Good day wise Forum,
Voor m'n overbuurman, die zit met het volgende probleemje waar de lokale dealer blijkbaar ook geen raad mee weet;
Patient Triumph Sprint RS 955i bj 2001.
Zolang de versnellingen Neutraal staan is stationair toerental 1700 tpm, koppeling in of uit maakt geen verschil, zodra er een versnelling is gekozen, zakt het toerental naar de normale 1000 tpm (koppeling in)
Inschakelen van de 1e versnelling gaat zo echter gepaard met wat misbaar, zodat de beste man het probleem wel opgelost wil zien.
Uitlezen van motormanagement geeft geen foutmelding.
Wie o wie is bekend genoeg met de motorsturing van de Triumph, en kan ons een aawijzing geven waarom het ding naar hoge toeren gaat in neutraal??
Many thanks,
Freez
Voor m'n overbuurman, die zit met het volgende probleemje waar de lokale dealer blijkbaar ook geen raad mee weet;
Patient Triumph Sprint RS 955i bj 2001.
Zolang de versnellingen Neutraal staan is stationair toerental 1700 tpm, koppeling in of uit maakt geen verschil, zodra er een versnelling is gekozen, zakt het toerental naar de normale 1000 tpm (koppeling in)
Inschakelen van de 1e versnelling gaat zo echter gepaard met wat misbaar, zodat de beste man het probleem wel opgelost wil zien.
Uitlezen van motormanagement geeft geen foutmelding.
Wie o wie is bekend genoeg met de motorsturing van de Triumph, en kan ons een aawijzing geven waarom het ding naar hoge toeren gaat in neutraal??
Many thanks,
Freez