Topic van het motorfietsmerk, Harley D aflevering 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fabkevin vinnik aan de prijs.

Vinnik ook , die van de eerste foto met die twee brembo's is best eenvoudig na te maken , oke ik zou er een tijdje mee bezig zijn en misschien het een keertje over moeten doen , het moeilijkste zou het opmeten zijn
Bij fab Kevin zitten wel de remklauwen in de prijs , maar die twee brembo's zullen je ook de kop niet kosten vooral omdat het het ouwe type is ( zie je aan afstand van de bevestigings punten )
 
Lekker gereden vandaag, sinds maanden weer een keertje, had alleen meer motorrijders op de weg verwacht. Vond het prima, meestal mijd ik zonnige vrije dagen. :)

Denk dat ze nog bezig waren kwijt geraakte eieren te zoeken! :+
 
ik kan pas weer rijden boven de 30 graden ,....anders koelen me knietjes te ver af ,....
... en niet erg ver ook nog ,....en niet al te hard,..... anders kunnen me oogjes zomaar gaan tranen door vervelende wervelwind achter me brilletje.
.....Me huidverzorgende creme is trouwens ook al op , ....krijg gauw last van kloofjes op me handen door die nare plakkerige motorolie,.....en van me turquoise motor-laarsjes is me hakje wat los gekomen .....

.....me lippen-balsum en contact-sleuteltje ook nog 'ns kwijt...... :/
 
Laatst bewerkt:
Arme jongen. Ook lekker gereden weer. en weer vergist in de temp.
Had verwacht dat het de eerste warme dag zou worden dus geen MOTORbroek en met zomer handschoenen. Ik had mij ook geschoren voor de verandering. Moest ik maar niet meer doen. kouwe kin, lippen en zo.
 
Gisteren naar de roques show gereden , was 150 km lekker over de snelweg , meestal 100 km/ uur , erggggg saai dus , en ja tikkie fris
Show was wat minder als vorig jaar , zal misschien met de brand van het clubhuis te maken hebben
 
:Y :X

full
 
1100 km gereden op deze:
full



Frisjes. Koud zelfs. Gevoelstemp was -8 tot +1 (ik was in Eifel), afhankelijk van hoogte, schaduw, en regen/sneeuw/hagel... :X)

Gisteren toch wel droog en lekker. Ouderwets XL sturen, lekker vlotjes. :Y

Prima plofje in de motor, wel echt wat minder power dan n 1200, maar goed.

Proefrit geslaagd, slechts één mankementje: aardedraad van achterlicht unit was los gekomen van led printplaatje. Chinese meuk dus :')
In hotel gesoldeerd, en weer klaar, want ander geen achterlicht, geen remlicht en geen raw's.
 
1100 km gereden op deze:
[afbeelding]


Frisjes. Koud zelfs. Gevoelstemp was -8 tot +1 (ik was in Eifel), afhankelijk van hoogte, schaduw, en regen/sneeuw/hagel... :X)

Gisteren toch wel droog en lekker. Ouderwets XL sturen, lekker vlotjes. :Y

Prima plofje in de motor, wel echt wat minder power dan n 1200, maar goed.

Proefrit geslaagd, slechts één mankementje: aardedraad van achterlicht unit was los gekomen van led printplaatje. Chinese meuk dus :')
In hotel gesoldeerd, en weer klaar, want ander geen achterlicht, geen remlicht en geen raw's.

Mooie tocht Martell, was het geluid uit te houden?
 
oordoppies zijn altijd makkelijk ,.....

..vooral als je vrouw vaak "interessante dingen" aan je wil vertellen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan