The Dirtfighter

nieuwe luchtfilters ipv het boodschappenkrat
full
 
ik vind dit zelf het leukste gedeelte eigenlijk.
alles grofweg in elkaar flanzen met touw en tieraps om een idee op te doen .

houtje touwtje tuning baby
full
 
Heb dat ook een paar maal gedaan,is erg leuk *D
In beide gevallen een prima verende fiets.
full

full
 
Het heeft (veel te ) lang geduurd maar heb eindelijk weer eens wat vooruitgang gemaakt.
Heb de velgen al enige tijd geleden gespoten en laten spaken.
Heb toen helaas geen foto's gemaakt.

Probleem was dat de banden leverancier maar niet over de brug kwam.
Elke keer een datum beloven e.d. maar vervolgens weer 2 weken wachten en alle smoesjes van dien .

maar goed vanochtend opgehaald en gelijk erin gezet .

De plaatjes volgen morgen wel , nu geen tijd meer voor maar ben iig blij dat ik weer vooruit kan .
 
de wielen letterlijk binnen .
andere fiets staat al een tijdje binnen zodat er gelast en geslepen kan worden in de schuur
full
 
setje shinko banden vond ik wel gaaf toen ik ze eens in het echt had gezien dus die moesten er maar op.
probleem was wel dat er veel rubber voor nodig is om zo een bandje te maken en schijnbaar die rubberboom maar niet wilde groeien. :(
full
 
ook nog een acewel teller gekocht waar alle functies op zitten en en niet al te groot is .
en een led achterlichtje zodat ik straks weer iets heb om met het kontje naar toe te werken .
full
 
Dat zijn aparte dikke bandjes ja. :+
Hij gaat weer lekker hier,word weer een uniek fietsje. :W
 
en zo is de stand van zaken nu .

tank er los op e.d. ,van de week moet er nog een achterveer binnen komen en ga ik eerst het spul goed uitlijnen .
balhoofdshoek en vering achter .
zal even moeten kijken hoe het uitkomt maar heb het vage vermoeden dat de flex in de achterbrug moet om te maken wat er (ongeveer) in mijn gedachten zit.

er gebeurd iig weer wat *O*
full
 
leuk man, staat echt meteen heel anders met die bandjes! :)

heel dat achterframe weg is ook wel een goeie zet.......zat zo'n rare lijn in. :P
 
Shinko banden worden niet in zulke grote aantallen geproduceerd als ik het goed begrepen heb. Maar jij hebt wel smaak, hij oogt nu al vet.

Goed bezig
 
Terug
Bovenaan Onderaan