SV1000SZ of VTR Firestorm

kawa Z 1300

MF veteraan
15 dec 2004
3.959
3.362
Brabant
zoek een sportieve motor tot 11000 euri inc de btw
en tot nu toe deze twee gevonden
iemand nog een alternatief
is namelijk zeer lang geleden dat ik solo heb gereden en is dus moeilijk kiezen uit al dat lekkers wat er tegenwoordig gemaakt wordt :9 :9

morgen proefrijden op de SV1000SZ de s is uitverkocht
 
Bij Motor center Venlo staat nog een hele mooie SV1000S met dubbele hoge Laser duo sound met aangepast kontje en volle kuip, in de kleur Copper. Hele mooie voor 10490 euri's

De Kale
 
maar hij heeft het over de sv1000sz

SV1000SZ-02-groot.jpg
 
Van de 2 die je noemt zou ik voor de suzuki gaan. Maar waarom niet iets wat bij je oude fiets past, de Z1300? Een Z1000? Of ZRX 1200? Of van andere merken, de Bandit 12000, Fazer 1000, CB 1300....
Of je moet juist een wat sportievere zithouding willen.
 
Van de 2 die je noemt zou ik voor de suzuki gaan. Maar waarom niet iets wat bij je oude fiets past, de Z1300? Een Z1000? Of ZRX 1200? Of van andere merken, de Bandit 12000, Fazer 1000, CB 1300....
Of je moet juist een wat sportievere zithouding willen.

ja dat is juist het moeilijke, ben bang dat het te sportief is hahaha
maar aan de andere kant een tourbuffel heb ik al
:+
maar het schijnt dat deze twee een beetje sportief zitten maar je toch goed mee kunt toeren een gsx r is te sportief
nog een 1300 pfff nee haha dank je ben blij dat deze goed is en goede zijn echt niet meer te vinden
 
Alternatiev voor bovengenoemde fietsen: Aprilia Falco, Ducati ST2/4, BMW R1100 S
Triumph Sprint RS (3 cilinder, zowel koppel als vermogen, ideale compromis).

bmw te duur ;)
aprilia en ducati geen prijzen gevonden op internet
triumph nog niet gekeken thanks website triumph??
 
Laatst bewerkt:
De Firestorm is een heerlijke motor, maar als je toch nieuw wilt rijden is het al wel een wat gedateerd model.
Veel veranderd is hij niet de laatste 8 jaar.

Aprilia Falco is ook heel erg leuk, of spaar even door voor een SP-2 !!
 
De Firestorm is een heerlijke motor, maar als je toch nieuw wilt rijden is het al wel een wat gedateerd model.
Veel veranderd is hij niet de laatste 8 jaar.

Aprilia Falco is ook heel erg leuk, of spaar even door voor een SP-2 !!

sp2 is te gek het is voor erbij
we hebben al kawa 1300
twee r5 gtturbos
een alpine 501 gten een patrol
dus 11.000 is echt de max ;) ;) ;)
 
Fazer 1000 kost 10.499, heb je wel 143 pk en 107 Nm (of met enkele aanpassingen meer ;) ) en een relaxte zithouding.
 
Heb op beide gereden. De SV is moderner qua techniek (niet altijd een voordeel zeker niet injectie tov carburatie) en voelt met rijden lichter aan dan de VTR. Zitpositie is vergelijkbaar, echter de VTR zit comfortabeler. Clipons bij de VTR vanaf 2001 zitten hoger dan bij het oudere model VTR en zijn vergelijkbaar met de SV.

Enne de SVZ is errug mooi in die blauwe-witte kleurstelling :)
 
Zoals al eerder gezegd: de Firestorm is een [ERG] gedateerde moto!! Voor dat geldt moet je toch minstens een moto rijden met de looks van deze eeuw. Dus als de keuze moet gaan tussen de SV en Firestorm is het een makkelijke keuze...

Zelf rijd ik een Aprilia Falco... :9~ Met het [terug getunde] blok van de RSV en de looks van een echte Italiaan rijd ik als een trotse :] rond.

Ik zou zeggen: 'succes'. Neem niet te snel een beslissing, maar ga eens op verschillende 2/3 cilinders rijden, om te kijken wat er eigenlijk allemaal is voor hetzelde geld. Dan wel nieuw, dan wel tweedehands!

Michiel
 
net gereden op de suus
nou dames en heren
het is officieel
we worden oud :(
te sportief voor deze 40 jarigen hahahahaha
dus we zoeken verder
zaterdag proefrijden op de bandits en de gsx750F
 
net gereden op de suus
nou dames en heren
het is officieel
we worden oud :(
te sportief voor deze 40 jarigen hahahahaha
dus we zoeken verder
zaterdag proefrijden op de bandits en de gsx750F


Ho ho ho,niet meteen opgeven,er kan namelijk ook een kroonplaat+stuur van een SV1000-N opgeschroeft worden hier mee komen de lage clip-ons dus te vervallen.
 
ja dan zit ik misschien beter maar blijft de vrouw er toch moeilijk op zitten ;)
en we kopen zoiet voor ons samen dus zij moet ook lekker zitten :+
 
Ik ben bevooroordeeld maarre.... probeer het nou gewoon eens, een Fazer 1000. Veel voor weinig, supersport prestaties in een comfortabel jasje. Voor 'weinig'.
 
als de vrouw lekker achterop moet kunnen zitten is de firestorm niks hoor.
veelste hoog, klein zitje etc etc.

neem dan een blackbird 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan