Topic Motorrijders Kop van Noord Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
net aan op de kaart, ik kom namelijk uit: Medemblik

en rijdt rondt op dees:
Kawasaki_800600.JPG


en ben mischien een beetje aan het kijken voor een Tricker!
Yamaha_Tricker.jpg


[edit]ik heb trouwens een VT500c te koop, zie onderschrift[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Welkom Nanne !

Leuk zo'n tricker, heb zelf ook al gehad en samen met Zaanstad motoren de Trickerdag georganiseerd... 2005. De site is inmiddels uit de lucht ;( (www.tricker.nl) WEL is er nog een flash zichtbaar met Alex vd Broek (meervoudig Trialkampioen) op de Tricker in Alkmaar... zie www.ikmotorook.nl voor de flash

Wel heb ik een enorme berg aan Trickerinfo/foto's e.d. Ken ook de contactpersoon van Yamaha goed... maar laat m maar niet weten dat ik nu Italiaans rij :P

Ik heb zelfs foto's van het proto-type Tricker met daarop mijn eigen sticker :Y

Geweldig speelgoed de tricker, je raakt er helemaal getrickerd van
en ELKE woonwijk wordt een circuit !

Groeten Rob
 
Laatst bewerkt:
Heerhugowaard hier, stond niet op de kaart maar mag toch mee doen, leuk.

motorrijden, ja daar hou ik wel van, ook het lezen op de verschillende topic`s.

Ben niet de jongste meer ;( , ben ook ooit begonnen met een proefrijbewijs die je kon halen bij het politiebureau, toch al weer zo`n 27 jaar geleden.

Ja toen kon je nog echt eens knallen over de snelweg, tegenwoordig niet meer, maar doe het toch nog regelmatig, ach ja , het houd je jong he. _O-

Ben altijd een KAWASAKI fan geweest, dus voor mij bestaat er niks anders.

Ooit begonnen op een Z 650 ,daarna een Z 1000 injectie, toen 4x Z900 van verschillende bouwjaren, KZ 1100 eddy lawson, ben bezig met een GPZ/LAWSON 1100 streetfighter te bouwen, en maak nu noord holland onveilig met een *O* ZX 12 R zwart met stikker. *O*

foto post ik later even, doe ik er gelijk even een NH landschapje bij. :W
 
Hoi Eddy ?(Lawson) en welkom !

Ook groen je lievelingskleur? Wel eens op een Z1R turbo gereden ? Eddy was eigenlijk de eerste kawa-koningsklasse rijder... toen 500 cc...

Zie mijn eerdere reacties... we hebben allebei op basis van een kopietje (en een geel gemeentezegel) een klein toegewezen gebied (hoezo klein, gewoon de "L"verstoppen achter je kentekenplaat) onveilig gemaakt :) ik rij pas 28 jaar op twee wielen en soms eventjes op 1tje

benieuwd naar je kawa streetfighter... ik ben helemaal weg van de S2R1000.... omdat ik voor de 1098S eerst mijn ega moet overtuigen :}

Groeten Rob
 
Laatst bewerkt:
Welkom Nanne !

Leuk zo'n tricker, heb zelf ook al gehad en samen met Zaanstad motoren de Trickerdag georganiseerd... 2005. De site is inmiddels uit de lucht ;( (www.tricker.nl) WEL is er nog een flash zichtbaar met Alex vd Broek (meervoudig Trialkampioen) op de Tricker in Alkmaar... zie www.ikmotorook.nl voor de flash

Wel heb ik een enorme berg aan Trickerinfo/foto's e.d. Ken ook de contactpersoon van Yamaha goed... maar laat m maar niet weten dat ik nu Italiaans rij :P

Ik heb zelfs foto's van het proto-type Tricker met daarop mijn eigen sticker :Y

Geweldig speelgoed de tricker, je raakt er helemaal getrickerd van
en ELKE woonwijk wordt een circuit !
Groeten Rob
Haha das toevallig dat je er zo bekend mee bent! Heb je daar toen ook op de Air Tricker gereden? dat ding ziet er helemaal super gaaf uit!, jammer dat het een studie model is gebleven. Maar wat info en foto's e.d. zou ik graag mijn kant op zien komen :} (mail staat in m'n profiel)
Of mischien wil je wel wat in het Tricker onderwerp plaatsten. dan hebben meerdere mensen wat aan de info!

Ik heb trouwens vorig jaar nog een proefritje op een Monster (750cc) gemaakt. Maar ik kon niet zoveel met die motor, de zitpositie en koppeling daar werd ik niet echt vrolijk van. Dus toen heb ik het bij m'n (Super)-Kawa gehouden...
 
He kom zelf uit Alkmaar en heb verleden jaar me rijbewijs ook maar gehaald om daarna op dit apparaat te rijden wat me super bevalt.

full
 
Voor mij is het nog niet zo heel lang geleden dat ik m'n motorrijbewijs hebt gehaald vergeleken sommige onder ons... begin 2003. Eerst wat rondgereden op de Transalp van m'n vader, maar nadat ik ermee onderuit was gegaan op ijzel :X , wilde ik toch wel snel mijn eigen motor hebben. Dat werd een groene Kawa ZX636R '02, altijd leuk mee gereden totdat ik een proefrit gereden had op een Suzuki GSX-R1000 K5, ik was gelijk verkocht... wat een beest van een machine ! :9
Na dit avontuur leerde ik mijn vriendin kennen met haar Kawa GPZ500S en woon daar nu mee samen in Alkmaar. Het verschil tussen haar en mijn motor was wel erg groot en zij wilde ook graag een leuke motor. Net 3 weken geleden met pijn in m'n hart afstand gedaan van mijn machine en onze motoren dus ingeruild voor een Honda CBR600RR '03 en een CBR600F '01.
Nu kunnen we lekker met z'n tweetjes gaan toeren :]

cbrrrf.jpg

Eigenlijk is het nog leuker rijden ook, met die K5 moest ik mij continue inhouden en nu kan ik weer lekker gassen zonder hoogst illegale snelheden te halen O-)

Verder zijn wij wel te vinden op de Westfriesedijk en Westgraftdijk en soms in het 't Gooi waar ook erg leuke routes zijn. Morgen gaan we trouwens lekker 3 weekjes op vakantie met onze motoren naar België, Luxembourg en Frankrijk, kunnen we onze motorfietsjes lekker inwijden *D
 
Noord Scharwoude, Spanbroek, de Alkmaarse Ducatist én het CBR600RR/F koppeltje welkom ! Als je koppel wil, moet je toch echt een DUC gaan rijden... :Y

Eddy Lawson... Ik heb iets kleins op het Trickerforum geplaatst... kijken of er reactie komt... Ik was nl. de eerste Trickerrijder in Nld. :] enne dat de proefrit v.e. DUC niet bevalt ??? Het is natuurlijk wel wennen een grote mannen koppeling te gebruiken... ha ha. ha...maarrrrrrr Ik kan wel een proefrit voor je regelen op een leuke Duc indien gewenst.

BTW wat wil je van de Tricker hebben... de nooit verschenen accesoires folder ? Ik heb m wel ;) Mail mij maar ff...

Verzoek aan alle NH motorrijders (ervaring niet relevant) GRAAG je reactie ondertekenen met je eigen naam...

Groeten Rob :W

p.s. nog een leuke foto van de Tricker.... met aan het stuur Leon Nap. (Bekende MF testrijder e.d.)








full
 
Laatst bewerkt:
O ja sorry was me eigen naam vergeten. En dat is Gerko.
En wat betreft die koppeling. Die is bij mij wel zwaar maar voor de rest pakt ie perfect en is ie aardig snel weg vind ik voor een 750. Maar ieder zo zijn mening natuurlijk.
Zonde van die auto zeg.
 
Hoi Gerko,

Natuurlijk moet iedereen er zelf een goed gevoel bij hebben...
Ik heb 26 jaar Japanners gereden ... maar wil na mijn S2R1000 dame, nooit meer een Japanner...
Trouwens alle Japanners kijken tot de eerste 150 km/h in mijn open termignoni's...en dat is soms een beetje |(

MAAR gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen wensen en voorkeuren...

Welkom Gerko, tot forum ! Wel eens op een echte Motor Morini gereden ? Staat een mooie adv. op de eerste twee pagina's van het blad "MOTOR"...

Rob
 
Laatst bewerkt:
Ik zal onze namen dan ook maar even geven... Paul & Karine

Zeg Rob, ben jij soms een motordealer of zo ? Of heb je zoveel connecties ? :)

Ik wil wel eens een proefritje maken op een Ducati Desmodici RR...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul & Karine,

Leuk jullie als koppeltje hier op dit forum te "ontmoeten"...
Mijn vrouw heeft nooit meer dan 50 CC durven te besturen (en niet eens volgas !)

Enne neeh ik ben geen dealer maar heb wel wat netwerken... Ben zelf motor-instructeur geweest bij de Rai/Bovag en heb veel dealers geholpen bij evenementen...

Een proefritje op de desmosedici RR gaat zeker niet lukken :N Balen hoor...
Wel ben ik bij de introductie geweest in Hilton Adam... zie fotootje...

Wel heb ik verleden week een 1098 mogen besturen (geen S en geen TriColore) ik ril er nog van :9~ :9~ :9~

Hoop jullie en alle andere -bij voldoende enthousiasme- LIVE te ontmoeten op een nog te organiseren treffen oid... Ik heb wel ideeen...

Alle suggesties zijn erg welkom hoor !!!!

Groeten Rob




full
 
Laatst bewerkt:
p.s. nog een leuke foto van de Tricker.... met aan het stuur Leon Nap. (Bekende MF testrijder e.d.)
[afbeelding]
zozo dus de Tricker is ook geschikt om (op) auto te rijden :)
maar Rob heb je de 'eerste-NL' Tricker de deur uit gedaan of heb je hem nog?

Groet, Nanne (maar dat hadden jullie al wel uit mijn nickname' opgemaakt neem ik aan ;) )

[edit]en die Desmosedeci... :} super gaaf dat Ducati zoiets extreems op de markt brengt! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ja Nanne,

Ik heb m nog... een gele....
Af en toe de Hondsbosschense (hoe schrijf je dat ook alweer ???) zeewering op en af...

en in de winter op het strand... Ja ik weet het, het mag niet....

Wist je dat er in 2006 slechts 36 zijn verkocht... (info Yamaha)

Veelsteweinig.... als je eens op zo'n ding gaat zitten en je wilde altijd al als stoere 10 jarige een BMX fiets hebben....wil je maar één ding : KOPEN !


Geloof mij, 100 moet je niet rijden (alles trilt ook t stuur) maar FUN voor 10 in de stad, provinciaal en op de NIET geasfalteerde wegen...

Groeten Rob
 
Laatst bewerkt:
een BMX heb ik dus een tijd gehad!
maar mag je niet op het strand? wat een onzin. gewoon beuken door de duinen en over het strand met dat ding!! :P en even de (legendarische) klimduin op en af haha!
 
een BMX heb ik dus een tijd gehad!
maar mag je niet op het strand? wat een onzin. gewoon beuken door de duinen en over het strand met dat ding!! :P en even de (legendarische) klimduin op en af haha! :P
 
Ik ook dan maar effe :)

Ik ben David en mijn woonplaats heb ik al vermeld :Y
Ik ben 28 en heb op het moment nog geen motor,wel van plan
er één te kopen :Y
Heb mijn Suzuki GSX-R750SRAD een tijdje terug verkocht vanwege
bepaalde redenen.
Voor mijn Gixxer ook twee Suzuki's gereden zo'n 14 jaar terug 8-) (RM80 & RM125)
Ben op het moment elke dag met de wielen op het asfalt te vinden...maar nie op
de motor.
Ik overweeg om ook nog een oud brikkie erbij te kopen zodat ik
twee motoren heb straks...en dan kan ik de éne knap houden
en de ander compleet afraggen :P (hopenlijk een oud wegenbelastingvrij dinkie afzo)

Zonde van die auto zeg.

Her is een Opel.....hoe kan dat nou zonde zijn :?
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het nog niet zo heel lang geleden dat ik m'n motorrijbewijs hebt gehaald vergeleken sommige onder ons... begin 2003. Eerst wat rondgereden op de Transalp van m'n vader, maar nadat ik ermee onderuit was gegaan op ijzel :X , wilde ik toch wel snel mijn eigen motor hebben. Dat werd een groene Kawa ZX636R '02, altijd leuk mee gereden totdat ik een proefrit gereden had op een Suzuki GSX-R1000 K5, ik was gelijk verkocht... wat een beest van een machine ! :9
Na dit avontuur leerde ik mijn vriendin kennen met haar Kawa GPZ500S en woon daar nu mee samen in Alkmaar. Het verschil tussen haar en mijn motor was wel erg groot en zij wilde ook graag een leuke motor. Net 3 weken geleden met pijn in m'n hart afstand gedaan van mijn machine en onze motoren dus ingeruild voor een Honda CBR600RR '03 en een CBR600F '01.
Nu kunnen we lekker met z'n tweetjes gaan toeren :]

[afbeelding]
Eigenlijk is het nog leuker rijden ook, met die K5 moest ik mij continue inhouden en nu kan ik weer lekker gassen zonder hoogst illegale snelheden te halen O-)

Verder zijn wij wel te vinden op de Westfriesedijk en Westgraftdijk en soms in het 't Gooi waar ook erg leuke routes zijn. Morgen gaan we trouwens lekker 3 weekjes op vakantie met onze motoren naar België, Luxembourg en Frankrijk, kunnen we onze motorfietsjes lekker inwijden *D

Was jij vorige week zaterdag (14-07) in de buurt van egmond aan zee aan het rijden?

zo ja dan heb ik je gespot :+

Ik reed op een GSX-R 600 k1 samen met een gsx-r 600 K4 en een V-strom
 
Ooit begonnen met een proefrijbewijs (simpel kopietje wat iedereen kreeg die 18 was) en ik mocht in een klein gebied leren sturen op een CB 350 four... DUS de "L" achter de kentekenplaat en scheuren in de hele regio... nou ja scheuren op een CB 350 four...

Toen vond ik het héél hard gaan !

Daarna CX 500, CX 500 sports, CX 500 TURBO, CX 650 TURBO, GL 500 Siverwing, CB 750 KZ, Yamaha RD 350 LC, Yamaha RD 350 LC YPVS, Yamaha RD 500 LC YVPS (kenny Roberts replica) NS 400 R (Freddy Spencer Replica) Suzuki GSX 1100, Suzuki GT 750 watergekoeld (ren den ren den ren den ;-) Yamaha VMAX, Yamaha R1 (eerste model 1998, deze was voor geoefenden... OEPS van een vermogen) Suzuki Bandit, Suzuki GSX 600R, Kawasaki Z1000 (first orange met RVS pijpjes) Yamaha R1 2005 en nu mijn S2R 1000 dame:




[afbeelding]


Wat een vette pijp zeg! :9~ :} :} :9~
 
Was jij vorige week zaterdag (14-07) in de buurt van egmond aan zee aan het rijden?

zo ja dan heb ik je gespot :+

Ik reed op een GSX-R 600 k1 samen met een gsx-r 600 K4 en een V-strom

Uhh... volgens mij was ik toen ergens anders, maar je zou ons best daar eens kunnen spotten hoor. Rij wel vaker zo naar Castricum en we gaan vaak lekker eten bij de Lido aan het strand in Egmond aan Zee.
Inmiddels heb ik al twee MF stickers in huis en die gaan er weer op, dan zijn we zeker wat makkelijker te spotten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan