Reisverslag 2023: via Bulgarije en Turkije naar Georgië en weer terug!

Einde
Dank voor het lezen en de berichten! Voor dit jaar staat een rondje Ierland op de planning, misschien minder spectaculair maar er gaat een reisverslag volgen.

Als laatste: zowel de NC als de Transalp hebben op hetzelfde moment hetzelfde merk en type band gekregen en exact evenveel kilometers gereden. Toch is de achterband op de NC harder gesleten. Bijzonder...

NC achterband:
20230711_213000.jpg


Achterband Transalp:
20230711_213007.jpg
 
Mooi verslag , lekker weg gelezen.
Als je dan kijk hoe luxe wij hier zitten tegen over daar en waarschijnlijk zijn veel mensen daar net zo gelukkig ons hier .
 
Heb de indruk dat ze het daar niet zo nauw nemen met het dierenwelzijn maar ik bedacht me dat we dat hier ook niet doen. Hooguit stoppen we het meer weg.
Bedankt voor het delen van jullie reis.
 
Mooi verslag, boeiend geschreven en 'makes the mouth water', ook vanwege al het lekker eten dat ik voorbij zag komen *D
 
Mooie reis, mooi geschreven en vele ervaringen zijn herkenbaar. Ook in Rusland bij een echtpaar gekampeerd en daar werd even een gezellige avond gemaakt met buurtgenoten, sjasliks geregen aan een spies van een meter en veel, veel drank.... Een slok betekende daar bijschenken.... Dus dank voor je verhaal, in een keer gelezen.
 
Heerlijk reisverslag, echt heel tof om te lezen! Enorm herkenbaar, al heb ik een afgeragde 4x4 gebruikt om door Georgië (en Armenië) te reizen. Nu ik dit lees, wordt het volgende keer sowieso op de tweewieler. Bedankt voor het delen!
 
Geweldige reis, prachtig om te lezen. Heel erg bedankt voor het delen, en al jullie tijd om het verslag te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan