Hallo luitjes,
vanmorgen start ik mijn Capo zoals gewoonlijk om naar mijn werk te gaan.
Gisteravond geen enkel probleem gehad, alles zoals het behoort en geen foutmeldingen of zo iets.
Conatct aan , laat de check procedure doorlopen, star en lopen. Wel valt me op dat het tijdklokje op 0 staat. Even resetten en op tijd en hij is weer OK
Bij het eerste stoplicht, zie ik dat mijn torenteller dik 3000 rpm aa geeft terwijl de motor stationair draait, dat is in mijn geval 1200 rpm. Contact uit, resetten, dodemansknop een para keer aan en uit, maar de toerenteller blijft te veel aangeven. Zelfs met het contact er af staat ie niet op 0 maar op rond de 3000 rpm?
Ik ga er maar vanuit dat dit iemand anders ook al eens is overkomen en alvorens de halve motor te slopen, graag jullie ervaringen.
Groet
René
vanmorgen start ik mijn Capo zoals gewoonlijk om naar mijn werk te gaan.
Gisteravond geen enkel probleem gehad, alles zoals het behoort en geen foutmeldingen of zo iets.
Conatct aan , laat de check procedure doorlopen, star en lopen. Wel valt me op dat het tijdklokje op 0 staat. Even resetten en op tijd en hij is weer OK
Bij het eerste stoplicht, zie ik dat mijn torenteller dik 3000 rpm aa geeft terwijl de motor stationair draait, dat is in mijn geval 1200 rpm. Contact uit, resetten, dodemansknop een para keer aan en uit, maar de toerenteller blijft te veel aangeven. Zelfs met het contact er af staat ie niet op 0 maar op rond de 3000 rpm?
Ik ga er maar vanuit dat dit iemand anders ook al eens is overkomen en alvorens de halve motor te slopen, graag jullie ervaringen.
Groet
René