The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Die LED zwaailichten zijn nog geen klein beetje irritant seg B|
Ale, voor TRG dan toch :P in werkelijkheid zijn ze wel goed zichtbaar 8-)
Heb meer dan 20 foto's moeten maken om er 1 goede vast te krijgen. Die werkers keken wel raar, neem enkele foto's, spring de motor op en 500 m verder weer opnieuw, en dat nog een tweede keer ook _O-

Je ziet op de foto,dat zijn linker zwaailicht (bovenaan, en in zijn rijrichting bekeken) op het moment van de foto net aan is *D

Dus ...

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een prioritair voertuig met ingeschakelde blauwe lampen
 
Stats...

2016-26.png


Afeglopen week was spannend. ey-dzeej kwam op gelijke hoogte als DKP en ook deze week, bleven ze samen puntjes pakken en behaalde ze ook dezelfde mijlpaal. Dit is de tweede week dat ze samen de derde plek delen. PatrickSoler pakten deze week wel de meeste punten en lv0ll9 pakte deze week zijn eerste puntje, welkom :)

2016-27.jpg


En nou allemaal een prioritair voertuig zoeken :)
 
Laatst bewerkt:
Stats...

[afbeelding]

Afeglopen week was spannend. ey-dzeej kwam op gelijke hoogte als DKP en ook deze week, bleven ze samen puntjes pakken. Dit is de tweede week dat ze samen de derde plek delen. PatrickSoler pakten deze week wel de meeste punten en lv0ll9 pakte deze week zijn eerste puntje, welkom :)

[afbeelding]

En nou allemaal een prioritair voertuig zoeken :)


hey is 250 punten** geen mijlpaal meer ? :P

**Hoef niet veranderd te worden hoor O-)
 
qW7rJGq.jpg


Duidelijk zichtbaar blauw rechts boven op politiewagen

Just to be sure

2iqXJgy.jpg


Blauw rechtsonder op ambulance kleine knipperlicht
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Duidelijk zichtbaar blauw rechts boven op politiewagen

Just to be sure

[afbeelding]

Blauw rechtsonder op ambulance kleine knipperlicht
De politie auto is duidelijker ... meer blauw licht :Y

Edit: ik keur hem goed, maar volgende keer de tweede foto in een nieuw bericht plaatsen, want nu is uw bericht met de eerste geëdit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net wanneer je denkt dat iedereen slaapt scoort DKP nog even een puntje _O-
'S morgens op weg naar het werk ... dan maak ik het meeste kans :]

Dat is dan een voordeel als je zo erg vroeg (04:30u vandaag) moet beginnen. Dan vertrek je 15 minuutjes eerder, blijf je van de snelweg af en stop je aan elke Seat dealer *D
Die in Tienen had er geen staan. Onderweg ook gene zien staan, die in Leuven (Herent) had er gelukkig wel ene staan ... en dan kom je op je werk, zie je er daar nog eens drie ... :')

Btw: in het weekend 4 Fearrari's gezien :o
Waarvan drie old-timers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'S morgens op weg naar het werk ... dan maak ik het meeste kans :]

Dat is dan een voordeel als je zo erg vroeg (04:30u vandaag) moet beginnen. Dan vertrek je 15 minuutjes eerder, blijf je van de snelweg af en stop je aan elke Seat dealer *D
Die in Tienen had er geen staan. Onderweg ook gene zien staan, die in Leuven (Herent) had er gelukkig wel ene staan ... en dan kom je op je werk, zie je er daar nog eens drie ... :')

Btw: in het weekend 4 Fearrari's gezien :o
Waarvan drie old-timers.

Haha inderdaad dkp zet midden in de nacht zijn wekker om puntjes te pakken
Stiekem begint die gewoon om 8 uur op zijn werk😂
 
Haha inderdaad dkp zet midden in de nacht zijn wekker om puntjes te pakken
Stiekem begint die gewoon om 8 uur op zijn werk😂
_O-

Ik zou er nog toe in staat zijn ook :+

Maar jammer genoeg gaat de grootste prioriteit momenteel naar het verbouwen van mijn huisje ... dat verloopt ook wat trager dan gepland -O-
 
354.jpg


Een instelbare dieplader... achterkant kwam omhoog om de lading erop te rijden. Ik wachten wachten... aan de chauffeur gevraagd, maar de achterkant van de dieplader bleef boven, want hij moest maar een klein stukje en de lading was niet hoog.

Indien goed...

Je motor bij ronde cirkel(s) op straat, zie je vaak bij zijstraten

Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan