Theorieboek uit 2012

Jpunt

MF'er
11 dec 2009
170
2
Utrecht
Na het veel te vaak uitgesteld te hebben ben ik nu eindelijk met m'n rijbewijs bezig! :] Binnenkort moet ik even m'n theorie halen. Ik heb nog een boek uit 2012 liggen, weet iemand of die nog relevant genoeg is? Of is er afgelopen jaren (te) veel veranderd?
 
Ik heb het iets meer dan een maand geleden nog gehaald met een Theorieboek uit 2012, twee CDROMs uit 2011 om te oefenen (staat er eentje van op de piratenbaai), en een (matige) online cursus die ik gratis van de rijschool had gekregen.
Theorieboek heb ik nog het meest aan gehad. Goed doorlezen, bij voorkeur twee keer. Behandel het als een studieboek :)

Al met al: dat kan prima.
Enige wat ik mij zo kan bedenken is dat je er rekening mee dient te houden dat snelwegen nu standaard 130km/h maximumsnelheid zijn, en dat er waarschijnlijk niets gemeld wordt over variabele limieten op dito snelweg. Daar kom je wel uit ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok top :) ik heb afgelopen jaar ook nog m'n autorijbewijs met een recenter boek geheeld, dus dit gaat wel goed komen denk ik. Bedankt!
 
Staat op de piratenbaai ook een paar oefenvraagjes, adhv daarvan heb ik enkele weken geleden mijn theorie gehaald. Zijn er maar 1400 :P

Lijken misschien ietwat oud, maar zijn nog zeer goed. Enige wat erin ontbrak zijn de EMG en de variabele snelheden.
 
Zou een recent theorieboek halen. Je gaat vast enkele vragen over het nieuwe rijbewijs krijgen.

U mag alleen op een motor rijden als u in het bezit bent van een motorrijbewijs, het rijbewijs A. Sinds 19 januari 2013 zijn er 3 soorten motorrijbewijs: A1, A2 en A.
 
Zou een recent theorieboek halen. Je gaat vast enkele vragen over het nieuwe rijbewijs krijgen.

U mag alleen op een motor rijden als u in het bezit bent van een motorrijbewijs, het rijbewijs A. Sinds 19 januari 2013 zijn er 3 soorten motorrijbewijs: A1, A2 en A.
Dat is toch basiskennis voor iedereen die nu begint met motorrijden? Daar zou ik geen boek voor kopen.
 
Ah, dat wist ik niet.. Lijkt me idd niet echt reden om een nieuw boek te kopen, maar ga dat in ieder geval even onderzoeken. Bedankt!
 
Staat op de piratenbaai ook een paar oefenvraagjes, adhv daarvan heb ik enkele weken geleden mijn theorie gehaald. Zijn er maar 1400 :P

Lijken misschien ietwat oud, maar zijn nog zeer goed. Enige wat erin ontbrak zijn de EMG en de variabele snelheden.
Krijg je daar tegenwoordig vragen over?
Heb mijn theorie in 2011 gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Zou een recent theorieboek halen. Je gaat vast enkele vragen over het nieuwe rijbewijs krijgen.

U mag alleen op een motor rijden als u in het bezit bent van een motorrijbewijs, het rijbewijs A. Sinds 19 januari 2013 zijn er 3 soorten motorrijbewijs: A1, A2 en A.
Goede suggestie van dat rijbewijs, dat zal er inderdaad ook niet in staan.
Maar specs van die rijbewijzen zijn goed op te zoeken :)
 
Gewoon een paar recente examenvragen downloaden of online testen doen, dan komen de belangrijkste nieuwe regels vanzelf langs. Goede aanvulling op je theorieboek.
 
Ik heb hem vorig jaar gehaald met een boek uit 2004... :+
En een cdrom uit 2011, oefenvragen zijn wel belangrijk, wennen aan de vraagstelling.
Volgens mij miste ik dan alleen 130 snelwegdingen en het nieuwe rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
ik heb eind 2013 mijn theorie gehaald. En ik heb alleen gebruik gemaakt van online examenvragen. Natuurlijk heb ik bekeken waarom de bepaalde antwoorden goed zijn.
kevin
 
Terug
Bovenaan Onderaan