Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mn meeting houden op zaterdag of zondag 28 of 29 juli you guys tell me whats best!!
Het weer ziet er goed uit :)

Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland

kan allebei als t goed is :W

Goedemorgen @ll :W

Vorige eigenaar heeft bij mijn Speed de tail getidied:

[afbeelding]

Heb wel zelf de rizoma knippers er op gezet omdat die cheap-ass dingen die er op zaten bijna niet te zien waren.

Ben ik trouwens de enige die last heeft van opgeworpen water (en drek) bij nat wegdek?
Bij mij wordt tot aan m'n helm en nek geslingerd, waarna het met straaltjes door de stretch-delen van m'n pak naarbinnen sijpelt. In Oostenrijk een paar keer wat kleine buitjes tegengekomen, amper het vermelden waard, maar 10 minuten op nat wegdek rijden en ik voelde het water al weer door m'n bilnaad lopen...

krijg je met die korte achterkantjes |(

Die gilles variobar zou misschien met passen meten kunnen. Maar zover ik het kan beoordelen blijft de onderste stekel van de flyscreen een punt van zorg. Het is dan wsl ook de hendel en reservoir wat contact maakt. Met de huidive fatbar komt die er precies boven.

gewooon een custom flyscreen fixen 8-)
 
_O- ja beetje zagen en hakken in het flyscreentje :P Nope... andere optie is koplampunit en tellerunit (plus flyscreen) aan de vork te bevestigen. LSL heeft daar kitjes voor. Zo is het probleem direct en voorgoed opgelost :P

een iets te dure oplossing _O- 180€
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb nu een haaks schroef bit gekocht met een (6 hoek bit)metaalboor die daar in past. In de DBkiller zit een getapt boutje maar hoop dat ik dat boutje er tuusen kan pielen. Een klemmetje is dan een uitkomst. Wat voor klemmetje bedoel je?
jahaa daar vraag je wat ... :? Ik heb geen idee... Als ik erbij nadenk lijkt me een simpel klemmetje niet echt safe. Hij moet toch geborgd worden. Ik dacht dat het een soort plug dingetje is van metaal (denk aan een sluitring voor een wiel, maar dan kleiner en niet rond :+ ). Zijn pipe loopt omhoog en is dus vooral zaak dat het er niet uit kan schieten.
 
Laatst bewerkt:
gewooon een custom flyscreen fixen 8-)

:Y
bij mij moest het ook, op me streetje.
heb een nieuwe ruit gekocht, daar de zaag ingezet.

full
 
pfff sta net de speed te poetsen (tja afgelopen week toch nog wel wat regen ontmoet) begint het ineens kei hard te regenen :r tja had hem al voor de helft afgedroogd :?

Nu maar weer in de garage gezet en meteen droog gemaakt. Dalijk nog ff in de wax zetten en hij is klaar voor de volgende (echt wel 100% droge) rit *O*
 
pfff sta net de speed te poetsen (tja afgelopen week toch nog wel wat regen ontmoet) begint het ineens kei hard te regenen :r tja had hem al voor de helft afgedroogd :?

Nu maar weer in de garage gezet en meteen droog gemaakt. Dalijk nog ff in de wax zetten en hij is klaar voor de volgende (echt wel 100% droge) rit *O*

Kijk die blinkt weer kom je volgende week ook naar zeeland :)
 
jahaa daar vraag je wat ... :? Ik heb geen idee... Als ik erbij nadenk lijkt me een simpel klemmetje niet echt safe. Hij moet toch geborgd worden. Ik dacht dat het een soort plug dingetje is van metaal (denk aan een sluitring voor een wiel, maar dan kleiner en niet rond :+ ). Zijn pipe loopt omhoog en is dus vooral zaak dat het er niet uit kan schieten.

Waarschijnlijk bedoel je een splitpen?
 
Kijk die blinkt weer kom je volgende week ook naar zeeland :)

moet ik ff kijken ... de afgelopen 3 weekenden hebben al vol gepland gezeten en ook a.s. weekend is het weer het hele weekend feest (familie weekend :9~ ) ...

Waarschijnlijk word er de 29ste wel gereden, maar dan wel in mijn eentje, genietend van de vrijheid :+
 
Ja ik heb nu een haaks schroef bit gekocht met een (6 hoek bit)metaalboor die daar in past. In de DBkiller zit een getapt boutje maar hoop dat ik dat boutje er tuusen kan pielen. Een klemmetje is dan een uitkomst. Wat voor klemmetje bedoel je?

Ik had bij mijn vorige motor een 6mm gaatje geboord in het uitstekende pijpje van de uitlaat en in de DB-killer. Dit zette ik dan vast met een boujje en een moertje. Tussen de moer en de uitlaat een klein veerringetje om lostrillen te voorkomen.
Normaal had ik de DB-killer in m'n zitje liggen. Ging er alleen in als ik naar de Eifel ging.
 
Lastig te zien maar op deze afbeelding zit de DB-killer erin geschroefd.
't is de R1, schroef zit aan de onderzijde van de uitlaat.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan