlijk moet de motor een oliepeilstok hebben.... |( ...suc-6 ermee...

~[EDIT ]Dat schuim zou ervoor kunnen zorgen dat de sensor het misschien niet goed opmerkt???

Ik heb al 180 gereden op de teller en dat was 162 op de gps.
Maar ik heb de SV nog maar een dikke maand dus ik zal de topsnelheid nog wel eens uittesten. 8-)

Owww....een maand....heb je al foto's gepost??? ;)
 
Laatst bewerkt:
Het principe is wel het zelfde ja. klokken er op. en de dmv de achterste gas klep de klokjes gelijk zetten..

Alleen ik moet wel zeggen, je kan verrotte moeilijk bij die Ventieltjes. En die rubber dopjes die er op zitten.. Die zaten bij mij als een huis zo vast. dat heeft me zeker wel een paar krassen op de handen gekost.. god wat een gekloot was dat!

hier mee heb ik hem trouwens gesynchroniseerd:

[afbeelding]
Dat ziet er makkelijk uit. :)

Ik heb mijn vorige motor met een synchroonmeter met stijgbuisjes afgesteld, maar dit lijkt met makkelijker/beter.

Ik zit namelijk bijna aan de volgende beurt, en wil dan ook synchroniseren.
 
:W Dat was het ja als je zo je motor de berg afziet rijden en omvallen -O-

@Madmike,
die 1,5mnd was voor de tijd dat de tegenpartij zijn schade betaalt zou krijgen heb ik later gehoord.Omdat ik tijdens de aanrijding niet zoveel contant geld bij had werd mijn rijbewijs ingehouden tot ik later op de dag de boete zou komen betalen op het bureau dus dat gedaan maar rijbewijs terug krijgen homaar -O- Dus daar nog wat geprobeerd via de campingbaas in het Duits en Italiaans maar helaas.2 dagen later alles ingepakt en vriendin terug gereden naar NL.Daar alles afgewerkt met de verzekering.
En een paar maanden later een SV gekocht.

@Speedytwin ,
3 tredes en eigen risico.

Ok op die manier, duidelijk....maar ook weer apart (gezien je de boete betaald hebt etc en toch het land kan verlaten)....
 
Ik meteen de brommer uit zetten. naar het oliepeil kijken. gewoon keurig op niveau maar wel een dikke laag schuim er op :? En toen weer gestart.. toen was het geknipper over..

Is dit bekent bij iemand?
Nee, maar ik kan maar 1 ding verzinnen waarom het schuimt: water.
 
Nee, maar ik kan maar 1 ding verzinnen waarom het schuimt: water.

Het volgende geld voor een auto, maar geen idee of dat ook voor een motor op gaat...

"De versnellingsbak is voor olie niets anders dan een verschrikkelijke schuimklopper en daar schuim niet zo best smeert moet er dus wat via dopes aan gedaan worden. Ook een oliepomp kan beter olie dan schuim pompen.
"

bron

ik verwacht dat speedy wel met een antwoord komt.... ;)

(wat zijn dopes uberhaupt....?, algoed moet snel ant werk...laters...)
 
Laatst bewerkt:
iemand in NL voetsteuntjes besteld voor de sv-ert? Die van mij zijn.....op :)

Ebay is erg goedkoop, maar hoopte op een NL adresje.
Nee, mijn linkervoetsteunrubber (hoeveel punten is dat?) is wel al versleten, maar heb nog geen nieuwe gezocht...

laat het maar weten als je een goedkoop adres hebt gevonden. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan