Topic Motorrijders Kop van Noord Holland Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gerko: geregeld hoor... heb je nu wee andere Termi's eronder (Carbon ?)

@Martijn: Ook geregeld... tís een mooi fietsje, nog Valencia kleurtjes, toch :Y
Zellfde als de mijne...alleen had ik de blauwe... zal m zo ff posten...
 
Laatst bewerkt:
Deze kocht ik in 2005 en mijn dochter van vier vond deze erg mooi...
full
 
en nu ik toch bezig ben... mijn circuitbrommert: (toen nog met de foeilelijke spiegels) maar OH zo mooie brullende RVS pijpen...

full
 
Laatst bewerkt:
Joelle Mooie fiets heb je.

ik ben vrij makkelijke te herkennen zwarte fiets zwart pak (dainese) grijse helm(shoei Luthi)geen rij stijl _O- _O-

Ik zal eens opletten....mij kan je niet missen...blonde dame op een rood monster }) (die combi vind je niet in DH.

@ Are one: Dus jij overnacht in het zuiden? Das wel makkelijk zeg, maar dan zien we je wel op het circuit....je kan ons niet missen......zoek naar een GXSR750 rood-wit-zwart (oldskool gixxer) & rode 916 :Y en mij :Y
 
Laatst bewerkt:
Ga je voor de 848!!? Is idd. een supermooie machine (volgens de plaatjes dan!) :9~
Waarom ga je niet voor de 1098?
Prijs... alhoewel de derde serie van de 1098S (wan ik zou dan voor de S gaan) iets goedkoper gaat worden volgend jaar... plm. 22000 euri... slik.
Ik ben er nog niet uit... het zal een sportievere fiets worden...
Weet je dat ik ALLEEN de blauwe R6 2008 ook heel mooi vind... kleurcombinatie, velgen...
maar die zal t niet worden...t 'is net een mug t/o van een hommel....met z'n 17000 toeren....Jammer dat het koppel van de R6 geen 125 of hoger is...maar volgens mij slechts de helft |(
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens opletten....mij kan je niet missen...blonde dame op een rood monster }) (die combi vind je niet in DH.


Ik zal ook heel goed opletten of ik deze combo zie
waar kom je meestal binnen via centrum (mooie lange bocht) of via zuid???

oja ben ook te herkennen aan dat ik altijd achterstevoren op de motor zit hihihi :o :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal !

Zo mijn training zit er op en ik mag (voorlopig) nog steeds blijven. Ben heerlijk 3 weken lang iedere dag op de motor naar Alkmaar gereden (NIEMAND HEEFT ME GESPOT :N )
Vanaf volgende week ga ik weer lekker minder uren draaien en dan misschien ook weer hier wat vaker langskomen *O* *O*

Morgen ga ik ook niet mee naar de MM. De R-club gaat morgen de elfstedentocht rijden en dat lijkt me toch wel erg leuk. Voor iedereen die wel naar de MM gaat: Heel veel plezier en laat ze mooie foto's maken !! *O* *O*

Owja... Guido kan straks zijn motor ophalen, die schijnt weer als nieuw te zijn *O* *O* *O*
 
goedemorgennnnnn luitjes :W

gaan er nog mensen naar akermaat vandaag???

ik ga over uurtje daar even wat slides doen O-)
 
goedemorgennnnnn luitjes :W

gaan er nog mensen naar akermaat vandaag???

ik ga over uurtje daar even wat slides doen O-)
Ik ga niet naar de motormeeting, maar misschien rij ik wel een stukje met jullie op. Ik ga nml. op de motor naar Rotterdam-Zuid.
 
Goedemorgen allemaal !

Zo mijn training zit er op en ik mag (voorlopig) nog steeds blijven.

-blabla-
Owja... Guido kan straks zijn motor ophalen, die schijnt weer als nieuw te zijn *O* *O* *O*
dat is goed nieuws!!


En ik denk dat ik wel naar de Meegmeeting ga, afhankelijk van hoe ik morgen wakker wordt :o
En als ik ga dan maak ik een filmpje met de digi-cam!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan