TomTom Rider 40 en 400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijft jouw test review *O*

Ben er druk mee bezig; wordt een heel verhaal.

In nuttshell: overwegend (zeer)positief maar wel nog enkele vraagtekens waardoor ik nog geen echte 'conclusie' kan trekken.

Vermoedelijk vanavond online.
 
Ik heb nu de TT5 vlgs mij 7 pinnetjes aan de achterkant .
De docks hebben ook 7 pinnetjes en onderin moet dan het laadstroom snoertje.

Aangezien ik 3 motoren heb en bij iedere motor vanaf de accu een laadsnoertje heb tot bij het stuur waar ik dan de TT incl houder /snoertje op vast zet .

Kan ik bij deze nieuwe TT,s die snoertjes blijven gebruiken of past dat niet ?
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is idd compleet anders dan het huidige.

Wordt dus ook weer 2 snoeren/stekker erbij kopen mits ik besluit de 40/400 te kopen
Stuurbevestiging is gelijk gebleven wat ik zo zie althans .
Dus de oudere kunnen dan gebruikt worden vlgs mij en alleen de accukabels/stekker moet er nieuw bijgekocht worden :

Motorcycle holder set + RAM Rider 400/410/450 | TOMTOM Motorcycle holder set + RAM Rider 400/410/450 - Accessories - Navigation Devices & Accessories - Navigation & communication - Bike Parts & Accessories

Charger cabel Rider 410/450/550 | TOMTOM Charger cabel Rider 410/450/550 - Accessories - Navigation Devices & Accessories - Navigation & communication - Bike Parts & Accessories
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn dealer nog niet, hopelijk morgen anders zaterdag. Man ik kan niet wachtennnnnn :] :]
 
Laatst bewerkt:
nee.... de logistiek laat me ernstig in de steek... Ik krijg de riders pas na Pasen.... ggrrrr..

Maar net wel ff genoten van de buitenlucht en de tientallen zwanen in het weiland van de buurman. Wat een verschil met het weer van afgelopen dagen... Maak je je ineens helemaal nergens meer druk om.... komt wel... die rider 400....

Hoop dat ie je goed bevalt, zal melden zodra ik er wat over te zeuren heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is een heerlijke lenteavond... dcat is al lang aan het rijden! Toch?

I wish. Ben zo ontzettend moe, vond het niet verstandig om te gaan rijden. Morgen maar. Balen wel dat de logistiek je in de steek heeft gelaten. Hopelijk niet DPD hoop ik.

Ik wens je een heel fijn paasweekend toe en mocht er iets nuttigs zijn dat ik hier kan melden over de tomtom400 zal ik dat zeker doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan