Topic Motorrijders Kop van Noord Holland Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal !

Zo mijn training zit er op en ik mag (voorlopig) nog steeds blijven. Ben heerlijk 3 weken lang iedere dag op de motor naar Alkmaar gereden (NIEMAND HEEFT ME GESPOT :N )
Vanaf volgende week ga ik weer lekker minder uren draaien en dan misschien ook weer hier wat vaker langskomen *O* *O*

Morgen ga ik ook niet mee naar de MM. De R-club gaat morgen de elfstedentocht rijden en dat lijkt me toch wel erg leuk. Voor iedereen die wel naar de MM gaat: Heel veel plezier en laat ze mooie foto's maken !! *O* *O*

Owja... Guido kan straks zijn motor ophalen, die schijnt weer als nieuw te zijn *O* *O* *O*

Van harte dan! En nee, ik heb je niet gezien... Hangt ervan af hoe laat je rijdt uiteraard :9
 
goed nieuws voor guido!!
voor mij ook trouwens, geen motorische schade, dus alleen mar nieuw ruitje, knipper en spiegel!!

en paar krasjes weg werken...
 
goed nieuws voor guido!!
voor mij ook trouwens, geen motorische schade, dus alleen mar nieuw ruitje, knipper en spiegel!!

en paar krasjes weg werken...
Valt dus gelukkig alles mee.

Ik zag in de bladen nog een hele mooie YZF, een 125 cc welliswaar, dus die wordt hier niet geleverd. Weet iemand of dit een tweetakt is?
 
Deel 3 alweer.

Wat kost zo`n circuitdaggie zolder nou zoal?
puur het rijden dus, dus geen benzine etc.

Zolder is zo'n € 110 a 120, valt dus heel erg mee! Spa kost zo rond de € 240, maar dan heb je ook twee dagen met begeleiding. Op Assen heb ik de YARC gedaan, die was 250 ( 1 dag met begeleiding door coureurs, oa. Patrick v/d Goorbergh) en de Cees Doorakkers dag was volgens mij €170 (ook op Assen).
 
Zolder is zo'n € 110 a 120, valt dus heel erg mee! Spa kost zo rond de € 240, maar dan heb je ook twee dagen met begeleiding. Op Assen heb ik de YARC gedaan, die was 250 ( 1 dag met begeleiding door coureurs, oa. Patrick v/d Goorbergh) en de Cees Doorakkers dag was volgens mij €170 (ook op Assen).

110 is erg netjes idd. hoeveel sessies heb je dan?
 
Laatst bewerkt:
110 is erg netjes idd. hoeveel sessies heb je dan?

Hangt er een beetje vanaf, meestal zo'n 5 a 6. Maar dat is ook meer dan genoeg! Het is absoluut niet te vergelijken met straatrijden en na zo'n 4 of 5 sessies ben je ook echt wel moe en is je concentratie ook veel minder (bij mij wel in ieder geval!). De zesde sessie rijden heel veel jongens trouwens niet eens, je hebt dan ook relatief de meeste valpartijen.
 
mijn aparte vocubulair over het woord Kneedowns :Y _O-

Ik dacht al dat het wel kneedowns zouden zijn maar je weet maar nooit wat mensen nog meer uithalen met hun Kawasaki ;)

mensen Morgen ochtend Akermaat half 10 die meegaan naar megameeting
wij vertrtekke daar met groepje van 15 denk ik :Y

Ik ga wel naar de Mega Meeting maar kan pas rond half 11 uit Den Helder weg.

Anders had ik wel aangesloten bij de Akermaat groep.
 
ik kwam deze foto net tegen, moest er zo hard om lachen dus ik dacht ik deel hem even met jullie!

frauenny9fs4.jpg
 
19.30 klaar met werken...toen snel naar huis B|
Nu effe eten en dan motor halen en morgen naar de MM.

To do list:

Baas op hoogste stellen dat het me te veel gaat worden.
Met Action praten na een uitnodiging om even langs te komen.
Opzegtermijn uitzitten als Action me wil hebben.
Kijken hoe lang ik nog moet....ik hoop een maandje en geen 2 maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan