Topic van het motorfietsmerk, Harley D aflevering 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Standaard doppies bij een ritje.
Alleen al windgeluid.
Dan nog uitlaatgeluid.

Is ook minder vermoeiend.
 
Gisteren twee uurtjes op de motor gezeten, maar het geluid begon me te irriteren, vooral op de snelweg.

Ben wel/al gewend, maar zal de leeftijd wel zijn, volgende keer ook die dingen in.
 
Heb altijd muziek of radio aan als ik rij , gewoon met een paar sehnheisser dopjes , vind ik gewoon lekker rijden
En als ik ergens heen moet waar ik de weg niet ken doe ik de TT erop , krijg ik de aanwijzingen door de muziek heen
 
Laatst bewerkt:
Ook een idee, dacht eerst maar dan hoor je niks meer, maar ik hoor het overige verkeer ook niet. :)

@Throttletwister, rij je met oordopjes?
 
12 uur de zon te zien.
Motor uitgegraven.100x trappen...niks.
Hulzen los en kleppen gechecked.
Niks.
Onsteking en bobine doorgemeten.Niks.
Half uurtje laten staan.
200x trappen en het kreng loopt.
Half drie en het is bewolkt.
Ding weer naar binnen geduwd.
Tijd voor koffie.
 
12 uur de zon te zien.
Motor uitgegraven.100x trappen...niks.
Hulzen los en kleppen gechecked.
Niks.
Onsteking en bobine doorgemeten.Niks.
Half uurtje laten staan.
200x trappen en het kreng loopt.
Half drie en het is bewolkt.
Ding weer naar binnen geduwd.
Tijd voor koffie.
Dat zou je nou toch onderhand wel moeten weten Murph. Ik snap niet dat je het nog probeert :P
 
Ook een idee, dacht eerst maar dan hoor je niks meer, maar ik hoor het overige verkeer ook niet. :)

@Throttletwister, rij je met oordopjes?


Ja meestal wel met de jethelm, soms met mp3 oordopjes, soms gewoon zonder (intregraal helm), met wind vaak wel vanwege ruis, verder heb ik nog originele uitlaten dus het valt nog mee...
 
12 uur de zon te zien.
Motor uitgegraven.100x trappen...niks.
Hulzen los en kleppen gechecked.
Niks.
Onsteking en bobine doorgemeten.Niks.
Half uurtje laten staan.
200x trappen en het kreng loopt.
Half drie en het is bewolkt.
Ding weer naar binnen geduwd.
Tijd voor koffie.


Als dat mij zou gebeuren had ik em dezelfde dag nog ingeruild
 

img59.jpg
 
12 uur de zon te zien.
Motor uitgegraven.100x trappen...niks.
Hulzen los en kleppen gechecked.
Niks.
Onsteking en bobine doorgemeten.Niks.
Half uurtje laten staan.
200x trappen en het kreng loopt.
Half drie en het is bewolkt.
Ding weer naar binnen geduwd.
Tijd voor koffie.


Aan het einde van het seizoen ,....vóórdat je de brommert laat inslapen ,....effe een paar doppies 2takt olie in je bezinetanks kieperen.
( goedkope ,...van de Action ) , dan effe laten draaien ,....en dan pas wegzetten.
Tussentijds een paar keer starten en effe laten lopen hoort daar ook bij

De hedendaagse benzine is pure TERING-ZOOI voor je carb bij langere tijd stilstaan.

( doe je dat niet .... , dan ben je elk voorjaar weer genoodzaakt om je carburateurtje weer uit elkaar te schroeven , je vlotternaaldje schoon te poetsen en alle sproeiertjes en kanaaltjes met perslucht door te blazen -O- )

.... en je accu'tje van tijd tot tijd effe aan een lullig low-budget ladertje ( Aldi , Action )doet wonderen ,
zo'n 300mA vindt ie erg lekker .
 
Laatst bewerkt:
Wie van de manne ken me vertellen wat momenteel de BESTE accu is voor me evo'tje ? :/

( een originele heeft nu bijna 9 jaar trouwe dienst er op zitten ,....maar wordt nou wel wat slapper bij de eerste slagen van de startmotor :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan