The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1zPn9DB.jpg
 
Hemelsbreed, via de weg 16km moet dan eerst richting de Benelux rijden ;)

In dit geval is de MAG onze opdracht moeilijker aan het maken doordat deze drempels weggehaald worden...
Capelle aan den IJssel verwijdert boldrempels
Bij ons kom je die sowieso al moeilijk tegen, net als "ronde" cirkels op de baan :+

Maar bij ons zijn ze lang niet zo creatief in het wegbeeld als bij jullie ;)

... en daar gaat mijn nek aan nek race met Ey-dzeej '( :+
 
Bij ons kom je die sowieso al moeilijk tegen, net als "ronde" cirkels op de baan :+

Maar bij ons zijn ze lang niet zo creatief in het wegbeeld als bij jullie ;)

... en daar gaat mijn nek aan nek race met Ey-dzeej '( :+

Wij hebben wel voorschriften over hoe drempels eruit horen te zien, maar we hebben creatieve ambtenaren met een 'god'syndroom die er dan gewoon iets anders van maken :X

Mooiste voorbeeld is dat ze in Gouda nu ook een regenboogzebrapad willen. Het is een plek waar stoplichten staan. Maar die ambtenaren vergeten dat als die stoplichten uitstaan het problemen gaat geven, ze noemen het namelijk een 'regenboogzebrapad', maar het had gewoon 'regenboog strepen' moeten heten want je hebt er namelijk geen voorrang als wandelaar want het is geen zebrapad voor de wet :X

Ooh wat hou ik van ambtenaren :W
 
Laatst bewerkt:
... Wij hebben wel voorschriften over hoe drempels eruit horen te zien, maar we hebben creatieve ambtenaren met een 'god'syndroom die er dan gewoon iets anders van maken :X
...
Is hier ook zo. Hoogte, helling versus lengte enz ...
... ze zijn dan wel niet zo creatief in "design", maar bijvoorbeeld de helling en hoogte nemen die mag bij een drempel van 5 meter lag, maar die amper 50 cm lang maken ... met het gevolg dat je ze zelfs met een standaard auto niet kan nemen als die ook maar ietwat beladen is |(

... gelukkig heeft mijn auto automatische geregelde luchtvering, toch nog iets goed aan mijn auto :+
 
Is hier ook zo. Hoogte, helling versus lengte enz ...
... ze zijn dan wel niet zo creatief in "design", maar bijvoorbeeld de helling en hoogte nemen die mag bij een drempel van 5 meter lag, maar die amper 50 cm lang maken ... met het gevolg dat je ze zelfs met een standaard auto niet kan nemen als die ook maar ietwat beladen is |(

... gelukkig heeft mijn auto automatische geregelde luchtvering, toch nog iets goed aan mijn auto :+

Hier doen ze ook zomaar wat soms met die afmetingen.. Hier in de buurt 1 weg, 60 km/u overal. Eerst krijg je een paar korte drempels waar je met gemak 100 km/u over kan en dan nog is het niet oncomfortabel. Op gegeven moment 1tje die is wat hoger maar dan nog steeds niet heel oncomfortabel, en dan ineens kom je een lange drempel tegen die heeft zo'n rot hoek dat als je daar met harder dan 30a40 km/h over heen gaat je met je kop tegen het plafond zit of van je motor af stuitert :X
 
Precies zoals ik 'm bedoelde! ;)
Bedoel je nu mijn foto, of mijn opdracht? Heb jij onlangs net dezelfde geplaatst misschien? Dan is mij dat ontgaan :$

Ik weet wel dat dat mag volgens de regels, en dat er dan wel een nieuwe foto gemaakt moet worden, maar ik probeer toch een beetje op te letten niet te kort op elkaar een zelfde opdracht te plaatsen.
 
Bedoel je nu mijn foto, of mijn opdracht? Heb jij onlangs net dezelfde geplaatst misschien? Dan is mij dat ontgaan :$

Ik weet wel dat dat mag volgens de regels, en dat er dan wel een nieuwe foto gemaakt moet worden, maar ik probeer toch een beetje op te letten niet te kort op elkaar een zelfde opdracht te plaatsen.

Jammer dat alles hier in de buurt niet voldoet, enige die in de buurt komt is 'perron'. Aan de zuidkant van Rdam een paar dingen dus ey-dzeej zal deze punt gaan pakken })

Café TGV Fyra of HSL hebben we hier niet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan