Tanktastochten uit 1993 t/m 2004 in gdb formaat

Ik heb vandaag een flinke tocht gereden: het Rondje Randstad (1997-03). Lekker lang (179km) maar heel erg mooi. Twee keer een stukje Meije, Vinkeveense plassen, Reeuwijkse plassen, noem maar op. Er kwam geen einde aan de bochten. Ik ben pas tegen 11:00 weggereden, dus ik was de hele middag bezig, ongeveer 3 uur per deel.

Absolute aanrader! Er waren 2 uitdagingen in de vorm van weggetjes die ineens fietspad zijn geworden. Daar heb ik niet altijd problemen mee (foei, Mike!) maar op zo'n drukke dag als vandaag leek het me niet verstandig om tussen de fietsers te gaan crossen. Omrijden bleek simpel te zijn. En er waren een stuk of 2 wegomleggingen waar je niet zomaar even omheen rijdt. Tenminste, zo leek het. De Baambrugse Zuwe is er een van. Daar kun je niet in zoals de route het wil. Gelukkig is daar ook het eindpunt van Deel 1, dus je kunt over de provinciale weg eromheen rijden en dan Deel 2 oppakken. Je mist dan niet veel. Behalve dan dat het een mooi stukje is (maar DRUK! file rijden!!!). Eind september zijn die werkzaamheden bij de Zuwe klaar.

Ik zal binnenkort de log eens downloaden naar de pc en opsturen zodat de route misschien kan worden aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mike

Wel weer geslaagd dus.....

Wel pijnlijk stukje erin. De Meije, daar heb ik me twee weken geleden met mijn stomme kop met slechts 40 km/u onderuit geremd.

Anyway, Ik zie je tracks toch graag tegemoet :)
 
Gister weer even 2 routes gereden.

TTT 2002-03
Tussen Hoogersmilde en Wateren stuurt de route je over paden die er niet meer zijn, en moet je via de Oudewillemsweg.
Zie:
full





En de volgende;

TTT2005-06
Het Dwingelderveld tussen Eursinge en Lhee is nog steeds afgesloten.
Zie:
full
 
Net TTT2000-03 Rondje Lopikerwaard gedaan. Hele leuke tocht en ook de heenreis was een genot.
Alleen wil Garmin (nieuwste kaarten 2013.1) al niet meer dat ene stukje van Linschoten naar Oudewater en dan Papekop niet meer routeren (je moet weer omkeren van 'm en een stukje snelweg doen). Ik ben er toch heen gegaan en ben gewoon over de bedoelde weg gereden. Maar dat is een 'bestemmingsverkeer' weg. Rebel die ik ben, heb ik dat gewoon genegeerd. En dan bij Papekop moet je dan linksom het viaduct door. En de laatse 1.4km stuurt ie me op een fietspad. Ik twijfelde al over het weggetje erheen. Daar staan nl een bord verboden voor auto's en motoren, uitgezonderd tractoren. Maar er was een onderbord met uitzonderingstijden. Dus ook dat weer genegeerd, maar je moet op enig moment linksaf en dat is een fietspad. Gezien de drukte en dat ik eigenlijk al klaar was, ben ik maar omgedraaid.

Het is in die omgeving best lastig geworden. Ik had het idee dat ik meer 'bestemmingsverkeer' bordjes genegeerd heb... ;)
 
Vandaag maar weer eens de draad opgepakt met TT-routes rijden.

Heb 2004 03 Groningen 142 km gereden.
De route klopte helemaal, maar zit wel een wegafsluiting in. Weet niet wat ze daar van plan zijn want die weg is al zeker een jaar afgesloten(misschien al wel 2 jaar).
Dus weet niet af die weg later nog weer open gaat, zoniet dan moet de route aangepast worden.

Plaatje:

full





Ohja, je moet op je site nog even Gronigen veranderen in GroniNgen.



Edit:

En deze routes "moet" je nog even op je site vermelden dat ze gecontroleerd zijn:
(was nl. al bezig om die route in mijn Garmin te zetten om vandaag te gaan rijden, maar ze kwamen me al bekend voor,hahaha)
Gister weer even 2 routes gereden.

TTT 2002-03


TTT2005-06
 
Laatst bewerkt:
Leon,


TTT 051997 Rondje Noord-Holland nagereden, 1 kleine aanpassing , mail met aanpassing heb ik naar je thuisadres verzonden.

Twas een mooie rit zo in mijn achtertuin, het weer werkte ook mee natuurlijk.

Willemjan
 
Laatst bewerkt:
Is niet nodig om een abbonement te hebben. Routes zijn voor iedereen te downloaden.
Even een account aanmaken en de routes zijn beschikbaar. :)
Oh, ik dacht dat je er een abo voor moest hebben. Dat hadden ze vroegâh toch wel dacht ik? Op de ANWB site heb je ook van alles waar je lid voor moet zijn.

Maar dan ga ik gauw een paar leuke routes downloaden! Thankx!
 
Gedownload zojuist via de anwb dit gevonden. prachtig! Hulde voor dit mooie initiatief!

Ga in de komende jaren zeker wat rijden!

Nogmaals: Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan