Topic Motorrijders Kop van Noord Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop natuurlijk op vele andere tweewielerigeenthousiastelingen...

Motorgroet :W
Rob

Ik kom dan wel uit Medemblik maar rijd een 3wieler ;)

full


En wat nu?
Mag ik hier nu niet meedoen :?
 
Idd....de motor doet het langer als de auto zelf :+

Maar neem jij je motor nou mee het water op elke keer :?
( ben je nie bang dat ie te water dondert bij ruig weer? )

Nou heb er net een andere motor inzitten eigenlijk. Bij de vorige krukaslagers en krukas naar de klote gekregen ;(

Maar op pagina 1 of 2 staat er een foto en dan zie je dat ie vastgesjort staat. Gewoon 2 ringen aan dek vastgelast en klaar. Kan geen kant meer op. *D
 
David welkom... Gauw een motorfietsje kopen hoor... als het financieel toelaat natuurljk... :]

en Bachus (weet je echte naam nog niet :N ook van harte welkom ! Leuk een driewieler zonder dat er sprake is van een Trike ;)

Natuurlijk meeeeedoen !!!

Volgens mij heeft nog niet iedereen zichzelf hier voorgesteld voorzien v.e. fotootje, gauw ff doen dan ! enne :}


Mijn S2R1000 dame staat nu bij monteur Thijs (Hippolytushoef) voor het verwijderen van de ellelange taartschep en nog wat sierraden (Rizoma)

Foto volgen... misschien dinsdag klaar..bling, bling, bling *D



Groeten en tot forum, Rob
 
Laatst bewerkt:
David welkom... Gauw een motorfietsje kopen hoor... als het financieel toelaat natuurljk... :]

Die laat het makkelijk toe :P
Ben in de rondte aan het kijken voor een fietsie :Y

Kan best, ook ik moet wel eens Boodschappen doen ;)

Dat is toevallig...ik ook! _O-

Maar op pagina 1 of 2 staat er een foto en dan zie je dat ie vastgesjort staat. Gewoon 2 ringen aan dek vastgelast en klaar. Kan geen kant meer op. *D


Ik zou me er evengoed nie lekker bij voelen....staat mij te dicht bij
het water :N
Ik ken de term "kan geen kant op" maar al te goed van collega's,
en dan zie je later de lading alsnog omver liggen -O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo KMGW,

Graag jezelf ff voorstellen, bij voorbaat dank !

Vr.gr. Rob

Hoi Rob,

Ik, mens uit Heerhugowaard rij een drz400sm, waar ik heel blij mee ben. Onlangs had ik voorgenomen om er mee te gaan trouwen.
Maarja, binnenkort een nieuwe baan en wordt de afstand te groot voor m'n drz...
Dus nu zal ik een andere motor moeten gaan kopen. Ik wil een sv650N, liefst zwart. Maar misschien zal ik een blauwtje kopen...
:)
 
Van harte welkom DRZ-mens... een hoop fun op deze Suz !
Maar voor langere afstanden (pendelen) iets minder geschikt, helaas...
Een zwarte SV, mooi... ik zou een zwarte TL prefereren... of nog liever een zwarte S2R met witte streep :Y
Kijk uit dat je geen blauwtje loopt :) enne ik heb op de Ducati clubracesdag een SV650 zien meerijden... deze kon -tegen alle verwachtingen in- behoorlijk meekomen... Ligt dus aan de berijder(ster)

Groeten vanuit de Pettense duinen !

Rob


Hoi Rob,

Ik, mens uit Heerhugowaard rij een drz400sm, waar ik heel blij mee ben. Onlangs had ik voorgenomen om er mee te gaan trouwen.
Maarja, binnenkort een nieuwe baan en wordt de afstand te groot voor m'n drz...
Dus nu zal ik een andere motor moeten gaan kopen. Ik wil een sv650N, liefst zwart. Maar misschien zal ik een blauwtje kopen...
:)
 
Laatst bewerkt:
He Rob,

Dat gaat er volgens mij behhorlijk gelikt uitzien straks. Snap ook niet hoe ducati die achterlijke schep heeft kunnen verzinnen maar vooruit iedereen maakt weleens een foutje zullen we maar zeggen. :+
Maar zal je foto's afwachten in ieder geval. :W

Mvg Gerko
 
Bedankt Gerko voor je belangstellende reactie !... enne voor het verwijderen van de lelijke taarstchep moet er een stuk van mijn frame af worden gezaagd... dat durfde ikzelf niet...

Verder Rizoma led-knippers, Rizoma bar-end spiegels en Rizoma handsvaten... toen was t geld op...

Groeten vanuit een regenachtig Petten... balen :] :N
 
Laatst bewerkt:
Geen dank hoor. Het ziet er gewoon mooier uit. Een maatje van me die ook zo'n s2r heeft die heeft me dat al eens vertelt ja. En als je het een beetje netjes wilt dan zou ik hetzelf ook door de vakman laten doen want ken mezelf maar al te goed.

En nog even verder sparen daarna of laat je het bij deze "sieraden"??
 
Ik kom me ook even melden :W

Ik kom uit Bovenkarspel (dus wel beetje in de kop) en rij vaak rond Hoorn (snelweg op en afritten) en dijken. Sinds kort regelmatig met mijn vader, aangezien we nu alle twee een motor hebben. Met MF sticker uiteraard :+

Ik zelf rij op een groene ZXR 400, en mijn vader op blauwe Yamaha Thundercat. Zal wel wat piccies gaan posten later!

Zou leuk zijn om een keer samen te rijden, is toch gezelliger dan alleen he ;)
 
Ik kom me ook even melden :W

Ik kom uit Bovenkarspel (dus wel beetje in de kop) en rij vaak rond Hoorn (snelweg op en afritten) en dijken. Sinds kort regelmatig met mijn vader, aangezien we nu alle twee een motor hebben. Met MF sticker uiteraard :+

Ik zelf rij op een groene ZXR 400, en mijn vader op blauwe Yamaha Thundercat. Zal wel wat piccies gaan posten later!

Zou leuk zijn om een keer samen te rijden, is toch gezelliger dan alleen he ;)

van harte welkom Erik ! alsook de pappa van...

Benieuwd naar jullie fotootjes... enne ik ben 28 jaar geleden ook gestart met motorrijden door mijn vader... die nam mij al mee naar de TT in 1966.... en het is nooit meer goed gekomen.... Pappa Rob rijdt nog (af en toe) op een oude BMW R60 maar wil heel graag eens op mijn Ducje rijden... neeeeh pappa dat zal niet meer gaan... en dan komen zijn sterke verhalen.... over toen ik nog in de box lag, reed hij al op een desmo 350... Ja pappa ;)

Natuurlijk gaan we eens met z'n allen rijden en stel ik deze week een oproepje samen alsmede twee optionele data :]

Monstrogroet

Rob
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!

Eigenlijk is mijn vader door mij begonnen! Vroeger had hij wel motor gereden maar die had hij weg gedaan toen de kids kwamen. Nu is hij weer begonnen omdat ik een motor kocht. Was wel een aantal keren meegeweest naar de TT met hem, toen het nog 500cc was :+

Hier twee foto's. Op de ene had ik net die ZXR gekocht, en op die andere rij ik de thundercat en een maat van me zit achterop, gingen naar de 25kw meeting toe toen :)

full

full


Wel een beetje rustig hier trouwens, iedereen druk met rijden? :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan